#1
Op een dag probeerde ik *modknihip*, gewoon omdat het me leuk leek. Die honing is echt anders dan normale honing, het komt van speciale bloemen ofzo. Toen ik het proefde, dacht ik eerst: "Hmm, smaakt bijzonder," maar daarna werd ik een beetje licht in mijn hoofd en voelde ik me blij, zo vanzelf.
Het was niet echt heftig of zo, meer alsof ik even in een relaxte bubbel zat. Ik keek naar de bomen en de lucht en alles leek mooier, alsof ik in een film zat. Ik dacht: "Wow, dit is best cool."
Die mad honey was dus best een grappige ervaring. Het was niet zoals ik had verwacht, maar op een goede manier. Het liet me lachen en even de wereld op een andere manier zien. Best gek hoe zoiets kleins je dag kan veranderen.
Subtiel met die link 🤣.