#1
Overmatig cafeïnegebruik is uiteraard niet gezond, maar overmatig alcoholgebruik is waarschijnlijk nog minder gezond.
Alle drugs in een binge nemen is ongezond, alleen met caffeine valt dit over het algemeen redelijk mee, behalve bij regelmatig binge drinken dan komen er allerlei complicaties met het hartIs dit slecht voor je..
Dus geen alcohol of andere substanties,
Allleen veel blikjes cola en soms tussendoor een rivella tijdens het uitgaan.
Krijg je dopamine van die suiker en van de caffeine energie, wel mooie combiKzou je meer zorgen maken om al die suikers en andere rommel die er inzit.
Ik werd altijd hondsberoerd van te verl koffie. Zou ‘t niet aanraden.Is dit slecht voor je..
Dus geen alcohol of andere substanties,
Allleen veel blikjes cola en soms tussendoor een rivella tijdens het uitgaan.
Daarom neem ik zo nu en dan een rivellaIk werd altijd hondsberoerd van te verl koffie. Zou ‘t niet aanraden.
Plus mijn portie duloxetine 😎Daarom neem ik zo nu en dan een rivella
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."