#1
Geen toffe actie maar het is een goed teken dat je je schuldig voelt. Dat betekent dat je een geweten hebt. Met de billen bloot en je daden ongedaan maken.
Ja!Moet ik dit eerlijk opbiechten en haar een zakje terug geven als eerlijkheid?
ja, ik was al ver weg van de zooi die avond was mij zus niet thuis en mijn dealer kon niet, imt is echt helemaal kut dat ik dat heb gedaan snap ook niet waarom achteraf gezien, op dat moment denk je helaas soms niet na, en waarom ook bij mijn eigen zus ook echt stom, had beter iemand kunnen vragen die nog een dealer had in de buurtGeen toffe actie maar het is een goed teken dat je je schuldig voelt. Dat betekent dat je een geweten hebt. Met de billen bloot en je daden ongedaan maken.
ja is best heftig moet ik zeggen, erge dingen zijn er zeker maar weet niet hoe goed ik t moet aanpakken, ik kan ook gewoon zeggen van, ja heb 4x een dikke lijn gepakt elke keer als je even naar beneden ging zonder dat je het wist, misschien komt het dan beter aan ipv zeggen ik heb gestolen directIk lees vooral dat je goed van inborst bent, anders maak je ten eerste hier al geen topic over aan, en de berichten die nadien komen, komen op mij over alsof je er echt mee zit. Dus volg je gevoel en leg haar de situatie uit... er zijn ergere dingen toch?
Hey, gezien je reacties denk ik dat je zus je echt wel zal vergeven. Zeker gezien ze zelf ook gebruikt. Wees eerlijk en vertel haar de dingen die je nu ook vertelt aan ons.ja, ik was al ver weg van de zooi die avond was mij zus niet thuis en mijn dealer kon niet, imt is echt helemaal kut dat ik dat heb gedaan snap ook niet waarom achteraf gezien, op dat moment denk je helaas soms niet na, en waarom ook bij mijn eigen zus ook echt stom, had beter iemand kunnen vragen die nog een dealer had in de buurt
En dan gebeurt het een volgende keer weer en dan wordt daarna alles wat je zegt niet meer geloofd... Nee man; eerlijk zijn. Naar je zus en naar jezelf.ja is best heftig moet ik zeggen, erge dingen zijn er zeker maar weet niet hoe goed ik t moet aanpakken, ik kan ook gewoon zeggen van, ja heb 4x een dikke lijn gepakt elke keer als je even naar beneden ging zonder dat je het wist, misschien komt het dan beter aan ipv zeggen ik heb gestolen direct
heb het gezegd, ze was er niet blijf mee maar wel fijn dat ik het eerlijk heb verteld en haar terug heb gegeven, lesje wel geleerd nu.Ik lees vooral dat je goed van inborst bent, anders maak je ten eerste hier al geen topic over aan, en de berichten die nadien komen, komen op mij over alsof je er echt mee zit. Dus volg je gevoel en leg haar de situatie uit... er zijn ergere dingen toch?
Misschien een leuk cadeautje kopen binnenkort of samen wat leuks doen en ff oppassen met 3m in de toekomstheb het gezegd, ze was er niet blijf mee maar wel fijn dat ik het eerlijk heb verteld en haar terug heb gegeven, lesje wel geleerd nu.
Respect man. Fouten maken we allemaal, maar met echt berouw en toegeven groei je.heb het gezegd, ze was er niet blijf mee maar wel fijn dat ik het eerlijk heb verteld en haar terug heb gegeven, lesje wel geleerd nu.
we gaan elke week meestal wat samen, dus dat is niet nodig ze weet nu dat ik het echt kut vind ze is t blijst dat ik t eerlijk gezegd heb iig. cadeau gaat ze sws nog wel n x krijgen das wel n goede tip van je.Misschien een leuk cadeautje kopen binnenkort of samen wat leuks doen en ff oppassen met 3m in de toekomst
check mn reactie op mRespect man. Fouten maken we allemaal, maar met echt berouw en toegeven groei je.
Dat cadeautje dat @Harry In De Warrie voorstelt lijkt me ook een goed idee. Dan laat je nog extra zien dat je er niet licht over denkt.
het is niet persee de schulf van de 3m maar van mezelf was die avond ook niet lekker en toch gedaan zodat ik me beter zou voelen is gewoon domMisschien een leuk cadeautje kopen binnenkort of samen wat leuks doen en ff oppassen met 3m in de toekomst
heb n armband gekocht met hartjes en onze bamen erop morgen binnenJe gaat haar blij maken! En zeggen dat het impulsief was en dat je het niet meer zult doen. ☺️
haha die heb ik te veel gebruikt vroeger, mijn zus en ik lossen het gewoon op om sorry te zeggen en waarom we het hebben gedaan, heb er nog n leuk armbandje bij gekocht voor 90 eu die morgen of overmorgen binnenkomtJa band met je zus is veel meer waard dan een zakje drugs. Hanteer de Domme klootzak methode. Zeg dat je dat bent er gelijk spijt van had en het nooit meer zal doen
jupdate ja mn zus en ik hebben 2 mooie nachten gehad samen na het incident, het is goed gekomen!!Je gaat haar blij maken! En zeggen dat het impulsief was en dat je het niet meer zult doen. ☺️
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."