#1
Alcohol, xtc, cocaine, ghb en speed noemen ze ook weleens de schijf van 5Jij met je burgerlijke nachtdienst, ik heb iig de schijf van vijf afgevinkt voor afgelopen 24h ✅ Uhm... Ja... maar niet die schijf.
Alcohol, xtc, cocaine, ghb en speed noemen ze ook weleens de schijf van 5Jij met je burgerlijke nachtdienst, ik heb iig de schijf van vijf afgevinkt voor afgelopen 24h ✅ Uhm... Ja... maar niet die schijf.
Hahahaha die schrijf van 5 bedoeld ik ook. Maar je hebt er 3 iig goed geraden. (Maar... nog niet eens één heel biertje, en precies één lijn coke). Maar haha peplto's zaten er onder andere wel tussenAlcohol, xtc, cocaine, ghb en speed noemen ze ook weleens de schijf van 5
Als het maar geen mdphp, aphp of apihp is.. ik ben je moeder niet maar kijk je wel een beetje uit?Hahahaha die schrijf van 5 bedoeld ik ook. Maar je hebt er 3 iig goed geraden. (Maar... nog niet eens één heel biertje, en precies één lijn coke). Maar haha peplto's zaten er onder andere wel tussen
Hahahaha fuck nu wil je de rest ook raden nu zeker
Waarom zou je de huisartsenpost bellen? Vanwege de keel- en oorpijn?Oké, heb niet goed onderzoek gedaan en best wat sos gebruikt en zojuist gooi ik 100mg bruis tramadol naaf binnen want ik wil 1 slapen en 2 m’n keel en oren doen zeer. Moet ik alvast de huisartsenpost bellen of kan het ook meevallen?
oh top, normaal pak ik gewoon een paracetamol maar dat was op. Ik wist eigenlijk niet een dat tramadol recreatief gebruikt kan worden. Lekker blue ook.Waarom zou je de huisartsenpost bellen? Vanwege de keel- en oorpijn?
Het risico op een overdosis lijkt me vooralsnog klein.
Nee dat gelukkig niet, had ik er niet bij gemeld.na je laatste gebruik?
na je laatste gebruik?Ik ben nu ook al weer 68 uur wakker...
Is jouw gebruik ook hetzelfde als je vrienden qua frequentie? Misschien hebben zij een grote tolerantie omdat ze misschien veel vaker doen.
Als je van nature een grotere piekeraar bent kunnen drugs ook je dat zetje geven die je nodig had om wakker te blijven, je net over de grens brengen.
Ik heb het zelf ook bij drugs die op dopamine werken.
Het enige wat je kunt doen is een benzo nemen waar het schijnt schadelijker te zijn dan wachten
ah oke heheNee dat gelukkig niet, had ik er niet bij gemeld.
Ik doe ook geen oog dicht na 3-mmc en 3-fa bijvJooo allemaal,
Ik had even een vraagje over plafonddienst, want iets klopt hier niet. Als ik gebruik heb ik vaak heel veel last van wakker liggen, veel meer dan bijvoorbeeld mijn vrienden. Veel vrienden van mij slikken een aantal XTC pillen of gebruiken goed veel 4mmc. Vervolgens komen ze thuis, ploffen ze op bed en binnen een kwartiertje zijn ze weg!!! Maar hoe?? Even geleden was ik op een feest waar ik voor het laatst om 21:15 een puntje 4mmc had gepakt, maar ik heb de klok nog op 7:40 zien staan. Nee, dit was geen speed en ik praat over een paar puntjes. Ik snap dat ieder mens anders is, de een kan er nou eenmaal beter tegen dan de andere, maar is er nou helemaal niks dat ik kan doen?? Iemand misschien tips?? Ik drink gewoon voldoende water, pak wat frisse lucht, luister naar regengeluiden en wacht vervolgens tot het uit mijn systeem is. Maar nogmaals, als ik het met mijn vrienden vergelijk is dit echt niet goed. Ik ben nu ook al weer 68 uur wakker.... tegenwoordig probeer ik niet eens meer :/
Ik hoor graag of jullie iets weten, of wellicht hebben jullie hier ook last van.
Ja dat kan ik me voorstellen. In principe is dit geen levensbedreigende combo. Misschien is het wel een goed idee om nu even niet meer bij te pakken en rustig af te wachten wat de tramadol met je doet.Hoe dan ook, internet is een enge plaats als je de combo coke en tramadol opzoekt..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."