Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDemper voor lachgas tanks?

Demper voor lachgas tanks?

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
Iemand die weet hoe zo'n lachgas tank demper werkt? Ik doe denk ik iets fout want het dempt nada niks.

Het maakt nog altijd hartstikke veel herrie..

Ze beweren dat het 80% stiller, bijna fluisterstil is maar het maakt nog meer herrie dan een stofzuiger.

D0682435-46A0-4C77-9692-FAE92DFF3041.jpeg

DA277FD2-2D9F-4A15-B9F5-154DD4889D63.jpeg
C
CuriousExplorerLid
@Zeehond , verklaar wat grappig is dan? 🤔
Z
ZeehondLid
Snuffelaar zei:
Iemand die weet hoe zo'n lachgas tank demper werkt? Ik doe denk ik iets fout want het dempt nada niks.

Het maakt nog altijd hartstikke veel herrie..

Ze beweren dat het 80% stiller, bijna fluisterstil is maar het maakt nog meer herrie dan een stofzuiger.

Bekijk bijlage 47301

Bekijk bijlage 47302
Klik om te vergroten...
Volgens mij heb ik dezelfde.
Gewoon erop draaien zoals je hebt gedaan en dat is het. Ik vind het wel flink schelen in soort geluid, maar je blijft het horen.

Op een andere tank heb ik een zwarte demper (korter) en die werkt beter (stiller).

Dus misschien een ander model ergens bestellen, hoop dat die beter werkt. Voor een paar euro het proberen waard.
Succes!
S
SnuffelaarLid
Zeehond zei:
Volgens mij heb ik dezelfde.
Gewoon erop draaien zoals je hebt gedaan en dat is het. Ik vind het wel flink schelen in soort geluid, maar je blijft het horen.

Op een andere tank heb ik een zwarte demper (korter) en die werkt beter (stiller).

Dus misschien een ander model ergens bestellen, hoop dat die beter werkt. Voor een paar euro het proberen waard.
Succes!
Klik om te vergroten...
Langs de binnenkant zat er nog een gaasje en een rubber ringetje. Op de website van de vendor stond dat de demper in twee stuks kwam. Als in een ballon houder voor gemak. Is dat m'n fout?

Het is een kort model.
Z
ZeehondLid
Snuffelaar zei:
Langs de binnenkant zat er nog een gaasje en een rubber ringetje. Op de website van de vendor stond dat de demper in twee stuks kwam. Als in een ballon houder voor gemak. Is dat m'n fout?

Het is een kort model.
Klik om te vergroten...
Dus je moest hem in elkaar zetten? Oh nee, dan heb ik een andere. Die van mij kwam compleet binnen, ook de andere. Maar dat gaasje en rubberen ringetje herken ik wel.
Ik zou bij een volgende bestelling van vullen van tanks bijvoorbeeld een andere variant vragen. Online ook genoeg te koop.
S
SnuffelaarLid
Zeehond zei:
Dus je moest hem in elkaar zetten? Oh nee, dan heb ik een andere. Die van mij kwam compleet binnen, ook de andere. Maar dat gaasje en rubberen ringetje herken ik wel.
Ik zou bij een volgende bestelling van vullen van tanks bijvoorbeeld een andere variant vragen. Online ook genoeg te koop.
Klik om te vergroten...
Wat doe je met die twee?
m
mitchieeeLid
derop draaien en ik hoor de mijne echt niet.. dat was met trippen altijd een grappig probleempje omda je m nie hoor liet je de tank wel is open staan
Z
ZeehondLid
Snuffelaar zei:
Wat doe je met die twee?
Klik om te vergroten...
Bedoel je met twee dempers of…gaasje en rubberen ringetje ?

Shit zeg, zie dat ze lachgas gaan verbieden vanaf 1-1-2023 🥲
C
CuriousExplorerLid
Heb geen lachgastank,maar zou er met een ceclipstang die bovenste ring uithalen, een stuk filtermat tussen proppen en terug vastzetten.

DAT zou pas een hoop schelen!
Z
ZeehondLid
CuriousExplorer zei:
@Zeehond , verklaar wat grappig is dan? 🤔
Klik om te vergroten...
Moest gewoon lachen bij het idee om een demper voor lachgas tanks te modificeren.
Die dempers van mij werken prima.
Je weet, ik lach nooit mensen uit.
C
CuriousExplorerLid
Zeehond zei:
Moest gewoon lachen bij het idee om een demper voor lachgas tanks te modificeren.
Die dempers van mij werken prima.
Je weet, ik lach nooit mensen uit.
Klik om te vergroten...
Aaah, stiekem is dat de perfectionist in mij.

Erger mij namelijk ook altijd mateloos aan dat geluid. 🤣

Weet ik wel. Kusje
C
ChefCurryLid
Ik dwars leeshier ff doorheen.
H
HuisbaasBobLid
Volgens mij is het gewoon gebaseerd op het vertragen van de doorvoer. Achter dat rvs gaasje zal wel iets van aangedrukte watten of vilt zitten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."