Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstelen van zus

stelen van zus

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen toffe actie maar het is een goed teken dat je je schuldig voelt. Dat betekent dat je een geweten hebt. Met de billen bloot en je daden ongedaan maken.
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
heftigeKikker hier,

ik heb pas geleden een half zakje 3-mmc van mij zus in een zakje van mij gedaan zonder dat ze het wist.

Wij hebben een hele goede band samen en chille best vaak net elkaar in het weekend en doordeweeks.

Moet ik dit eerlijk opbiechten en haar een zakje terug geven als eerlijkheid?

Blij zal ze niet reageren iig..

groetjes
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
heftigekikker zei:
Moet ik dit eerlijk opbiechten en haar een zakje terug geven als eerlijkheid?
Klik om te vergroten...
Ja!

Dit is namelijk precies wat 3-MMC met je doet: steeds meer willen gebruiken, maar daarna jezelf slecht voelen en dan weer proberen aan die gevoelens te ontsnappen.

Des te sneller je toegeeft dat dit is wat 3-MMC met je doet, des te eerder kun je de cirkel doorbreken. Als je dat niet doet, ga je het allemaal alleen nog maar meer doen. En dan verzin je er ook gewoon steeds meer redenen bij waarom je dat zou moeten doen. Maar dan houd je jezelf en anderen voor de gek, en daar ga je alleen maar meer last van krijgen.

Sowieso heeft het ook wat sterks om er gewoon zelf mee te komen. Zo van: 'ja, sorry, dit kan echt niet. Maar ik heb het wel gedaan. Zou ik het nog goed kunnen maken?'
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Geen toffe actie maar het is een goed teken dat je je schuldig voelt. Dat betekent dat je een geweten hebt. Met de billen bloot en je daden ongedaan maken.
Klik om te vergroten...
ja, ik was al ver weg van de zooi die avond was mij zus niet thuis en mijn dealer kon niet, imt is echt helemaal kut dat ik dat heb gedaan snap ook niet waarom achteraf gezien, op dat moment denk je helaas soms niet na, en waarom ook bij mijn eigen zus ook echt stom, had beter iemand kunnen vragen die nog een dealer had in de buurt
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik lees vooral dat je goed van inborst bent, anders maak je ten eerste hier al geen topic over aan, en de berichten die nadien komen, komen op mij over alsof je er echt mee zit. Dus volg je gevoel en leg haar de situatie uit... er zijn ergere dingen toch?
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
Ik lees vooral dat je goed van inborst bent, anders maak je ten eerste hier al geen topic over aan, en de berichten die nadien komen, komen op mij over alsof je er echt mee zit. Dus volg je gevoel en leg haar de situatie uit... er zijn ergere dingen toch?
Klik om te vergroten...
ja is best heftig moet ik zeggen, erge dingen zijn er zeker maar weet niet hoe goed ik t moet aanpakken, ik kan ook gewoon zeggen van, ja heb 4x een dikke lijn gepakt elke keer als je even naar beneden ging zonder dat je het wist, misschien komt het dan beter aan ipv zeggen ik heb gestolen direct
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
heftigekikker zei:
ja, ik was al ver weg van de zooi die avond was mij zus niet thuis en mijn dealer kon niet, imt is echt helemaal kut dat ik dat heb gedaan snap ook niet waarom achteraf gezien, op dat moment denk je helaas soms niet na, en waarom ook bij mijn eigen zus ook echt stom, had beter iemand kunnen vragen die nog een dealer had in de buurt
Klik om te vergroten...
Hey, gezien je reacties denk ik dat je zus je echt wel zal vergeven. Zeker gezien ze zelf ook gebruikt. Wees eerlijk en vertel haar de dingen die je nu ook vertelt aan ons.

Ik zou meer stilstaan bij het feit dat je gebruik dit nu in de hand heeft geholpen. Je gaat niet minder zucht krijgen naar 3mmc dan je al hebt... Dus deze situatie zal zich ook opnieuw voordoen. Wil je het risico nemen dat je meer mensen bedriegt en besteelt omdat je 3mmc gebruikt?

Focus minder op dit individuele voorval, dat kan je fixen... Focus je meer op wat dat voorval zegt, voordat het te laat is om dat te fixen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
heftigekikker zei:
ja is best heftig moet ik zeggen, erge dingen zijn er zeker maar weet niet hoe goed ik t moet aanpakken, ik kan ook gewoon zeggen van, ja heb 4x een dikke lijn gepakt elke keer als je even naar beneden ging zonder dat je het wist, misschien komt het dan beter aan ipv zeggen ik heb gestolen direct
Klik om te vergroten...
En dan gebeurt het een volgende keer weer en dan wordt daarna alles wat je zegt niet meer geloofd... Nee man; eerlijk zijn. Naar je zus en naar jezelf.
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
mandragora zei:
Ik lees vooral dat je goed van inborst bent, anders maak je ten eerste hier al geen topic over aan, en de berichten die nadien komen, komen op mij over alsof je er echt mee zit. Dus volg je gevoel en leg haar de situatie uit... er zijn ergere dingen toch?
Klik om te vergroten...
heb het gezegd, ze was er niet blijf mee maar wel fijn dat ik het eerlijk heb verteld en haar terug heb gegeven, lesje wel geleerd nu.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
heftigekikker zei:
heb het gezegd, ze was er niet blijf mee maar wel fijn dat ik het eerlijk heb verteld en haar terug heb gegeven, lesje wel geleerd nu.
Klik om te vergroten...
Misschien een leuk cadeautje kopen binnenkort of samen wat leuks doen en ff oppassen met 3m in de toekomst
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
heftigekikker zei:
heb het gezegd, ze was er niet blijf mee maar wel fijn dat ik het eerlijk heb verteld en haar terug heb gegeven, lesje wel geleerd nu.
Klik om te vergroten...
Respect man. Fouten maken we allemaal, maar met echt berouw en toegeven groei je.

Dat cadeautje dat @Harry In De Warrie voorstelt lijkt me ook een goed idee. Dan laat je nog extra zien dat je er niet licht over denkt.
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Harry In De Warrie zei:
Misschien een leuk cadeautje kopen binnenkort of samen wat leuks doen en ff oppassen met 3m in de toekomst
Klik om te vergroten...
we gaan elke week meestal wat samen, dus dat is niet nodig ze weet nu dat ik het echt kut vind ze is t blijst dat ik t eerlijk gezegd heb iig. cadeau gaat ze sws nog wel n x krijgen das wel n goede tip van je.
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Respect man. Fouten maken we allemaal, maar met echt berouw en toegeven groei je.

Dat cadeautje dat @Harry In De Warrie voorstelt lijkt me ook een goed idee. Dan laat je nog extra zien dat je er niet licht over denkt.
Klik om te vergroten...
check mn reactie op m
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Harry In De Warrie zei:
Misschien een leuk cadeautje kopen binnenkort of samen wat leuks doen en ff oppassen met 3m in de toekomst
Klik om te vergroten...
het is niet persee de schulf van de 3m maar van mezelf was die avond ook niet lekker en toch gedaan zodat ik me beter zou voelen is gewoon dom
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je gaat haar blij maken! En zeggen dat het impulsief was en dat je het niet meer zult doen. ☺️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
@De pen is van je zus
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Je gaat haar blij maken! En zeggen dat het impulsief was en dat je het niet meer zult doen. ☺️
Klik om te vergroten...
heb n armband gekocht met hartjes en onze bamen erop morgen binnen
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja band met je zus is veel meer waard dan een zakje drugs. Hanteer de Domme klootzak methode. Zeg dat je dat bent er gelijk spijt van had en het nooit meer zal doen
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Diablo69 zei:
Ja band met je zus is veel meer waard dan een zakje drugs. Hanteer de Domme klootzak methode. Zeg dat je dat bent er gelijk spijt van had en het nooit meer zal doen
Klik om te vergroten...
haha die heb ik te veel gebruikt vroeger, mijn zus en ik lossen het gewoon op om sorry te zeggen en waarom we het hebben gedaan, heb er nog n leuk armbandje bij gekocht voor 90 eu die morgen of overmorgen binnenkomt
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Je gaat haar blij maken! En zeggen dat het impulsief was en dat je het niet meer zult doen. ☺️
Klik om te vergroten...
jupdate ja mn zus en ik hebben 2 mooie nachten gehad samen na het incident, het is goed gekomen!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."