Kijk deze video snel, en in de beschrijving staat wat je nodig zal hebben kleine research en je heb alles gevonden voor een kleine 70-100 euro ik heb precies die maar dan zonder die tip, perfect zal ik je vertellen meer als perfect gewoon
Klopt maar dan heb je de minste kans op een slechte ervaring in plaats van sketchy met random mensen via het internet te gaan trippen.Nou dat leek me toch wel even een totaal anders iets dan dmt te roken...
De begeleiding is inderdaad wel top in een ceremonie. (als je de juiste mensen hebt dan)Klopt maar dan heb je de minste kans op een slechte ervaring in plaats van sketchy met random mensen via het internet te gaan trippen.
Zo'n glazen pijpje is echt ruk om dmt te doen. En ik heb flink wat uren zitten pijpen met andere drugs.Ik gooide het altijd in zo'n glazeen meth pijp maar heel veel mensen doen
het in een electrische vape. (wat me een prima idee lijkt als je het geld er voor hebt
dan weet je zeker dat je het verdampt ipv verbrand)
Laat je ons weten hoe het ging?

Er zijn verschillende oplossingen voor je probleem: een basepijp, the machine, e-sigaret en vaporizer zijn al genoemd.Hoi, ik ben op zoek naar iemand die ervaren is met het roken van DMT. Heb het zelf een keer geprobeerd en toen heel veel dmt verpest. Iemand die een keertje met mij DMT wil doen? Dan zorg ik voor de dmt 🙂. Ik woon in Leeuwarden, dus het liefst iemand in de buurt.
Oh trouwens!Hoi, ik ben op zoek naar iemand die ervaren is met het roken van DMT. Heb het zelf een keer geprobeerd en toen heel veel dmt verpest. Iemand die een keertje met mij DMT wil doen? Dan zorg ik voor de dmt 🙂. Ik woon in Leeuwarden, dus het liefst iemand in de buurt.
In mijn ervaring kun je beter gewoon even naar een vapostore gaan, kijken welke e-sig ze daar hebben, en dan wat advies vragen over welke vloeistof en temperatuurinstellingen daar het best bij passen.Thanks voor al je tips! Heb jij misschien ook een goede tip voor een RDA voor een vapor die op dit moment ook online te bestellen is? Heb alle artikelen aangeschaft van bovenstaand YouTube filmpje, kan alleen geen geschikte RDA op internet vinden.
Dat duz+ naar mijn mening is dmt alleen gebruiken een stuk chillerIk zou niet met een onbekende afspreken voor een DMT trip, dat is nogal wat.
Heb jij tips voor een bepaalde vape? Of maakt dat niet zoveel uit?Koop een vape, 80 euro lig op bed neem 1 hit wordt na 10-15 minuten weer wakker
Kom ik na mijn werk op terugHeb jij tips voor een bepaalde vape? Of maakt dat niet zoveel uit?
Kom ik na mijn werk op terug
Nou dat leek me toch wel even een totaal anders iets dan dmt te roken...Ga op zoek naar een begeleide ayahuasca ceremonie
Ik gooide het altijd in zo'n glazeen meth pijp maar heel veel mensen doenHeb jij tips voor een bepaalde vape? Of maakt dat niet zoveel uit?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."