#1
Hoi ik ben vorige week vrijdag staande gehouden door politie in de auto. Alles was verder goed maar op het laatst wilden ze toch nog even een speekseltest doen. Ik zou niet weten waarom, geen raar rijgedrag, geen rode ogen, rook niet naar hasj. Uit de test was ik positief en ik had ook niet anders verwacht want heb helaas kort daarvoor geblowd. Ik moest mee om bloed af te nemen op het bureau. Ik heb ongeveer driekwart voorgedraaide joint gerookt en ongeveer 2,5 / 3 uur later bloed afgenomen. Ik ga er van uit dat ik straks mijn rijbewijs moet inleveren maar heb om me heen ook veel verhalen gehoord van mensen in de zelfde situatie of misschien nog wel erger die gewoon onder de waardes zaten. Nou vraag ik me af of meerdere dit hebben meegemaakt en hoe dat is afgelopen.. hopelijk kan iemand me wat meer vertellen.