topic: scheten
Telkens als ik mefi of mdma op heb (drinken) heb ik op het einde van de avond extreem veel last van verstopping omdat ik geen scheten kan laten en in de maag blijven.
de eerste keer dat ik het had kon ik de buikpijn niet echt een plaats geven anders dat er een steen in me maag zit waarop iemand zou om te lachen dat ik gewoon een dikke moest laten maar blijkt dat dat ook zo was, alleen voelde/kon ik het niet.
Nu na enkele keren dat het is gebeurt weet ik wel dat ik doorheen de hele avond geen enkele keer de behoefte heb om scheten te laten en dat er geleidelijk aan verstopping ontstaat.
Het begint tegen het einde van de avond na denk ik 1/2 uurtjes na dat ik heb bijgenomen maar het is zo vervelend dat ik daar door de afters niet meer haal of de laatste uurtjes helemaal niet aan het genieten ben.
Terugritten op trein en bus zijn dan ook echt een hel.
Als ik thuis kom plat lig en mij laat gaan dan... dan ja dan weet jet wel
Anders heb ik nauwelijks tot nooit problemen met mijn maag. eet ruim voldoende een uurtje of 3 op voorhand, meestal een salade met vitaminenwater of groentesap. Soms een lichte vettige hap maar nooit te veel of te weinig. Ik neem zo nu en dan een magnesium capsule.
Als ik rond vraag naar dit fenomeen lijk ik ook de enige te zijn die hier last van heeft maar ik vrees dat het misschien een bijwerking is omdat er rechtstreeks in me maag komt en ik kijk er minder naar uit om te nemen of bij te nemen door dit.
Ik weet wel dat mdma (mefi weet ik niet) dat het die spieren opspant maar nogmaals ken ik niemand die echt merkbaar last van heeft.
Zou iemand weten wat er zou helpen of dat het komt omdat het oraal genomen is?