Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-cb alleen

2-cb alleen

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vieze asbak zei:
Ja je kan jezelf gek maken of rustig blijven. Maar het leek alsof de wereld tegen mij was terwijl ik probeerde rustig te blijven, dat was heel hinderlijk
Klik om te vergroten...

Oh zeker weten, ‘accepteren’ is het sleutelwoord op zo’n moeilijk moment, al is dat vaak (veel) makkelijker gezegd dan in de praktijk gedaan. Je geest kan toch flink met je aan de haal gaan tijdens een trip. Paranoïde gedachten/gevoelens in combinatie met tijdsfuck en loops lijken me wel echt een challenge, vind het knap dat je daar zo relatief kalm onder bent gebleven met - als ik het goed begrijp - op dat moment amper ervaring.
V
Vieze asbakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
Oh zeker weten, ‘accepteren’ is het sleutelwoord op zo’n moeilijk moment, al is dat vaak (veel) makkelijker gezegd dan in de praktijk gedaan. Je geest kan toch flink met je aan de haal gaan tijdens een trip. Paranoïde gedachten/gevoelens in combinatie met tijdsfuck en loops lijken me wel echt een challenge, vind het knap dat je daar zo relatief kalm onder bent gebleven met - als ik het goed begrijp - op dat moment amper ervaring.
Klik om te vergroten...
Ja was mn eerste keer en moet bekennen het begin was angstig. Maar op een gegeven moment merk je de stuurbaarheid, dan is het een kwestie van bij jezelf blijven
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vieze asbak zei:
Ja was mn eerste keer en moet bekennen het begin was angstig. Maar op een gegeven moment merk je de stuurbaarheid, dan is het een kwestie van bij jezelf blijven
Klik om te vergroten...

Dat is het prettige van 2C-B, dat is dus als middel ansich behoorlijk goed stuurbaar (op normale dosering). Middelen als LSD en psilo, vooral die laatste, vliegen wat makkelijker uit de bocht wat dat betreft, hoewel hierbij dosering ook een belangrijke rol speelt (maar het ook daarmee nooit volledig te controleren/voorspellen is). 2C-B vind ik daardoor wel geschikt voor een beginner, maar houd de dosering dan gewoon aan de rustige kant. :)
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit kan ja, heb ik best vaak gedaan, uurtie of 9-10 ingenomen, headset op en gaan, als me ouders gingen slapen ging ik naar beneden om een blowtje te roke
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee.

Wel ander 2-C-spul.

Zijn je ouders thuis?
V
Vieze asbakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb nooit echt kunnen genieten van wiet/hasj spacey of tripmiddelen. Denk dat ik onbewust de controle niet wil verliezen. Als je eenmaal gaat verzetten werkt het averechts.

Ik zou ooit nog wel een keer LSD willen proberen, maar dan met ervaren vrienden
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
mitchieee zei:
Dit kan ja, heb ik best vaak gedaan, uurtie of 9-10 ingenomen, headset op en gaan, als me ouders gingen slapen ging ik naar beneden om een blowtje te roke
Klik om te vergroten...
Lijkt me niet handig, maar hoe meer je het doet, hoe makkelijker het wordt.

Punt is dat het niet een goede setting lijkt om mee te beginnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."