Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 MeO DMT Freebase uitproberen.

5 MeO DMT Freebase uitproberen.

20 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil graag een keer 5 MeO Freebase uitproberen.
Iemand nog tips over hoeveel ik de eerste keer moet nemen.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
pedro kruithof zei:
Ik wil graag een keer 5 MeO Freebase uitproberen.
Iemand nog tips over hoeveel ik de eerste keer moet nemen.
Klik om te vergroten...
15 mg
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#3
ricorieks zei:
15 mg
Klik om te vergroten...
En dan moet ik het net als basecoke roken met as en een pijp
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
pedro kruithof zei:
En dan moet ik het net als basecoke roken met as en een pijp
Klik om te vergroten...
1652471378069.png
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#5
ricorieks zei:
Bekijk bijlage 41906
Klik om te vergroten...
Ok ik weet genoeg.
bedankt voor je reactie.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
pedro kruithof zei:
Ok ik weet genoeg.
bedankt voor je reactie.
Klik om te vergroten...
ricorieks zei:
15 mg
Klik om te vergroten...
Ik vind 15mg voor een eerste keer best hoog eigenlijk

Het ligt misschien aan kwaliteit maar met 10mg ga ik buiten dit universum hoor dus doe voorzichtig zijn.
Heb je een sitter?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
ricorieks zei:
15 mg
Klik om te vergroten...
Probeer bij adviezen altijd iets aan de lage kant te zitten. Ook de dosis niet met jezelf vergelijken maar met het gemiddelde
Kijk op Wiki:
1652477070471.png

15mg is dus al strong. Nooit wijs strong dosissen te adviezer. Hoger kan later een andere keer altijd nog :wink:
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezelf zei:
Ik vind 15mg voor een eerste keer best hoog eigenlijk

Het ligt misschien aan kwaliteit maar met 10mg ga ik buiten dit universum hoor dus doe voorzichtig zijn.
Heb je een sitter?
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met sitter?
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mezelf zei:
Probeer bij adviezen altijd iets aan de lage kant te zitten. Ook de dosis niet met jezelf vergelijken maar met het gemiddelde
Kijk op Wiki:
Bekijk bijlage 41908

15mg is dus al strong. Nooit wijs strong dosissen te adviezer. Hoger kan later een andere keer altijd nog :wink:
Klik om te vergroten...
Dus ik kan beter beginnen met 12mg,
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#10
pedro kruithof zei:
Dus ik kan beter beginnen met 12mg,
Klik om te vergroten...
Het beste zou je beginnen met een lichte dosis (3-6mg, zie foto van @Mezelf) maar volgensmij ligt het er ook een beetje aan of je alles goed gevaped krijgt. Je kan beter even oefenen met kleine beetje en je omhoog werken.

Je bent je er wel van bewust dat dit zo een beetje het meest ingrijpende en levensveranderde psychedelica is dat er bestaat, toch?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#11
zat zelf met 10 mg de eerste keer in een pijpje totaal minuut of 8 in een zwart gat
geen niks gebeurde er was half ko half bij en alles was gewoon zwart..

bij 15 mg kwam ik er wel had dat niet van internet maar van iemand die het ritueel doet in groeps verband(daar gaan ze van 15 t/m 25 mg zei die om zeker te zijn dat je er komt en niet een underwhelmd experience krijgt.
vandaar dat ik ook 15 mg zei..
heb verder nog nooit gelezen dat iemand van 4.5 mg als je het gemiddelde neemt van de low dose dat die een breakthrough heeft gehad maar gewoon een zwaar net niet gevoel .is meer een treshold dosis...

verder verkijk je niet op je weegschaal kan wel eens fout gaan als je de verkeerde weegschaal hebt
(goedkope weegschalen hebben vaak een paar mg fout marge dus 15 mg kan 12mg zijn of 8 mg 11 mg)

dan bedoel ik mee
een 0.001 weegschaal en geen 0.00
0.015 is niet hetzelfde als 0.15
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
pedro kruithof zei:
Wat bedoel je met sitter?
Klik om te vergroten...

Ik zou me beter maar even goed gaan inlezen/voorbereide voordat je aan de ​

5-meo-dmt gaat.​

​

WAT IS EEN TRIPSITTER?​


De tripsitter is een persoon die nuchter aanwezig is, terwijl de andere persoon of personen onder invloed zijn van een psychedelisch middel. Bij voorkeur is het iemand met veel ervaring met psychedelica (middelen zoals paddo’s of LSD). Zijn voornaamste doel is het verzekeren van de rust en veiligheid van de gebruikers tijdens de trip zodat zij zich helemaal kunnen overgeven aan de ervaring. De tripsitter is een aanvulling op de juiste Set & Setting. Hij kan de trippers geruststellen bij een bad trip en bijvoorbeeld de muziek verwisselen of eten en drinken pakken als hierom wordt gevraagd. Hij staat klaar voor de trippers als zij iets nodig hebben.

Het is belangrijk dat de tripsitter op de hoogte is van welk middel de trippers nemen en in welke dosering. Nog belangrijker is dat de trippers deze persoon vertrouwen en zich comfortabel voelen in zijn aanwezigheid. Een perfecte sitter is een goede vriend die je genoeg vertrouwt om je emoties aan bloot te geven, zonder beleefd te hoeven doen of indruk te hoeven maken.


WAAROM EEN TRIPSITTER?​


Vooral als het je eerste keer is kan het heel comfortabel zijn om een nuchter ervaren persoon naast je te hebben die jou indien kan begeleiden tijdens je trip. Hij is er om jou een gerustgesteld gevoel te geven en antwoord te geven op eventuele vragen die kunnen ontstaan tijdens je ervaring. Nu hoef je niet bang te zijn dat je de controle verliest of niet meer weet wat je doet, want de tripsitter is daar om te zorgen dat je geen rare dingen doet en uiteindelijk weer veilig uit de ervaring terug komt.
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geneesmiddel zei:
Het beste zou je beginnen met een lichte dosis (3-6mg, zie foto van @Mezelf) maar volgensmij ligt het er ook een beetje aan of je alles goed gevaped krijgt. Je kan beter even oefenen met kleine beetje en je omhoog werken.

Je bent je er wel van bewust dat dit zo een beetje het meest ingrijpende en levensveranderde psychedelica is dat er bestaat, toch?
Klik om te vergroten...
Ik heb vroeger 3 keer Lsd gedaan waarvan de laatste een bad trip was.
Maar de eerste 2 keer was magisch en levens veranderend.
Lekker pink floyd luisteren en trippen als een gek.
bedankt voor je reactie.
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#14
ricorieks zei:

Ik zou me beter maar even goed gaan inlezen/voorbereide voordat je aan de ​

5-meo-dmt gaat.​

​

WAT IS EEN TRIPSITTER?​


De tripsitter is een persoon die nuchter aanwezig is, terwijl de andere persoon of personen onder invloed zijn van een psychedelisch middel. Bij voorkeur is het iemand met veel ervaring met psychedelica (middelen zoals paddo’s of LSD). Zijn voornaamste doel is het verzekeren van de rust en veiligheid van de gebruikers tijdens de trip zodat zij zich helemaal kunnen overgeven aan de ervaring. De tripsitter is een aanvulling op de juiste Set & Setting. Hij kan de trippers geruststellen bij een bad trip en bijvoorbeeld de muziek verwisselen of eten en drinken pakken als hierom wordt gevraagd. Hij staat klaar voor de trippers als zij iets nodig hebben.

Het is belangrijk dat de tripsitter op de hoogte is van welk middel de trippers nemen en in welke dosering. Nog belangrijker is dat de trippers deze persoon vertrouwen en zich comfortabel voelen in zijn aanwezigheid. Een perfecte sitter is een goede vriend die je genoeg vertrouwt om je emoties aan bloot te geven, zonder beleefd te hoeven doen of indruk te hoeven maken.


WAAROM EEN TRIPSITTER?​


Vooral als het je eerste keer is kan het heel comfortabel zijn om een nuchter ervaren persoon naast je te hebben die jou indien kan begeleiden tijdens je trip. Hij is er om jou een gerustgesteld gevoel te geven en antwoord te geven op eventuele vragen die kunnen ontstaan tijdens je ervaring. Nu hoef je niet bang te zijn dat je de controle verliest of niet meer weet wat je doet, want de tripsitter is daar om te zorgen dat je geen rare dingen doet en uiteindelijk weer veilig uit de ervaring terug komt.
Klik om te vergroten...
Ja die kan ik wel regelen is wel handig als er een nuchter iemand bij is.
Ik ben nu eerst wat informatie aan het verzamelen.
Voordat ik ga trippen.
Bedankt voor de info.
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#15
ricorieks zei:
zat zelf met 10 mg de eerste keer in een pijpje totaal minuut of 8 in een zwart gat
geen niks gebeurde er was half ko half bij en alles was gewoon zwart..

bij 15 mg kwam ik er wel had dat niet van internet maar van iemand die het ritueel doet in groeps verband(daar gaan ze van 15 t/m 25 mg zei die om zeker te zijn dat je er komt en niet een underwhelmd experience krijgt.
vandaar dat ik 15 mg zei..
heb verder nog nooit gelezen dat iemand van 4.5 mg als je het gemiddelde neemt van de low dose dat die een breakthrough heeft gehad maar gewoon een zwaar net niet gevoel .is meer een treshold dosis...

verder verkijk je niet op je weegschaal kan wel eens fout gaan als je de verkeerde weegschaal hebt
(goedkope weegschalen hebben vaak een paar mg fout marge dus 15 mg kan 12mg zijn of 8 mg 11 mg)

dan bedoel ik mee
een 0.001 weegschaal en geen 0.00
0.015 is niet hetzelfde als 0.15
Klik om te vergroten...
Dat moet wel een magisch gevoel gevoel zijn met meerdere mensen te trippen.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#16
pedro kruithof zei:
Wat bedoel je met sitter?
Klik om te vergroten...
Met wie je gaat trippen. Wie een oogje in het zeil houdt
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#17
pedro kruithof zei:
Ik heb vroeger 3 keer Lsd gedaan waarvan de laatste een bad trip was.
Maar de eerste 2 keer was magisch en levens veranderend.
Lekker pink floyd luisteren en trippen als een gek.
bedankt voor je reactie.
Klik om te vergroten...
Is trouwens een mooie foto,ik verwacht ook zulke wezens te zien.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
pedro kruithof zei:
Dus ik kan beter beginnen met 12mg,
Klik om te vergroten...
Ik persoonlijk zou dus nog lager doen. Waarom bij de eerste keer hoog doseren. Leer eerst het middel kennen zou ik zeggen
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja je hebt helemaal gelijk,beter te weinig dan teveel.
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mezelf zei:
Met wie je gaat trippen. Wie een oogje in het zeil houdt
Klik om te vergroten...
Ik kan wel een vriend vinden die het ook wil proberen,ik eerst natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."