#1
Met as? Bedoel je dan tabback? Dien ik er een roostertje op en boven te leggen? zo van die kleine pijproostertjes die men gebruikt om tabback te scheiden met om het even wat anders, maar dan samen? (sandwich vapen zozls het heet), roostertje beneden, tabbek erop, 2-5 gram 5 meo dmt erop en dan verhitten maar? of nog beter, nog een roostertje erboven zodat alles tegelijk verhit en je de damp ziet en voelt komen? IK zoek al jaren naar een goeie manier maar vind overal tegenstrijdige "tuto"s....En dan moet ik het net als basecoke roken met as en een pijp
Pijnpjes heb ik wel, dezelfde als je foto hierboven en degene met en skull, een vapor heb ik enkel voor vaporliquid om te stoppen met roken, geen kruidencompartiment. Eentje kopen net om te proberen lijkt me dom, als't nie bevalt of neits doet is't ook weggegooid geld. Ik heb nog nooit iets buiten tabak gerookt eigenljk.
Would you be so kind to keep us (and me, preferably by pm) posted als je manier succesvol was en hoe je het voor elkaar kreeg met welke dosage?
Bij voorbaat dank.