Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveelheid/tips Ritalin?

Hoeveelheid/tips Ritalin?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BroodzakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wilde even vragen of iemand een idee heeft wat een goeie dosis ritalin is voor te nemen (in een keer) want ik heb al eens 30MG (lichaamsgewicht 65KG) gepakt en dat was wel grappig, meer had ik niet perse nodig voor een leuke avond nu wilde ik dit vandaag weer doen en wilde 35MG pakken met mijn vriendin (lichaamsgewicht 55KG) en nu zal dit niet perse fout gaan maar wilde toch even de bevestiging dat dit prima kan met haar iemand nog tips of advies?
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hangt ervan af, heeft je vriendin ervaring met uppers? Jullie gewicht is 10kg verschil, sowieso zou ik dan lager doseren voor je vriendin. Bijvoorbeeld 20/25. Better safe than sorry. Als het bevalt kan ze altijd nog opschroeven, toch.
B
BroodzakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cardboard zei:
Hangt ervan af, heeft je vriendin ervaring met uppers? Jullie gewicht is 10kg verschil, sowieso zou ik dan lager doseren voor je vriendin. Bijvoorbeeld 20/25. Better safe than sorry. Als het bevalt kan ze altijd nog opschroeven, toch.
Klik om te vergroten...
@card nou zij heeft al flink vaak xtc en speed gedaan, ik ben de gene die minder ervaren hier in is nu ik dit type een kwartier geleden 35mg ingenomen beide ik heb toen 30mg gedaan dan en vond het niet heel speciaal, maar stelde voor om dit weer te doen zij besloot om wel 35mg alsnog te nemen dus hebben we het samen gedaan er zijn 2 goeie vrienden van mij die beide nuchter zijn dus dat is wel een voordeel
T
The OrangemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Broodzak zei:
Ik wilde even vragen of iemand een idee heeft wat een goeie dosis ritalin is voor te nemen (in een keer) want ik heb al eens 30MG (lichaamsgewicht 65KG) gepakt en dat was wel grappig, meer had ik niet perse nodig voor een leuke avond nu wilde ik dit vandaag weer doen en wilde 35MG pakken met mijn vriendin (lichaamsgewicht 55KG) en nu zal dit niet perse fout gaan maar wilde toch even de bevestiging dat dit prima kan met haar iemand nog tips of advies?
Klik om te vergroten...
Ik, man 90 kg, neem recreatief maandelijks 4F-Ritalin. Heb t langzaam opgebouwd en “mijn” dosis is bij start 60mg ( 2 pilletjes) en na 2,5 uur als het inkicked nog 1 pil. Heerlijk als je veel werk te verzetten hebt. Drie uur na inkicken zwakt t af. Niet op de avond innemen anders kom je zonder benzoos niet in slaap. Ook bekend met de poedervariant. Snuiven is te doen, 35 mg afwegen. Na 5 minuten gaat je hart tekeer en kicked het in. Nasaal heeft wel kortere werkzaamheid.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
In plaats van de pillen te snuiven kun je ze beter onder je tong laten oplossen. Dan snuif je niet al dat bindmiddel naar binnen en de rush is bijna hetzelfde.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Lol, methylfenidaat, daar is nu toch letterlijk geen fun aan🤷 Zelfs potentere Rilatine rc's als 4F-MPH is puur functioneel. Dat mensen dit grappige en fijne recreatieve stofjes vinden, vreemd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."