#1
.
Heh, wie is hier nou het chagrijn? @Mindless geeft je een goede suggestie.Haha maar nergens een fatsoenlijk antwoord kunnen vinden, anders zou ik het niet erop gooien hè wijsneus 😉 misschien ergens wat nuttigs reageren waar je wel verstand van hebt en ga wat bijpakken want ik denk dat er iets begint uit te werken bij je chagrijn hahaha
Heh, wie is hier nou het chagrijn? @Mindless geeft je een goede suggestie.
Ik denk ook dat jij een drugsprobleem hebt, maar je zou kunnen proberen het te pluggen. Hopen dat je reet niet verstopt raakt
thanksss vind het lief dat jij er wel fatsoenlijk op kunt reageren en wilt helpen ☺️Ik ga toch maar even serieus reageren (at my own peril).
Miauw kan op verschillende stoffen duiden: 4-mmc, 3-mmc of zelfs 3-cmc. Het kan ook zijn dan het om een hele andere of vervuilde stof gaat (testen?). Dat is belangrijk want sommige stoffen zijn beter te snuiven dan anderen. Daarnaast spelen persoonlijke voorkeuren en de staat van je snuifkanaal een rol. Is je slijmvlies bijvoorbeeld geïrriteerd? Ben je verkouden?
De meeste stoffen die ik net opgenoemd heb zijn redelijk goed te snuiven voor de doorgewinterde drugsgebruiker (gezond is anders natuurlijk), maar snuiven is voor deze stoffen niet de ideale ROA. De dosissen liggen vrij hoog waardoor je vrij veel poeder door de snuifkanaal moet halen.
Heel hard je neus snuiten maakt het probleem erger (daardoor raken je slijmvliezen geïrriteerd). Je kunt een neusspray gebruiken met zoutoplossing om je neus open te houden — tussendoor even sprayen. Een neusspray met xylometazoline is dan weer wat zwaarder geschut, maar daarmee is het makkelijker om over de grenzen van je lichaam te gaan. Als je neus blijft klagen is het tijd om een andere ROA te zoeken — of te stoppen met gebruiken natuurlijk.
(*zucht* nu haalt de TS net zijn of haar oorspronkelijke bericht weg)
Thanks… Er zijn berichten verwijderd geloof ik, dus ik heb niet de hele discussie meegemaakt en ik wil niemand tegen de borst stuiten.thanksss vind het lief dat jij er wel fatsoenlijk op kunt reageren en wilt helpen ☺️
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."