Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSigaretten vies na 3 en 4 mmc

Sigaretten vies na 3 en 4 mmc

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Bas1998Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoals de titel al aangeeft smaken sigaretten die ik normaal een pakje per dag rook vies na 3 of 4 mmc.
Ze smaken zo vies dat ik er bijna van moet kotsen en ik er gewoon geen een rook als ik deze drugs gebruikt heb.
Het rare is toen ik net begon met 3 en 4 mmc werden sigaretten juist lekkerder en rookte ik er juist veel meer.
Nu dat ik al langer drugs gebruikt heb werd de smaak in een keer vies.
Ik vind dit heel raar want ik kan er ook niks van vinden op het internet.
Heeft iemand dezelfde ervaring of weet misschien iemand hoe dit kan?
Het zou namelijk al fijn zijn als ik de reden hierachter weet, en het zou nog fijner zijn als ik er een oplossing op kan vinden!
Laat het me weten.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bas1998 zei:
Zoals de titel al aangeeft smaken sigaretten die ik normaal een pakje per dag rook vies na 3 of 4 mmc.
Ze smaken zo vies dat ik er bijna van moet kotsen en ik er gewoon geen een rook als ik deze drugs gebruikt heb.
Het rare is toen ik net begon met 3 en 4 mmc werden sigaretten juist lekkerder en rookte ik er juist veel meer.
Nu dat ik al langer drugs gebruikt heb werd de smaak in een keer vies.
Ik vind dit heel raar want ik kan er ook niks van vinden op het internet.
Heeft iemand dezelfde ervaring of weet misschien iemand hoe dit kan?
Het zou namelijk al fijn zijn als ik de reden hierachter weet, en het zou nog fijner zijn als ik er een oplossing op kan vinden!
Laat het me weten.
Klik om te vergroten...
Ik ben eigenlijk jaloers, de oplossing is dat je gewoon niet meer rookt tijdens je drugservaring.
Hoe het komt dat kan ik je niet vertellen, wel zou ik blij zijn mochten m'n sigaretten vies smaken tijdens een drugservaring.
Nu ze zo vies smaken...mis je ze dan ook tijdens je ervaring?
B
Bas1998Lid
01-01-2024, 00:00
#3
mandragora zei:
Ik ben eigenlijk jaloers, de oplossing is dat je gewoon niet meer rookt tijdens je drugservaring.
Hoe het komt dat kan ik je niet vertellen, wel zou ik blij zijn mochten m'n sigaretten vies smaken tijdens een drugservaring.
Nu ze zo vies smaken...mis je ze dan ook tijdens je ervaring?
Klik om te vergroten...
Hoezo zou jij het fijn vinden om dezelfde ervaring als mij te ervaren, dus dat sigaretten vies gaan smaken?
Ik mis ze zeker niet nu ze zo vies smaken, maar ik mis wel dat gevoel van en strak staan en lekker kunnen roken want dat vond ik persoonlijk heel prettig!
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb exact hetzelfde! Alsof ze over de datum zijn lijkt het wel. De volgende ochtend kan ik er zelfs nog niet aan denken.

Ik zou niet weten waarom precies? De miauw gaat mij uiteindelijk ook slecht smaken/ruiken, alsof je een kattenbak hebt gezoend.

Net een 16-jarige puber nu, maar vapes roken doet voor mij hetzelfde , met smaakje.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bas1998 zei:
Hoezo zou jij het fijn vinden om dezelfde ervaring als mij te ervaren, dus dat sigaretten vies gaan smaken?
Klik om te vergroten...
Omdat ik zelf best teveel rook, zeker onder stimulanten/entactogenen, waar ik achteraf van gedegouteert ben maar nooit op de moment zelf. Dus daarom zei ik dat ik goed zou vinden als dat als gevolg heeft dat ik minder of niet rook tijdens een ervaring...en ik ze bij gevolg ook niet mis dan.
Bas1998 zei:
Ik mis ze zeker niet nu ze zo vies smaken, maar ik mis wel dat gevoel van en strak staan en lekker kunnen roken want dat vond ik persoonlijk heel prettig!
Klik om te vergroten...
Ja dat snap, ook de reden waarom ik het zelf doe 🙂
B
Bas1998Lid
01-01-2024, 00:00
#6
onderzoeksjournalistiek zei:
Ik heb exact hetzelfde! Alsof ze over de datum zijn lijkt het wel. De volgende ochtend kan ik er zelfs nog niet aan denken.

Ik zou niet weten waarom precies? De miauw gaat mij uiteindelijk ook slecht smaken/ruiken, alsof je een kattenbak hebt gezoend.

Net een 16-jarige puber nu, maar vapes roken doet voor mij hetzelfde , met smaakje.
Klik om te vergroten...
Weet jij misschien hoe wij nu aan dat gevoel komen?
Dat sigaretten om te kotsen zijn.
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bas1998 zei:
Weet jij misschien hoe wij nu aan dat gevoel komen?
Dat sigaretten om te kotsen zijn.
Klik om te vergroten...
Geen flauw idee. Misschien gewoon de combi? Mmc is al mokerslecht, dus dat we daardoor de peuken niet meer accepteren? Geen idee
B
Bas1998Lid
01-01-2024, 00:00
#8
onderzoeksjournalistiek zei:
Geen flauw idee. Misschien gewoon de combi? Mmc is al mokerslecht, dus dat we daardoor de peuken niet meer accepteren? Geen idee
Klik om te vergroten...
Ja ik weet t ook niet t blijft zoon ontzettend groot raadsel vlgm.
Ik zie op internet allemaal mensen zeggen door bijna alle soorten drugs zijn sigaretten 10 x lekkerder, die ervaring had ik eerst in het begin zelf ook.
En nu na een paar maanden is het in een keer veranderd.
Terwijl ik nogsteeds dezelfde shit gebruik.
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bas1998 zei:
Ja ik weet t ook niet t blijft zoon ontzettend groot raadsel vlgm.
Ik zie op internet allemaal mensen zeggen door bijna alle soorten drugs zijn sigaretten 10 x lekkerder, die ervaring had ik eerst in het begin zelf ook.
En nu na een paar maanden is het in een keer veranderd.
Terwijl ik nogsteeds dezelfde shit gebruik.
Klik om te vergroten...
Anders even proberen een tijdje niet te roken als je gebruikt (of minderen in gebruik ) en kijken of t oplost
T
Tino73Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Bas1998 zei:
Zoals de titel al aangeeft smaken sigaretten die ik normaal een pakje per dag rook vies na 3 of 4 mmc.
Ze smaken zo vies dat ik er bijna van moet kotsen en ik er gewoon geen een rook als ik deze drugs gebruikt heb.
Het rare is toen ik net begon met 3 en 4 mmc werden sigaretten juist lekkerder en rookte ik er juist veel meer.
Nu dat ik al langer drugs gebruikt heb werd de smaak in een keer vies.
Ik vind dit heel raar want ik kan er ook niks van vinden op het internet.
Heeft iemand dezelfde ervaring of weet misschien iemand hoe dit kan?
Het zou namelijk al fijn zijn als ik de reden hierachter weet, en het zou nog fijner zijn als ik er een oplossing op kan vinden!
Laat het me weten.
Klik om te vergroten...
Hallo Bas! Ben blij dat ik dan niet de enige ben. Ik rook normaal gezien graag wanneer ik snuif, maar bij 3mc smaken de sigaretten niet. Toch vind ook ik het leuk en strak te staan en lekker te kunnen roken. Bij coke heb ik dat niet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wees blij
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Roken is ook gewoon vies :lolol:

Ga een sigaretje maar eens heel bewust proeven.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
N3K0 zei:
Roken is ook gewoon vies :lolol:

Ga een sigaretje maar eens heel bewust proeven.
Klik om te vergroten...
Da smaakt voor mij naar meer helaas🙈🤣, ik vind de smaak raar genoeg lekker
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
mandragora zei:
Da smaakt voor mij naar meer helaas🙈🤣, ik vind de smaak raar genoeg lekker
Klik om te vergroten...
Ja vond ik ooit ook. Dus er is hoop 🤣

Ik ben inmiddels 5 jaar gestopt met roken. 🎉 🥳
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
N3K0 zei:
Ja vond ik ooit ook. Dus er is hoop 🤣

Ik ben inmiddels 5 jaar gestopt met roken. 🎉 🥳
Klik om te vergroten...
Jaloers hoor.
Heb al 5 stoppogingen gehad, elke mislukte stoppoging heeft als gevolg dat er minder motivatie is voor een volgende.
Ik praat het voor mezelf altijd goed ook, das het beestje dat verslaving heet.
Ben je op eigen kracht gestopt of met hulpmiddelen? Ik heb nicorette spray geprobeerd, eigen wilskracht, vape, vanalles🙈 maar alles zonder blijvend succes
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mandragora zei:
Jaloers hoor.
Heb al 5 stoppogingen gehad, elke mislukte stoppoging heeft als gevolg dat er minder motivatie is voor een volgende.
Ik praat het voor mezelf altijd goed ook, das het beestje dat verslaving heet.
Ben je op eigen kracht gestopt of met hulpmiddelen? Ik heb nicorette spray geprobeerd, eigen wilskracht, vape, vanalles🙈 maar alles zonder blijvend succes
Klik om te vergroten...
Ik ben gaan uitrekenen hoeveel ik op jaar basis rookte en dat heb ik x het aantal jaren dat ik rook gedaan.
Conclusie was dat ik al een hele mooie reis had kunnen maken naar Japan.

En bewust wording dat ik vrijwillig mijzelf aan het vergiftigingen ben en dat het verders niks brengt. Alles is up in smoke.
Het staat opde verpakking hoe slecht het is en toch maakte dat geen indruk.
Heb toen een afscheidsbrief geschreven naar tabak/roken.

En mijn geluk was misschien dat ik nooit heel veel heb gerookt. En ik ben me jointje puur gaan roken dus kon nog wel iets roken.

Heb 3/4 x nog een sigaretje gerookt int eerste jaar omdat ik had gedronken en opt terras/cafe geen jointje kon roken maar was echt super vies dus jeej. Wat wel redelijk te roken was, was zware shag :lolol:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nicotine is een stimulant en versterkt behoorlijk wat andere drugs. Misschien is je lichaam van mening dat de combinatie te intens is waardoor het mogelijk probeert het op die manier te weigeren. Het verklaart ook waarom een vape ook niet fijn kan zijn. Ook geeft bv. ook extra vasoconstrictie.

Zelf rookte ik ook niet tijdens meth, pyro en speed binges. Te intens, maakte me zelfs misselijk en duizelig soms.

Als je trouwens een sigaretje in de staart van een dissociatieve drug zoals ketamine of PCP rookt bestaat de kans dat er weer een vlaag opwaait.

Heb die afkeer ook tijdens LSD. Er zijn interessantere dingen dan roken op dat moment. Het rollen van shag is ook gewoon hartstikke moeilijk met die verdomde shape shifting vloeitjes.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sigaretten zijn bij voorbaat ranzig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."