Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWil Datura ervaren

Wil Datura ervaren

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Ja klopt. Wel schijnt de Nederlandse vliegenzwam maar weinig werkzame stoffen te bevatten. Wat natuurlijk een valkuil kan zijn als je dan maar dubbel of driedubbel gaat doseren en dan alsnog de volle laag krijgt.
Klik om te vergroten...
Dat is echt een kulpraatje. De waardstoel is hier even krachtig als elders, ik kan het uit vele ervaringen beamen.
R
RaaskalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi iedereen,

Nieuw op t forum maar had blijkbaar al een account geregistreerd. Misschien dat ik het toendertijd had aangemaakt om te vragen over hetzelfde onderwerp gezien het al langere tijd in mn hoofd zit.

Ik heb al een lange tijd een diepe fascinatie voor delirianten. Er is iets aan deze catagorie middelen wat mn aandacht altijd trekt. Heb er inmiddels redelijk veel over gelezen.

In mn tuin groeien een paar mooie Brugmansia's, Datura's en een henbane.


Toch ben ik voorzichtig vanwege de behoorlijke gevolgen die het gebruik met zich mee kan brengen. Met name ga ik liever niet dood, blind, dement, comateus, permanent schizofreen of blijf ik achter met hersenschade. Dit zijn middelen waar deze risico's niet klein zijn.


Heeft er iemand hier die ervaring met of kennis heeft over delirianten advies over 'trippen' op nachtschades? Als iemand hier meer weet over hoe de kans schade zoveel mogelijk te beperken hoor ik dat graag.


Bij mij thuis liggen ook gedroogte Amanita Muscaria's . Heb deze nog nooit gebruikt. Ik heb gehoord dat deze ook deliriante eigenschappen hebben. Ben benieuwd of iemand hier daar ervaring mee heeft.


Thx iedereen,

Raaskalk
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
0). Lees je in. Lees je in. Lees je in.

1). Brugmansia is een datura. De (ver)wilderde heet datura stramonium.

2). Ja. Datura is zéér riskant. Henbane is bilzekruid en is wat er o.a. voor hop in bier ging ("pils" <=> bilzekruid).

3). Zaadjes werken, maar ikzelf rook bij mijn volgende trip een enkele gedroogde brugmansia bloem, wat vrij veilig zou moeten zijn. Ook hier: lees je in.

4). Datura trips kunnen drie dagen duren. Een tripsitter is geen overbodige luxe. Doe het in de vakantie of tijdens een lang weekend.

5). Ja, ik heb een keer amanita thee gedronken. Was boeiend.

6). Met datura. Wees niet overmoedig.
b
buddha31Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen goede ervaringen mee. Mijn advies is dan ook om het niet te doen.

Wat verwacht je te ervaren en is die verwachting de reden dat je het wil proberen?
R
RaaskalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
5). Ja, ik heb een keer amanita thee gedronken. Was boeiend.
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd naar je ervaring

buddha31 zei:
Geen goede ervaringen mee.
Klik om te vergroten...
Hoe was je trip?

buddha31 zei:
de reden dat je het wil proberen?
Klik om te vergroten...


41668522_2112242612120915_8340846709538029568_n.jpg

chad datura.jpg
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Raaskalk zei:
Ben benieuwd naar je ervaring

Bekijk bijlage 46610

Bekijk bijlage 46611
Klik om te vergroten...
Ervaring...

The Chad Datura... Gets laid at some point and doesn't remember it... #BINGO#
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Datura is een plant met de volgende psychoactieve stoffen: scopolamine, atropine en hyoscamine. Allemaal tropaan alkaloiden. Het is een stom idee om de volgende feiten:

1. De plant is lastig te herkennen, ook voor een deskundigge, en de dosering varieeert per plek of streek.
2. De dosering is van trippen en hallucineren tot aan doodgaan, die zitten nauw bij elkaar. Het is een heel potente giftige plant.
3. Je komt niet in een trip terecht maar in een psychotisch delirium, waardoor je niet meer weet wat echt is of wat niet, en kan je dingen als gebeurtenissen, herrinneringen, logica, geheugen etc minder gebruiken en je krijgt illusies en waanbeelden van vaak heel ernstige of depressieve aard.

Het is niet een plant om te te eten, daar is hij gewoon veel te giftig voor. Dat zijn paddo's ook, maar daar ga je bij een normale dosering ten eerste niet dood en zul je met de goede instellingen en planningen wel een fijne ervaring hebben.

Fuck datura. SRS
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
De plant is lastig te herkennen, ook voor een deskundige, en de dosering varieeert per plek of streek.
Klik om te vergroten...
Kletskoek! Zelfs ik zie datura overal staan en ik kan nog geen springbalsemien van een brandnetel onderscheiden. De rest klopt wel.
Dirkjan zei:
2. De dosering is van trippen en hallucineren tot aan doodgaan, die zitten nauw bij elkaar. Het is een heel potente giftige plant.
Klik om te vergroten...
Klopt. LD50 is maar een paar keer groter dan de werkzame dosis.
Dirkjan zei:
3. Je komt niet in een trip terecht maar in een psychotisch delirium, waardoor je niet meer weet wat echt is of wat niet, en kan je dingen als gebeurtenissen, herrinneringen, logica, geheugen etc minder gebruiken en je krijgt illusies en waanbeelden van vaak heel ernstige of depressieve aard.
Klik om te vergroten...
Woehoe! Take me to the other side!
Maar niet deze...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Kletskoek! Zelfs ik zie datura overal staan en ik kan nog geen springbalsemien van een brandnetel onderscheiden. De rest klopt wel.
Klik om te vergroten...
Nee maar serieus of lul je nou? Want ik kan me dat herinneren dat te hebben gelezen op Bluelight…. Of was het forum.info?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Nee maar serieus of lul je nou? Want ik kan me dat herinneren dat te hebben gelezen op Bluelight…. Of was het forum.info?
Klik om te vergroten...
Er is -volgens mij- in het wild in Nederland maar één plant met bloemen en doornappels als datura stramonium.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Er is -volgens mij- in het wild in Nederland maar één plant met bloemen en doornappels als datura stramonium.
Klik om te vergroten...
Oke, ik geloof je, maar dan nog kan het moeilijk zijn om te zoeken en sinds meneer "raaskalk" niet bijster snugger overkomt dacht ik ik behoed hem aan iemand die mij ooit had laten lezen dat er heel veel verschillende soorten waren maar dat is dus niet zo. Thanks.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Oke, ik geloof je, maar dan nog kan het moeilijk zijn om te zoeken en sinds meneer "raaskalk" niet bijster snugger overkomt dacht ik ik behoed hem aan iemand die mij ooit had laten lezen dat er heel veel verschillende soorten waren maar dat is dus niet zo. Thanks.
Klik om te vergroten...
Voor welke plaats was dat bericht bedoeld? De flora in andere landen is heel anders dan bij ons.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."