"tripreport 3-CMC
beginnende tripper
Vannacht (31-6-2022) was mijn 2e ervaring met 3-cmc. (250mg pallets)
En de eerste keer dat ik een "trip" report maak, hopen dat het niet dramatisch is.
Ik heb dit tripreport deels geschreven tijdens de "trip".
Aan het begin van de avond twijfelde of ik er wel zin in had. Maar ik had toch niks op de planning staan en had ook geen zin in een saaie avond.
Dus heb ik besloten om toch weer een ervaring rijker te worden. wederom met 3-cmc
Ik had om 8 uur gewoon normaal avond gegeten (ondanks dat ik had gelezen dat dat invloed heeft maar ik moet toch eten hé). ben benieuwd!!
tijden zijn gewone kloktijden NIET het aantal minuten na innamen
00:40) tijd van inname (oraal, 250mg pallet)
01:30) 50 minuten later en ik voel nog niks, beetje jammer. ik verveelde me dus toen dacht ik hé, ik ga een tripreport typen.
02:00) ondertussen 1 uur en 20 minuten verder en ik voel nog steeds niks. ik begin wel een beetje een droge mond te krijgen, maar ik word langzamerhand ook wel een beetje moe van al dat wachten. toch maar even een film opgezet. ondanks dat het de eerste keer ook rond de anderhalf uur duurde voelde het wel anders. de eerste
keer bouwde het op maar ik voel nu nog niks.
02:15) voel iets lichts opkomen, ik ben iets energieker, voel mijn hart een beetje kloppen. en ben niet meer zo moe als eerst. de eerste keer 3-cmc ging ik na
omme nabij 2 uur wel harder dan dat ik nu doe, misschien was de eerste toch geen 3-cmc? nog steeds wel een chill gevoel.
02:35) hard klopt iets harder en iets energieker als 20 minuten geleden, ben ondertussen in bed gaan liggen met wat muziek, tijdens
het typen van dit tripreport. zit er over na te denken om nog een pellet van 250mg te nemen. geen idee of dat dit kan.
03:15) redelijk droge mond, nog meer energie. nog steeds niet het relaxte gevoel wat ik de eerste keer had. toch misschien nog maar even
wachten met bij pakken.
03:20) ik heb geen flauw idee maar misschien is de reden dat ik niet zo aan het "trippen" ben, omdat ik tijdens deze "trip" dit report
schrijf terwijl ik de vorige keer lekker aan het chillen was met muziek. ook voel ik me nog energieker ondanks dat het 03:20 in de ochtend is. hopen dat die vermoeidheid weg gaat.
03:40) droge mond (nog te doen) voel me echt energie vol. maar helaas niet het chillen gevoel waar ik op gehoopt had.
03:55) ergere droge mond dan net.. ben hem aardig goed aan het chillen met muziek heb het erg warm, zweet een beetje en m'n hart
gaat redelijk tekeer maar tot nu toe 100% beter dan een nuchtere avond.
04:20) effecten zijn vrijwel weg. heb alleen nog een droge mond en nog erg actief. Ik zit te twijfelen om nog een pallet van 250 mg te
nemen maar ben er nog niet zeker van want ik weet de consequenties niet, om 04:45 neem ik mijn besluit.
ik zoek de vibe van eerste keer.
04:50) ik heb er nog een genomen, hopen dat het wonderen doet en geen kwaad!!
05:05) hartkloppingen zijn weg, ben nog wel energiek, nog een droge mond en totaal niet moe. volgende keer eerder bij pakken dus
05:30) ik geef het wat tijd om in te werken, hoop dat het nu een wat effectiever werkt
05:37) droge mond begint weer erger te worden
05:30) voor mijn gevoel loopt mijn hoofd een beetje achter, ik kan minder goed nadenken, het duurt soms langer om dingen te verwerken af
en toe loop ik voor een seconde of 10 een beetje vast en als ik snel met mijn ogen van de ene naar de andere kant ga dan is dat zo
wazig dat ik slecht zie (het is niet zo erg om me zorgen om te maken, de reden zou kunnen zijn omdat ik mijn lenzen niet in heb}.
wel nog steeds aan het chillen tho.
05:50) ik begin iets te voelen, vreugde, zin om te praten,. de muziek laat me echt heel goed voelen ondanks dat het effect van de 3-cmc echt mild is, maar de muziek is
gewoon veel beter punt.
06:50) 2 uur verder na innemen van de 2e pellet, in de tussentijd heb ik half dit report geschreven. ik heb maar heel even iets
kleins gevoeld ben wel nog best energiek alleen vind ik het de drogen mond niet waard
10:30) moraal van deze avond, ik heb 2 pellets 3-cmc van 250mg ingenomen over een tijdsduur van ongeveer 5 uur en heb er echt heel amper iets van gevoeld.
ps: heeft iemand een r.c aanrader waarop een beginnende tripper\\ goed op kan gaan. of een oplossing waardoor ik wel de 3-cmc voel.
of was het misschien de setting waar ik in was? ik was namelijk geen seconde relaxed, of word je juist onrustig van 3-cmc? want in dat geval was mijn eerste keer geen 3-cmc"
In: 3-CMC tripreport (zelfs met 2 pellets van 250mg voelde ik niks, heeft iemand een rede hiervoor)
1-1-2024