#1
Hoi allemaal,
Gebruik nu zon 4 jaar en alleen op feestjes. Dus 1 a 2 keer in de maand, in de zomer iets meer en in de winter iets minder. Eigenlijk alleen maar 4-mmc en MDMA. Waar ik vroeger echt uren met anderen kon lullen en dansen, ben ik de laatste tijd veel meer ingetogen. Ik vind het zelfs niet meer zo leuk, maar ik blijf gebruiken omdat je het lang volhoudt. Vroeger kreeg je nog body high etc. Nu ben ik veels te veel in mezelf. Iemand tips hoe dit weer leuker kan worden? Of bouw je gewoon een soort tolerantie op.. of komt het doordat de 4-mmc vroeger veel beter was en nu alleen maar troep..
Gebruik nu zon 4 jaar en alleen op feestjes. Dus 1 a 2 keer in de maand, in de zomer iets meer en in de winter iets minder. Eigenlijk alleen maar 4-mmc en MDMA. Waar ik vroeger echt uren met anderen kon lullen en dansen, ben ik de laatste tijd veel meer ingetogen. Ik vind het zelfs niet meer zo leuk, maar ik blijf gebruiken omdat je het lang volhoudt. Vroeger kreeg je nog body high etc. Nu ben ik veels te veel in mezelf. Iemand tips hoe dit weer leuker kan worden? Of bouw je gewoon een soort tolerantie op.. of komt het doordat de 4-mmc vroeger veel beter was en nu alleen maar troep..