Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMad Honey

Mad Honey

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
pablo faffan zei:
Op een dag probeerde ik *modknihip*, gewoon omdat het me leuk leek. Die honing is echt anders dan normale honing, het komt van speciale bloemen ofzo. Toen ik het proefde, dacht ik eerst: "Hmm, smaakt bijzonder," maar daarna werd ik een beetje licht in mijn hoofd en voelde ik me blij, zo vanzelf.

Het was niet echt heftig of zo, meer alsof ik even in een relaxte bubbel zat. Ik keek naar de bomen en de lucht en alles leek mooier, alsof ik in een film zat. Ik dacht: "Wow, dit is best cool."

Die mad honey was dus best een grappige ervaring. Het was niet zoals ik had verwacht, maar op een goede manier. Het liet me lachen en even de wereld op een andere manier zien. Best gek hoe zoiets kleins je dag kan veranderen.
Klik om te vergroten...

Subtiel met die link 🤣.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
Subtiel met die link 🤣.
Klik om te vergroten...

Ah die had ik nog niet eens gezien. :grimacing:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
pablo faffan zei:
Op een dag probeerde ik *modknip*, gewoon omdat het me leuk leek. Die honing is echt anders dan normale honing, het komt van speciale bloemen ofzo. Toen ik het proefde, dacht ik eerst: "Hmm, smaakt bijzonder," maar daarna werd ik een beetje licht in mijn hoofd en voelde ik me blij, zo vanzelf.

Het was niet echt heftig of zo, meer alsof ik even in een relaxte bubbel zat. Ik keek naar de bomen en de lucht en alles leek mooier, alsof ik in een film zat. Ik dacht: "Wow, dit is best cool."

Die mad honey was dus best een grappige ervaring. Het was niet zoals ik had verwacht, maar op een goede manier. Het liet me lachen en even de wereld op een andere manier zien. Best gek hoe zoiets kleins je dag kan veranderen.
Klik om te vergroten...
Weet je wat ook leuk is? Als mensen de forumregels lezen.

1. Het noemen van verkooppunten is niet toegestaan;
2. Met maken van reclame is niet toegestaan.

Bij deze ben je gewaarschuwd, een volgende keer is het een ban. Als je je verder gewoon aan de forumregels houdt: veel plezier op het forum!
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."