Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJoe

Joe

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Louix22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Elke maand een nieuw topic aanmaken met dezelfde vraag is in ieder geval niet de oplossing. 😅 Wellicht een afspraak bij de huisarts maken om daar je gebruik te bespreken?
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oraal nemen zo als het hoort snuiven werkt te kort en krijg je het ''chasing the dragon'' effect
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Louix22 zei:
Haha maar nergens een fatsoenlijk antwoord kunnen vinden, anders zou ik het niet erop gooien hè wijsneus 😉 misschien ergens wat nuttigs reageren waar je wel verstand van hebt en ga wat bijpakken want ik denk dat er iets begint uit te werken bij je chagrijn hahaha
Klik om te vergroten...
Heh, wie is hier nou het chagrijn? @Mindless geeft je een goede suggestie.

Ik denk ook dat jij een drugsprobleem hebt, maar je zou kunnen proberen het te pluggen. Hopen dat je reet niet verstopt raakt :wink:
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga toch maar even serieus reageren (at my own peril).

Miauw kan op verschillende stoffen duiden: 4-mmc, 3-mmc of zelfs 3-cmc. Het kan ook zijn dan het om een hele andere of vervuilde stof gaat (testen?). Dat is belangrijk want sommige stoffen zijn beter te snuiven dan anderen. Daarnaast spelen persoonlijke voorkeuren en de staat van je neusholte een rol. Is je slijmvlies bijvoorbeeld geïrriteerd? Ben je verkouden?

De meeste stoffen die ik net opgenoemd heb zijn redelijk goed te snuiven voor de doorgewinterde drugsgebruiker (gezond is anders natuurlijk), maar snuiven is voor deze stoffen niet de ideale ROA. De dosissen liggen vrij hoog waardoor je vrij veel poeder door je neus moet halen.

Heel hard je neus snuiten maakt het probleem erger (daardoor raken je slijmvliezen geïrriteerd). Je kunt een neusspray gebruiken met zoutoplossing om je neus open te houden — tussendoor even sprayen. Een neusspray met xylometazoline is dan weer wat zwaarder geschut, maar daarmee is het makkelijker om over de grenzen van je lichaam te gaan. Als je neus blijft klagen is het tijd om een andere ROA te zoeken — of te stoppen met gebruiken natuurlijk.

(*zucht* nu haalt de TS net zijn of haar oorspronkelijke bericht weg)
L
Louix22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
dupont zei:
Heh, wie is hier nou het chagrijn? @Mindless geeft je een goede suggestie.

Ik denk ook dat jij een drugsprobleem hebt, maar je zou kunnen proberen het te pluggen. Hopen dat je reet niet verstopt raakt
Klik om te vergroten...
OtherShore zei:
Ik ga toch maar even serieus reageren (at my own peril).

Miauw kan op verschillende stoffen duiden: 4-mmc, 3-mmc of zelfs 3-cmc. Het kan ook zijn dan het om een hele andere of vervuilde stof gaat (testen?). Dat is belangrijk want sommige stoffen zijn beter te snuiven dan anderen. Daarnaast spelen persoonlijke voorkeuren en de staat van je snuifkanaal een rol. Is je slijmvlies bijvoorbeeld geïrriteerd? Ben je verkouden?

De meeste stoffen die ik net opgenoemd heb zijn redelijk goed te snuiven voor de doorgewinterde drugsgebruiker (gezond is anders natuurlijk), maar snuiven is voor deze stoffen niet de ideale ROA. De dosissen liggen vrij hoog waardoor je vrij veel poeder door de snuifkanaal moet halen.

Heel hard je neus snuiten maakt het probleem erger (daardoor raken je slijmvliezen geïrriteerd). Je kunt een neusspray gebruiken met zoutoplossing om je neus open te houden — tussendoor even sprayen. Een neusspray met xylometazoline is dan weer wat zwaarder geschut, maar daarmee is het makkelijker om over de grenzen van je lichaam te gaan. Als je neus blijft klagen is het tijd om een andere ROA te zoeken — of te stoppen met gebruiken natuurlijk.

(*zucht* nu haalt de TS net zijn of haar oorspronkelijke bericht weg)
Klik om te vergroten...
thanksss vind het lief dat jij er wel fatsoenlijk op kunt reageren en wilt helpen ☺️
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#7
Louix22 zei:
thanksss vind het lief dat jij er wel fatsoenlijk op kunt reageren en wilt helpen ☺️
Klik om te vergroten...
Thanks… Er zijn berichten verwijderd geloof ik, dus ik heb niet de hele discussie meegemaakt en ik wil niemand tegen de borst stuiten.

Een paar laatste tips alsnog: gebruik een schone snuifbuis (tussendoor schoonmaken en als het kan steriliseren). Verder moet je de snuifbuis altijd een klein beetje scheef houden — dan hou je meer controle over de zuigkracht — en je moet de snuifbuis een stukje je neus inbrengen zodat je neusvleugels niet geïrriteerd raken. Je mikt op je slijmvliezen, niet op je neusvleugels en zeker niet op je keel. En het poeder moet zo fijn mogelijk zijn.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Louix22 het openen van dubbele topics is niet toegestaan. Daarnaast mag je ook wel een beetje op je toon letten als iemand je daarop aanspreekt. Hoe verwacht je dat mensen zin hebben je te helpen als je jezelf deze respectloze attitude aanmeet?

Tot slot zie ik dat je post op twee accounts, en ook op jezelf reageert (moeilijk he, in de gaten houden of je wel op het juiste account bent ingelogd als je in je eigen topic reageert?) Je dubbelaccount @Daniëllevan krijgt een permanente ban. Maak je nog eens een dubbelaccount aan dan bannen we ook je originele account.

Dit topic sluit ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."