Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn vader gebruikt regelmatig cocaïne en ik heb gezien dat hij iets doet bij het gasfornuis met dat spul. ik weet niet of hij aan het basen is want dat kan toch ook gewoon met een aansteker? er plakt iets wits aan het fornuis dat die gebruikt, ik krijg het er niet af. weet iemand het misschien? ik kan het niet aan hem vragen want dan word ie boos en ik kan het online niet vinden lol"
"game-tea zei: Dag lieve schatten op het forum, Ik geniet van het leven, maar heb soms toch ook wel zin om er een tijdje even uit te stappen. Om deze reden blow ik af en toe (minder dan 1x per week) hasj met een hoog thc gehalte in de beste uitvinding ooit, de bong. Dit zorgt er bij een redelijke dosering voor dat ik in een gederealiseerde staat terechtkomt, waar mijn "normale" gedachtenstroom grotendeels losgekoppeld is van mijn fysieke acties, wat ik zeg etc. Ook vraag ik mij in deze toestand vaak af of wat ik om mij heen zie echt is. Ik vindt dit een erg prettige toestand om in door te brengen, omdat het niet zo angstaanjagend is als een k-hole (dat één keer en daarna nooit meer😂) maar wel een rustgevende en erg overweldigende sensatie geeft, die ook constant stof tot nadenken biedt. Ik realiseer me wel dat dit een toestand is die volgensmij gevaarlijk dicht in de buurt van psychose komt. Daarnaat ben ik al een keer na een weekend xtc een week later in een licht gederealiseerde toestand wakker geworden, en dit duurde een goede 5 uur totdat ik een paar blikjes energy naar achter werkte, terwijl de laatste keer blowen toen ongeveer 5 dagen geleden was. Dit was al wat vervelender dan als ik het zelf veroorzaakt met cannabis. Ik ben dus benieuwd of er mensen hier zijn die ervaring of verstand hebben met dit fenomeen, en mij hier advies over kunnen geven in hoeverre ik hier mee moet oppassen. Moet nog wel even met dit brein, beetje zonde om het nu al te verkloten😄. Bij voorbaat dank. Klik om te vergroten... Ik had dezelfde gedachte toen ik nog niet zoveel blowde, 2 jaar verder en ik ben al anderhalf jaar uitgezoned waardoor ik niet meer kan werken/studeren. Helemaal in combinatie met gebruik van andere drugs is dit echt geen slimme actie. Zoek vooral de grens niet op"