Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreme verstopping bij oraal nemen

Extreme verstopping bij oraal nemen

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nathaniel zei:
Het is denk ik ook een kwestie van omarmen en in je ritueeltje verwerken.

Je weet dat het gebeurt, je weet enigzins hoe het komt. Lekker een momentje van maken.
Klik om te vergroten...

de pijn omarmen bedoel je dus xD

Op de rave kan ik het nog enigsins verdragen, niet dat er nog wil gaan dansen ofzo wat echt wel een moodkiller is als afsluiter maar het is vooral bijna ondraaglijk op de terugweg met openbaar vervoer als ik buiten mijn stad ben. Anders gewoon met fiets maar dat valt dan weer beter mee dan reizen.


Ik ga vaker wel dan niet alleen raven dus ik hoop dat ik de discipline heb om buiten ff casual yoga oefeningen te gaan doen want ik kan me voorstellen dat het gewoon ronduit raar lijkt lol.

Maar ik ga eerst kijken of er geen medicijnen of capsules werken tegen constipatie
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Miraculeus zei:
Maar als ik het goed begrijp gaat het niet om constipatie toch? Enkel om lucht die er niet uit kan. Als je medicijnen tegen constipatie gaat nemen zit je straks met diarree, lijkt me ook niet helemaal gewenst..
Klik om te vergroten...

Heb wat opgezocht en charcoal capsules schijnt te helpen tegen verstopte en opgeblazen buik. nou toeval treft dat ik een pot met dat eetbaar houtskool liggen heb. en lege capsules. In te nemen ong een klein uurtje/na de piek van laatste dosis.

Naja ik kan het maar proberen.
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Update


Ik heb RCPD -> slokdarmaandoening (no burping syndrome)

De slokdarm is fysiek niet in staat om boeren te laten.. maar ook niet of moeilijk kunnen overgeven, opgeblazen buik, druk in de maag en borstkas, pijnlijke hikken, extreme winderigheid

Bij aanvallen (want dus boeren zouden MOETEN zijn) komt nare geluiden uit je maag want lucht moet uit je maag maar het kan niet weg. mijn moeder heeft dit ook.


Mijn hele leven dacht ik dat dit een onschuldig kwaaltje is maar bij nader inzien is het toch wel ernstig. De aandoening is relatief zeldzaam en nog maar recent ontdekt in 2019.

De enige gekende behandeling is een botox injectie in de slokdarm en zal ik ook meteen zo snel mogelijk laten doen want ik heb hier extreem veel last van tijdens het uitgaan (alcohol, kauwgom dat voor extra lucht zorgt en drugs die voor tijdelijke opspanning zorgt... ;S)

Echter zal het een moeilijke zoektocht worden want ik denk niet dat Belgie al zo ver staat.

Karen Damen heeft dit ook ;p
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sillous zei:
Heb wat opgezocht en charcoal capsules schijnt te helpen tegen verstopte en opgeblazen buik. nou toeval treft dat ik een pot met dat eetbaar houtskool liggen heb. en lege capsules. In te nemen ong een klein uurtje/na de piek van laatste dosis.

Naja ik kan het maar proberen.
Klik om te vergroten...
Gewoon laten gebeuren, ook onder invloed zijn sommige behoeftes nodig
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#5
topic: scheten :relieved:


Telkens als ik mefi of mdma op heb (drinken) heb ik op het einde van de avond extreem veel last van verstopping omdat ik geen scheten kan laten en in de maag blijven.

de eerste keer dat ik het had kon ik de buikpijn niet echt een plaats geven anders dat er een steen in me maag zit waarop iemand zou om te lachen dat ik gewoon een dikke moest laten maar blijkt dat dat ook zo was, alleen voelde/kon ik het niet.

Nu na enkele keren dat het is gebeurt weet ik wel dat ik doorheen de hele avond geen enkele keer de behoefte heb om scheten te laten en dat er geleidelijk aan verstopping ontstaat.

Het begint tegen het einde van de avond na denk ik 1/2 uurtjes na dat ik heb bijgenomen maar het is zo vervelend dat ik daar door de afters niet meer haal of de laatste uurtjes helemaal niet aan het genieten ben.
Terugritten op trein en bus zijn dan ook echt een hel.

Als ik thuis kom plat lig en mij laat gaan dan... dan ja dan weet jet wel



Anders heb ik nauwelijks tot nooit problemen met mijn maag. eet ruim voldoende een uurtje of 3 op voorhand, meestal een salade met vitaminenwater of groentesap. Soms een lichte vettige hap maar nooit te veel of te weinig. Ik neem zo nu en dan een magnesium capsule.

Als ik rond vraag naar dit fenomeen lijk ik ook de enige te zijn die hier last van heeft maar ik vrees dat het misschien een bijwerking is omdat er rechtstreeks in me maag komt en ik kijk er minder naar uit om te nemen of bij te nemen door dit.

Ik weet wel dat mdma (mefi weet ik niet) dat het die spieren opspant maar nogmaals ken ik niemand die echt merkbaar last van heeft.

Zou iemand weten wat er zou helpen of dat het komt omdat het oraal genomen is?
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het kan zijn dat je door de kaakspanning en het (kauwgom) kauwen teveel lucht inslikt, wat er door de verhoogde spierspanning in je slokdarm niet uitkomt via boeren of scheten.
Ik herken het deels, meestal aan het einde van zo'n avond moet ik ineens heel veel boeren laten, maar ik heb verder geen last van een opgeblazen gevoel.
Denk niet dat het uitmaakt hoe je het ingenomen hebt, zal meer liggen aan wat je doet tijdens de avond.

Misschien kun je je in het vervolg meerdere keren op de avond even afzonderen om wat lucht te laten ontsnappen, op welke manier dan ook, proberen even helemaal ontspannen op het toilet te gaan zitten oid?
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou beginnen met je dosering naar beneden aan te passen en zien wat dat met je doet.
Ik heb dus heel lang XTC pillen in een keer geslikt zonder te kijken naar dosering.
Pas toen iemand zei dat je eerst halve moet nemen en achteraf bij pakken ben ik echt gaan genieten van XTC.

Is maar een advies.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is niet vreemd, MDMA legt je spijsvertering stil.
Dat was handig toen we nog in grotten woonden.
Als er toen een beer voor je grot stond had je een probleem.
Evolutionair is het zo geregeld dat de belangrijke dingen in ons lichaam geactiveerd worden.
En daar hoort op dat moment eten niet bij.
Wel spierkracht om te rennen en vechten, bijten.enz.
Belangrijke organen worden beschermd, vandaar dat de pielemuis zowat verdwijnt.
Een beetje opgeblazen gevoel hoort daarbij, dat is beter dan een conflict met een kwade beer. :blush:

Rennie Deflatine helpt goed.
Maar deflatine is dan weer een mooi woord voor 'ontscheter'.
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Miraculeus zei:
Het kan zijn dat je door de kaakspanning en het (kauwgom) kauwen teveel lucht inslikt, wat er door de verhoogde spierspanning in je slokdarm niet uitkomt via boeren of scheten.
Ik herken het deels, meestal aan het einde van zo'n avond moet ik ineens heel veel boeren laten, maar ik heb verder geen last van een opgeblazen gevoel.
Denk niet dat het uitmaakt hoe je het ingenomen hebt, zal meer liggen aan wat je doet tijdens de avond.

Misschien kun je je in het vervolg meerdere keren op de avond even afzonderen om wat lucht te laten ontsnappen, op welke manier dan ook, proberen even helemaal ontspannen op het toilet te gaan zitten oid?
Klik om te vergroten...
Boeren kan ik niet op commando en gebeurt zelden spontaan... misschien 1 keertje op een jaar hoogstens. Dus op die manier kan het ook niet weg :upsidedown:

toilet is nogal ongemakkelijk vaak, afzonderen kan ik wel eens doen maar alsnog zit het verstopt tenzij ik kan misschien eens yoga oefeningen proberen en hopen dat EHBO niet op me af komt rennen.:tilttearlaugh:
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tartarus zei:
Ik zou beginnen met je dosering naar beneden aan te passen en zien wat dat met je doet.
Ik heb dus heel lang XTC pillen in een keer geslikt zonder te kijken naar dosering.
Pas toen iemand zei dat je eerst halve moet nemen en achteraf bij pakken ben ik echt gaan genieten van XTC.

Is maar een advies.
Klik om te vergroten...

hmm ja

Ik zal volgende keerbij 1 dosis houden en zien wat er gebeurt. Want zo ver ik me kan herinneren had ik bij de paar keer zonder bijnemen heb gedaan dan had ik geen buikpijn.

lost het probleem wel niet op natuurlijk want 1 dosis vind ik toch wel te weinig voor een doorsnee nacht raven
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Relmuis zei:
Het is niet vreemd, MDMA legt je spijsvertering stil.
Dat was handig toen we nog in grotten woonden.
Als er toen een beer voor je grot stond had je een probleem.
Evolutionair is het zo geregeld dat de belangrijke dingen in ons lichaam geactiveerd worden.
En daar hoort op dat moment eten niet bij.
Wel spierkracht om te rennen en vechten, bijten.enz.
Belangrijke organen worden beschermd, vandaar dat de pielemuis zowat verdwijnt.
Een beetje opgeblazen gevoel hoort daarbij, dat is beter dan een conflict met een kwade beer. :blush:

Rennie Deflatine helpt goed.
Maar deflatine is dan weer een mooi woord voor 'ontscheter'.
Klik om te vergroten...

Ik had al gedacht om een anti constipatie medicijn te nemen, alleen weet ik niet zo goed of die combo wel verstandig is : s

zal eens navragen bij een apotheek waar ik nooit kom :wink:
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar als ik het goed begrijp gaat het niet om constipatie toch? Enkel om lucht die er niet uit kan. Als je medicijnen tegen constipatie gaat nemen zit je straks met diarree, lijkt me ook niet helemaal gewenst..
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is denk ik ook een kwestie van omarmen en in je ritueeltje verwerken.

Je weet dat het gebeurt, je weet enigzins hoe het komt. Lekker een momentje van maken.

En, ik heb het al vaker benoemd hier geloof ik, yoga. Liefst van te voren maar tijdens is natuurlijk ook prima. Ik ben lang wat sceptisch geweest over het fenomeen alhoewel ik wel vrij spiritueel ingesteld ben maar Echt lieve mensen, yoga. Scheelt zoveel lichamelijk ongemak bij welke drug dan ook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."