Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeet iemand waarvan dit buisje is?

Weet iemand waarvan dit buisje is?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vraag het aan de persoon waarvan je het vermoed. En is toch ook raar dat als hij/zij het stiekem gebruik het op de keukenblad laat liggen. Waarschijnlijk gewoon iets afgebroken en van iets onschuldigs.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De pen is van je zus zei:
Vraag het aan de persoon waarvan je het vermoed.
Klik om te vergroten...
Precies dit niemand kan vertellen wat het is. Dus vraag het aan hem/haar ipv ons en overal.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niemand weet wat dit is!
Hoe moeten we dat weten????
Vraag het aan de persoon zelf.

Of laat het gratis testen.

Speculeren doen we hier niet aan.

Wees voorzichtig met een vermoeden en oordeel wat op niets is gebaseerd.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vermoed een gebroken crystal meth bubble.
Dat verklaart ook het zwarte roet aan het glas aangezien gebruikers het pijpje niet bewegen en de vlam het glas laten aanraken.

Again, pure speculaas.

1683243225283.png1683243902637.png
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit lijkt me hier wel op zijn plek:

Nar-Anon Familiegroepen

www.naranon.nl www.naranon.nl
C
Chaka22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vermoed dat een familielid van mij drugs aan het gebruiken is. Het buisje in de foto heb ik vanmorgen gevonden op het keukenblad in huis, weet iemand waarvan dit is? Nagevraagd bij drie verschillende coffee shops maar ze kunnen niet precies aangeven omdat het buisje ook bij hun onbekend was.

Uw hulp wordt zeer op prijs gesteld. En alvast bedankt voor jullie reacties!
buisje 2.jpg
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Speculeren wat een stof is, is hier niet toegestaan. Zie ook de huisregels.

Waarom niet? Omdat het simpelweg niet te zien is aan de buitenkant wat iets is. Breng het naar het testcentrum voor drugs als je wil weten of het überhaupt drugs is. Testen kan in elke provincie van Nederland, gratis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."