Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag over cocaine

vraag over cocaine

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
w
weedparkietLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn vader gebruikt regelmatig cocaïne en ik heb gezien dat hij iets doet bij het gasfornuis met dat spul. ik weet niet of hij aan het basen is want dat kan toch ook gewoon met een aansteker? er plakt iets wits aan het fornuis dat die gebruikt, ik krijg het er niet af. weet iemand het misschien? ik kan het niet aan hem vragen want dan word ie boos en ik kan het online niet vinden lol
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#2
klinkt als een moeilijke situatie bij je thuis man, hoop dat t allemaal wel goed gaat

waarschijnlijk heeft het wel iets je maken met roken, zie geen andere reden om vuur nodig te hebben bij cocaine
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt fucked up man.
Om base te maken heb je ammoniak, wat sterk ruikt, of bicarbonaat nodig. Zie je hem iets doen met een lepel?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
@weedparkiet

Het maken van basecoke uit normale coke komt ook hitte bij kijken en sommige mensen doen dat zelf. Maar het kunnen natuurlijk nog veel andere dingen zijn.

Heb je iemand waar je dit soort dingen een beetje mee kunt bespreken? Wordt hij altijd boos of is hij wel open over z'n gebruik?
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#5
weedparkiet zei:
mijn vader gebruikt regelmatig cocaïne en ik heb gezien dat hij iets doet bij het gasfornuis met dat spul. ik weet niet of hij aan het basen is want dat kan toch ook gewoon met een aansteker? er plakt iets wits aan het fornuis dat die gebruikt, ik krijg het er niet af. weet iemand het misschien? ik kan het niet aan hem vragen want dan word ie boos en ik kan het online niet vinden lol
Klik om te vergroten...
Ik kreeg altijd harde brokken cocaïne in de tijd dat ik gebruikte. Ik deed wel eens een bord opwarmen in de magnetron tot het heet werd om vervolgens de coke plat te drukken zodat het super fijn werd. Misschien legt hij het op het gasfornuis neer om het te verwarmen en fijn te krijgen. Er bleef namelijk op mijn bord ook altijd een stuk plakken.
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Moonrock6651 zei:
Ik kreeg altijd harde brokken cocaïne in de tijd dat ik gebruikte. Ik deed wel eens een bord opwarmen in de magnetron tot het heet werd om vervolgens de coke plat te drukken zodat het super fijn werd. Misschien legt hij het op het gasfornuis neer om het te verwarmen en fijn te krijgen. Er bleef namelijk op mijn bord ook altijd een stuk plakken.
Klik om te vergroten...
Kan idd het geval zijn. Hoop maar dat dat het is en niets in de richting van basecoke. Bord opwarmen altijd een goede zodat de nog net de schadelijke dampen weg gaan net als bij amfetamine wat nog gedroogd moet worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."