Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen kater na speed of 3mmc

Geen kater na speed of 3mmc

18 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
"There is no such thing as a free meal".
P
Pablo RabanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi hoi

ik ben sinds oud en nieuw dit jaar begonnen met harddrugs en dan specifiek 3mmc. Dit viel onze vriendengroep allemaal enorm in de smaak. Dus hebben we het afgelopen jaar geregeld drugs gebruikt met zn allen (voornamelijk speed en 3mmc)

Nu lees ik (en heb het ook wel vaak van mn maatjes gehoord) dat de kater van 3mmc en speed allebei enorm klote moeten zijn. En als je je kater wilt verminderen je jezelf eigenlijk gewoon moet forceren om te eten tijdens je trip. (Ik blow vooral heel veel tijdens het gebruiken. Nu kan ik absoluut geen hap eten door mijn keel krijgen, en ook echt alles geprobeerd maar het wil gewoon niet. Maar waar mijn maatjes de dag erna verschrikkelijk brak zijn, rook ik gewoon een dikke joint (ik ben een stevige blower van mezelf) en ga weer verder met mn dag. Wel een beetje suf en mist in mn hersens maar niets bijzonders.

ik vraag mij af hoe dat kan dat ik nog nooooit een kater heb gehad van speed of 3mmc?
(Xtc heb ik 1 x gebruikt en daar hield ik ook geen kater aan over)

mijn excuses voor eventuele vage zinsbouw. Ben momenteel echt zo stoned als een garnaal..Fijne avond mensen!

-G
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Katers had ik in het begin van gebruik ook niet of nauwelijks. Ze komen vanzelf als je door blijft gaan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neem het maar aan van iemand die 10 jaar coke heeft ge/misbruikt. Houd het bij een paar keer per jaar alsjeblieft.
P
Pablo RabanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Katers had ik in het begin vam gebruik ook niet of nauwelijks. Ze komen vanzelf als je door blijft gaan.
Klik om te vergroten...
Bij mij is dit tot nu toe andersom. Ik had in het begin wel vervelende katers maar tegenwoordig heb ik nergens last van als ik maar blow en daarna wat eet
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je bent pas net bezig.
P
Pablo RabanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
dupont zei:
Je bent pas net bezig.
Klik om te vergroten...
Tot nu toe zei ik daarom dan ook. Maar lijkt mij ook gek dat als ik na een jaar van gebruik waar als mijn katers in januari niet zo prettig waren en steeds minder vervelend hebben dat het zich dan weer oppeens omdraait en het weer steeds erger word.

Maarja, tijd zal het leren haha 😂
P
Pablo RabanneLid
01-01-2024, 00:00
#8
dupont zei:
Neem het maar aan van iemand die 10 jaar coke heeft ge/misbruikt. Houd het bij een paar keer per jaar alsjeblieft.
Klik om te vergroten...
Coke heb ik nog nooit gebruikt en voel mij ook niet aangetrokken om dat te doen (vooral door de achterlijke prijs haha) Maar dankjewel, komt goed :wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Komt vanzelf. Dat geldt voor iedereen.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na verloop van tijd gaan de katers steeds heftiger worden.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Torchic zei:
Na verloop van tijd gaan de katers steeds heftiger worden.
Klik om te vergroten...
Al ligt dat niet specifiek aan pep of 3mmc.
Meer aan de leeftijd 😂😂
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Al ligt dat niet specifiek aan pep of 3mmc.
Meer aan de leeftijd 😂😂
Klik om te vergroten...
Ik ben zelf 25 en merk dat de katers echt wel erger worden helaas haha😅
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
G30 zei:
Coke heb ik nog nooit gebruikt en voel mij ook niet aangetrokken om dat te doen (vooral door de achterlijke prijs haha) Maar dankjewel, komt goed :wink:
Klik om te vergroten...
Het maakt niet uit welke stimulant je neemt. Als je maar lang genoeg fanatiek doorgaat wordt gebruik steeds minder fijn en de katers steeds erger en langer. Stop nu ‘t nog makkelijk is.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
G30 zei:
Bij mij is dit tot nu toe andersom. Ik had in het begin wel vervelende katers maar tegenwoordig heb ik nergens last van als ik maar blow en daarna wat eet
Klik om te vergroten...

Huh? Je spreekt jezelf tegen, eerst zeg je dat je nog nooit een kater van die middelen hebt gehad, en nu zeg je dat je in het begin wel vervelende katers had?
P
Pablo RabanneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Huh? Je spreekt jezelf tegen, eerst zeg je dat je nog nooit een kater van die middelen hebt gehad, en nu zeg je dat je in het begin wel vervelende katers had?
Klik om te vergroten...
Ik verbeterde mezelf door te zeggen dat ik wel eens een kater heb gehad. Maar ik bedoel vooral dat ik momenteel na gebruik geen katers heb gehad

heb gisteren en eergisteren speed gesnoven maar heb nu bijv nergens last van.
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Na 3mmc en speed heb ik geen last van een kater. Misschien beetje brak de dag erna, maar niet te vergelijken met de kater van xtc.
D
Danny053Lid
01-01-2024, 00:00
#17
FredKroket zei:
Komt vanzelf. Dat geldt voor iedereen.
Klik om te vergroten...
Niet helemaal mee eens als je gewoon met mate gebruikt heb je geen katers tenminste ik dan praat voor mezelf en eten tijdens gebruik helpt ook zeker
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Danny053 zei:
Niet helemaal mee eens als je gewoon met mate gebruikt heb je geen katers tenminste ik dan praat voor mezelf en eten tijdens gebruik helpt ook zeker
Klik om te vergroten...
Je hebt altijd een kater van stimulanten gebruik.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
FredKroket zei:
Je hebt altijd een kater van stimulanten gebruik.
Klik om te vergroten...
Klopt. Dat is de wet van de jungle, als het bij Danny niet geld heeft hij hele andere hersens als ons.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."