#1
Ik heb scheikunde jammerlijk gefaald voor mijn eindexamen, maar heb toch mijn Gymnasium diploma -met een erbarmelijke eindlijst- in zes jaar gehaald. Dat was wel het laatste in mijn leven waar ik ooit voor geslaagd ben.Meer mensen zouden scheikunde eindexamen moeten doen.