Goed inzicht, dan zeker niet doen!Lees dat het erg verslavend is. Is niks voor mij
Goed inzicht, dan zeker niet doen!Lees dat het erg verslavend is. Is niks voor mij
Ah oke, gheheNet zoals 2 redbulletjes maar dan jeuk op je hoofd
Nee nooit gehad. Wel vaak voorbij zien komen op dit forum.Heb je ervaring met phenibut? Dat is in de juiste dosis ook een fijne oppepper. Werkt alleen wel lang en werkt ook lang door.
Ga op onderzoek uit zou ik zeggen, als het je aanspreekt. En mocht je vragen hebben, stuur me gerust een berichtje.Nee nooit gehad. Wel vaak voorbij zien komen op dit forum.
Lees dat het erg verslavend is. Is niks voor mijHeb je ervaring met phenibut? Dat is in de juiste dosis ook een fijne oppepper. Werkt alleen wel lang en werkt ook lang door.
Jij ook voorzichtig heπGoed inzicht, dan zeker niet doen!
Ja maar drugs is ook troep toch πKijk goed wat er door de pre workout zit. Het is meestal troep.
Drugs kan je laten testen en daarvan weet je de risico's. In die pre workout mixjes zitten soms verboden stoffen.Ja maar drugs is ook troep toch π
Maak van meestal maar altijdKijk goed wat er door de pre workout zit. Het is meestal troep.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."