#1
Wat moet ik doen
Dit soort dingen posten in de general chat- of onzin topics die er al zijn, en niet voor alles een nieuw topic openen.Wat moet ik doen
Gewoon rusten is beter dan niet slapen.Wat moet ik doen
Je kunt een benzo nemen of wat wiet roken , dat helpt vaak met slapen.Wat moet ik doen
Seks.Wat moet ik doen
De TS gebruikt al zes maanden stimulantia zonder er iets van te voelen:Zou TS al slapen?
Hij kan alleen niet slapen, maar dat ligt zeker niet aan de drugs.Ik heb 6 maanden lang coke en 3mmc gesnoven keer op keer. En heb nooit wat gevoeld om eerlijk te zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."