Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Fenny, Gebruik zelf ook venlafaxine. Kanna extracten werkten vroeger altijd heel goed voor me in zware depressie. Maar als je bipolaire aanleg heb zou ik er voorzichtig mee zijn. Grootste risico wat ik zie bij kanna is dat je snel in een manie schiet. Voor een of andere manier had ik minder last van het zwaardere ET2 snuif extract (Azarius) dan het drinken van niet extract poeder. Als je zwaar unipolair depressief bent kan het goed werken deed af en toe wonderen. Tolerantie bouwt echter heel snel op dus gebruik het niet te veel na een tijdje voel je er niks meer van. Het is een goed middel om de zwaarste pieken (dalen) van de depressie te doorbreken. Soort als een zo-nodig medicatie."
"fenny zei: Beste Raaskalk, Bedankt voor je berichtje. FIjn een lotgenoot. Kanna lijkt mij ook heel lekker vooral nu de winter er aankomt. Nou heb ik vanavond 1 gram kanna gekocht maar 0 nada niks heb ik ervan gemerkt. Van een paracetamol merk ik nog meer. Ik denk dat het misschien te lang in de winkel heeft gelegen. Weet jij of dat kan? Dat de werking van kanna afneemt na een periode? Klik om te vergroten... had je een snuifextract? Probeer de ET2 van Azarius dat is echt de beste"
"Roze Olifant zei: Lol. Ik blijf toch maar lekker comfy de acid-eater en de DMT-virgin. (Nou ja, DMT, comfy...) :') Mijn advies is uiteraard: doe het niet. Gewoon niet. Maar mocht je het nu toch gaan doen, blijf dan in leven, en verblijd ons met een uitgebreid datura-report. Ik vind datura-reports eindeloos fascinerend, net omdat het zoiets gevaarlijks en gestoords en duisters is dat ik het persoonlijk nooit zelf ga doen. Dus wees welkom! Klik om te vergroten... will do ;D zodra ik de ballen heb"
"Hi iedereen, Nieuw op t forum maar had blijkbaar al een account geregistreerd. Misschien dat ik het toendertijd had aangemaakt om te vragen over hetzelfde onderwerp gezien het al langere tijd in mn hoofd zit. Ik heb al een lange tijd een diepe fascinatie voor delirianten. Er is iets aan deze catagorie middelen wat mn aandacht altijd trekt. Heb er inmiddels redelijk veel over gelezen. In mn tuin groeien een paar mooie Brugmansia's, Datura's en een henbane. Toch ben ik voorzichtig vanwege de behoorlijke gevolgen die het gebruik met zich mee kan brengen. Met name ga ik liever niet dood, blind, dement, comateus, permanent schizofreen of blijf ik achter met hersenschade. Dit zijn middelen waar deze risico's niet klein zijn. Heeft er iemand hier die ervaring met of kennis heeft over delirianten advies over 'trippen' op nachtschades? Als iemand hier meer weet over hoe de kans schade zoveel mogelijk te beperken hoor ik dat graag. Bij mij thuis liggen ook gedroogte Amanita Muscaria's . Heb deze nog nooit gebruikt. Ik heb gehoord dat deze ook deliriante eigenschappen hebben. Ben benieuwd of iemand hier daar ervaring mee heeft. Thx iedereen, Raaskalk"
"Casrus zei: 5). Ja, ik heb een keer amanita thee gedronken. Was boeiend. Klik om te vergroten... Ben benieuwd naar je ervaring buddha31 zei: Geen goede ervaringen mee. Klik om te vergroten... Hoe was je trip? buddha31 zei: de reden dat je het wil proberen? Klik om te vergroten..."
""