Volgens mij heb ik dezelfde.Iemand die weet hoe zo'n lachgas tank demper werkt? Ik doe denk ik iets fout want het dempt nada niks.
Het maakt nog altijd hartstikke veel herrie..
Ze beweren dat het 80% stiller, bijna fluisterstil is maar het maakt nog meer herrie dan een stofzuiger.
Bekijk bijlage 47301
Bekijk bijlage 47302
Langs de binnenkant zat er nog een gaasje en een rubber ringetje. Op de website van de vendor stond dat de demper in twee stuks kwam. Als in een ballon houder voor gemak. Is dat m'n fout?Volgens mij heb ik dezelfde.
Gewoon erop draaien zoals je hebt gedaan en dat is het. Ik vind het wel flink schelen in soort geluid, maar je blijft het horen.
Op een andere tank heb ik een zwarte demper (korter) en die werkt beter (stiller).
Dus misschien een ander model ergens bestellen, hoop dat die beter werkt. Voor een paar euro het proberen waard.
Succes!
Dus je moest hem in elkaar zetten? Oh nee, dan heb ik een andere. Die van mij kwam compleet binnen, ook de andere. Maar dat gaasje en rubberen ringetje herken ik wel.Langs de binnenkant zat er nog een gaasje en een rubber ringetje. Op de website van de vendor stond dat de demper in twee stuks kwam. Als in een ballon houder voor gemak. Is dat m'n fout?
Het is een kort model.
Wat doe je met die twee?Dus je moest hem in elkaar zetten? Oh nee, dan heb ik een andere. Die van mij kwam compleet binnen, ook de andere. Maar dat gaasje en rubberen ringetje herken ik wel.
Ik zou bij een volgende bestelling van vullen van tanks bijvoorbeeld een andere variant vragen. Online ook genoeg te koop.
Bedoel je met twee dempers of…gaasje en rubberen ringetje ?Wat doe je met die twee?
Moest gewoon lachen bij het idee om een demper voor lachgas tanks te modificeren.@Zeehond , verklaar wat grappig is dan? 🤔
Aaah, stiekem is dat de perfectionist in mij.Moest gewoon lachen bij het idee om een demper voor lachgas tanks te modificeren.
Die dempers van mij werken prima.
Je weet, ik lach nooit mensen uit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."