Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlafonddienst

Plafonddienst

36 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flower123 zei:
Jij met je burgerlijke nachtdienst, ik heb iig de schijf van vijf afgevinkt voor afgelopen 24h ✅ Uhm... Ja... maar niet die schijf.
Klik om te vergroten...
Alcohol, xtc, cocaine, ghb en speed noemen ze ook weleens de schijf van 5
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Rotjoch zei:
Alcohol, xtc, cocaine, ghb en speed noemen ze ook weleens de schijf van 5
Klik om te vergroten...
Hahahaha die schrijf van 5 bedoeld ik ook. Maar je hebt er 3 iig goed geraden. (Maar... nog niet eens één heel biertje, en precies één lijn coke). Maar haha peplto's zaten er onder andere wel tussen
Hahahaha fuck nu wil je de rest ook raden nu zeker
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flower123 zei:
Hahahaha die schrijf van 5 bedoeld ik ook. Maar je hebt er 3 iig goed geraden. (Maar... nog niet eens één heel biertje, en precies één lijn coke). Maar haha peplto's zaten er onder andere wel tussen
Hahahaha fuck nu wil je de rest ook raden nu zeker
Klik om te vergroten...
Als het maar geen mdphp, aphp of apihp is.. ik ben je moeder niet maar kijk je wel een beetje uit?

ik zou het niet kunnen raden, 4fma? 3bps? 4fps? Mijn hoofd is nog niet genoeg opgestart voor al die cijfers en letters maar ik denk iets met cijfers en letters 🤣
W
WateenellendeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oké, heb niet goed onderzoek gedaan en best wat sos gebruikt en zojuist gooi ik 100mg bruis tramadol naaf binnen want ik wil 1 slapen en 2 m’n keel en oren doen zeer. Moet ik alvast de huisartsenpost bellen of kan het ook meevallen?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wateenellende zei:
Oké, heb niet goed onderzoek gedaan en best wat sos gebruikt en zojuist gooi ik 100mg bruis tramadol naaf binnen want ik wil 1 slapen en 2 m’n keel en oren doen zeer. Moet ik alvast de huisartsenpost bellen of kan het ook meevallen?
Klik om te vergroten...
Waarom zou je de huisartsenpost bellen? Vanwege de keel- en oorpijn?

Het risico op een overdosis lijkt me vooralsnog klein.
W
WateenellendeLid
01-01-2024, 00:00
#6
OtherShore zei:
Waarom zou je de huisartsenpost bellen? Vanwege de keel- en oorpijn?

Het risico op een overdosis lijkt me vooralsnog klein.
Klik om te vergroten...
oh top, normaal pak ik gewoon een paracetamol maar dat was op. Ik wist eigenlijk niet een dat tramadol recreatief gebruikt kan worden. Lekker blue ook.
Hoe dan ook, internet is een enge plaats als je de combo coke en tramadol opzoekt..
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weet je zeker dat je vrienden geen benzo's gebruiken om te slapen?
S
StukjeBamiLid
01-01-2024, 00:00
#8
ricorieks zei:
na je laatste gebruik?
Klik om te vergroten...
Nee dat gelukkig niet, had ik er niet bij gemeld.
S
StukjeBamiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jooo allemaal,

Ik had even een vraagje over plafonddienst, want iets klopt hier niet. Als ik gebruik heb ik vaak heel veel last van wakker liggen, veel meer dan bijvoorbeeld mijn vrienden. Veel vrienden van mij slikken een aantal XTC pillen of gebruiken goed veel 4mmc. Vervolgens komen ze thuis, ploffen ze op bed en binnen een kwartiertje zijn ze weg!!! Maar hoe?? Even geleden was ik op een feest waar ik voor het laatst om 21:15 een puntje 4mmc had gepakt, maar ik heb de klok nog op 7:40 zien staan. Nee, dit was geen speed en ik praat over een paar puntjes. Ik snap dat ieder mens anders is, de een kan er nou eenmaal beter tegen dan de andere, maar is er nou helemaal niks dat ik kan doen?? Iemand misschien tips?? Ik drink gewoon voldoende water, pak wat frisse lucht, luister naar regengeluiden en wacht vervolgens tot het uit mijn systeem is. Maar nogmaals, als ik het met mijn vrienden vergelijk is dit echt niet goed. Ik ben nu ook al weer 68 uur wakker.... tegenwoordig probeer ik niet eens meer :/

Ik hoor graag of jullie iets weten, of wellicht hebben jullie hier ook last van.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is jouw gebruik ook hetzelfde als je vrienden qua frequentie? Misschien hebben zij een grote tolerantie omdat ze misschien veel vaker doen.
Als je van nature een grotere piekeraar bent kunnen drugs ook je dat zetje geven die je nodig had om wakker te blijven, je net over de grens brengen.
Ik heb het zelf ook bij drugs die op dopamine werken.
Het enige wat je kunt doen is een benzo nemen waar het schijnt schadelijker te zijn dan wachten tot je vanzelf in slaap valt.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#11
StukjeBami zei:
Ik ben nu ook al weer 68 uur wakker...
Klik om te vergroten...
na je laatste gebruik?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
Cerberus zei:
Is jouw gebruik ook hetzelfde als je vrienden qua frequentie? Misschien hebben zij een grote tolerantie omdat ze misschien veel vaker doen.
Als je van nature een grotere piekeraar bent kunnen drugs ook je dat zetje geven die je nodig had om wakker te blijven, je net over de grens brengen.
Ik heb het zelf ook bij drugs die op dopamine werken.
Het enige wat je kunt doen is een benzo nemen waar het schijnt schadelijker te zijn dan wachten
Klik om te vergroten...

benzodiazepine bij je hebben ,bij uppers is tog wel een goed plan
StukjeBami zei:
Nee dat gelukkig niet, had ik er niet bij gemeld.
Klik om te vergroten...
ah oke hehe
wat cerberus zegt sluit ik me ook bij aan
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmmmmm bepaalde mensen zijn hier ook gewoon gevoeliger voor dan anderen toch? Ik val (tot dus ver) ook gewoon altijd in slaap als ik dat wil... Wat ik ook gebruik. Mijn vriend had daarentegen al de 2e kutnacht na met oud en nieuw vooral flink wat mdma, maar ook sos en ket te hebben gebruikt. Ik heb hetzelfde gebruikt, zelfs iets meer dan hij. We houden ons allebei gewoon netjes aan hoeveelheden en ook 3 maanden tussen gebruik, etcetera dus dat ken het nie weze🤷🏻‍♀️ I'm just a lucky one, hij vrijwel het tegenovergestelde. Hij pakt na drugsgebruik soms wat natuurlijke slaapmiddelen zoals melatonine of valeriaan. Helpt alleen niet altijd. Je kan ook benzo's pakken, maar dik verslavend en zorgt niet per se voor "goeie" nachtrust vgm. Maar voor dat laatste hoef je niet bij mij te zijn... Geen verstand van. Succes😘
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#14
StukjeBami zei:
Jooo allemaal,

Ik had even een vraagje over plafonddienst, want iets klopt hier niet. Als ik gebruik heb ik vaak heel veel last van wakker liggen, veel meer dan bijvoorbeeld mijn vrienden. Veel vrienden van mij slikken een aantal XTC pillen of gebruiken goed veel 4mmc. Vervolgens komen ze thuis, ploffen ze op bed en binnen een kwartiertje zijn ze weg!!! Maar hoe?? Even geleden was ik op een feest waar ik voor het laatst om 21:15 een puntje 4mmc had gepakt, maar ik heb de klok nog op 7:40 zien staan. Nee, dit was geen speed en ik praat over een paar puntjes. Ik snap dat ieder mens anders is, de een kan er nou eenmaal beter tegen dan de andere, maar is er nou helemaal niks dat ik kan doen?? Iemand misschien tips?? Ik drink gewoon voldoende water, pak wat frisse lucht, luister naar regengeluiden en wacht vervolgens tot het uit mijn systeem is. Maar nogmaals, als ik het met mijn vrienden vergelijk is dit echt niet goed. Ik ben nu ook al weer 68 uur wakker.... tegenwoordig probeer ik niet eens meer :/

Ik hoor graag of jullie iets weten, of wellicht hebben jullie hier ook last van.
Klik om te vergroten...
Ik doe ook geen oog dicht na 3-mmc en 3-fa bijv
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gewoon accepteren dat het erbij hoort. Stuk beter dan benzo's gaan gebruiken.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
Met pep slaap ik niet, maar nu ik 3fa aan het proberen ben, kan ik gwn pitten. Gisteravond rond 11 uur nog 2 nakkies genomen, en rond 2 uur snachts kon ik al pitten. Wel met 100mg seroquel. Gisteren over de heledag wel steeds bijgenomen. Misschien komt dat omdat 3fa veel minder stimulerend is?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wateenellende zei:
Hoe dan ook, internet is een enge plaats als je de combo coke en tramadol opzoekt..
Klik om te vergroten...
Ja dat kan ik me voorstellen. In principe is dit geen levensbedreigende combo. Misschien is het wel een goed idee om nu even niet meer bij te pakken en rustig af te wachten wat de tramadol met je doet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."