Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare, zure coke geur en smaak

Rare, zure coke geur en smaak

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PaaseitjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allemaal,

Dit is al wat vaker op dit forum behandeld, maar ik heb nu zelf voor het eerst coke gehad met echt een hele rare zure, chemische lucht.

Gehaald bij dezelfde dealer als altijd maar nu ruikt hij gewoon compleet anders. Normaal gesproken heeft de dealer tussen 65 en 72%, geurloze flakes coke, dus hij is te vertrouwen.

Ik ben benieuwd welk versnijdingsmiddel dit effect geeft (fenacetine, Lidocaïne of Procaïne?). Net geprobeerd en het is niet zoet maar juist bitter en zurig, verdooft licht, en geeft opzich wel een ok effect. Niet super, naar mijn gevoel minder goed dan voorheen. Makkelijk te stampen, spierwit, en wat kristalachtig. Het zou ook zomaar gemengde basecoke kunnen zijn met ether.

Ik had dit voorheen helemaal niet, dus ben benieuwd of hier meer mensen hetzelfde meemaken bij hun vertrouwde kwaliteit dealers. Kwaliteit wordt elk jaar minder lijkt het😪

Thanks!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paaseitje zei:
Hey allemaal,

Dit is al wat vaker op dit forum behandeld, maar ik heb nu zelf voor het eerst coke gehad met echt een hele rare zure, chemische lucht.

Gehaald bij dezelfde dealer als altijd maar nu ruikt hij gewoon compleet anders. Normaal gesproken heeft de dealer tussen 65 en 72%, geurloze flakes coke, dus hij is te vertrouwen.

Ik ben benieuwd welk versnijdingsmiddel dit effect geeft (fenacetine, Lidocaïne of Procaïne?). Net geprobeerd en het is niet zoet maar juist bitter en zurig, verdooft licht, en geeft opzich wel een ok effect. Niet super, naar mijn gevoel minder goed dan voorheen. Makkelijk te stampen, spierwit, en wat kristalachtig. Het zou ook zomaar gemengde basecoke kunnen zijn met ether.

Ik had dit voorheen helemaal niet, dus ben benieuwd of hier meer mensen hetzelfde meemaken bij hun vertrouwde kwaliteit dealers. Kwaliteit wordt elk jaar minder lijkt het😪

Thanks!
Klik om te vergroten...
Dit neigt helaas naar speculeren wat niet is toegestaan op dit forum. Niemand kan aan de hand van beschrijvingen en of foto met zekerheid zeggen wat voor middel het is. Laten testen is hiervoor de enige optie.

Dat coke elk jaar minder wordt is volgens mij theoretisch juist niet zo. Als we de gemiddelde labresultaten moeten geloven gaat de kwaliteit juist er op vooruit in verhouding tot jaaaren geleden. Zou het niet meer met je eigen tolerantie te maken hebben?
P
PaaseitjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Dit neigt helaas naar speculeren wat niet is toegestaan op dit forum. Niemand kan aan de hand van beschrijvingen en of foto met zekerheid zeggen wat voor middel het is. Laten testen is hiervoor de enige optie.

Dat coke elk jaar minder wordt is volgens mij theoretisch juist niet zo. Als we de gemiddelde labresultaten moeten geloven gaat de kwaliteit juist er op vooruit in verhouding tot jaaaren geleden. Zou het niet meer met je eigen tolerantie te maken hebben?
Klik om te vergroten...
Ik wil idd niet speculeren, excuses daarvoor. Ik ben juist veel minder gaan gebruiken dan voorheen. Dit is de 1e keer in 3 maanden, voorheen elke maand wel een keer. Ben meer benieuwd of het tegenwoordig met andere dingen wordt versneden dan laten we zeggen 5 a 10 jaar geleden.

Geur deed me neigen naar speed qua chemisch gehalte, ook heel intens. Heb helaas geen tijd om hem te laten testen, maar ik hoopte dat iemand met dezelfde ervaring en wel een testuitslag dat miss kan delen.

Thanks anyway!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paaseitje zei:
Ik wil idd niet speculeren, excuses daarvoor. Ik ben juist veel minder gaan gebruiken dan voorheen. Dit is de 1e keer in 3 maanden, voorheen elke maand wel een keer. Ben meer benieuwd of het tegenwoordig met andere dingen wordt versneden dan laten we zeggen 5 a 10 jaar geleden.

Geur deed me neigen naar speed qua chemisch gehalte, ook heel intens. Heb helaas geen tijd om hem te laten testen, maar ik hoopte dat iemand met dezelfde ervaring en wel een testuitslag dat miss kan delen.

Thanks anyway!
Klik om te vergroten...
Vaak heeft dit te maken dat het er nog oplosmiddelen in of bij zitten. Ik zou het dan even goed uitsmeren op een bord ofzo en fijn maken en dan nog extra laten drogen. Dit zal sowieso je coke ten goede doen vind ik buiten dat als het drogen je het fijner kan maken en dus lekkerder snuiven is en vriendelijker voor de neus.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paaseitje zei:
Geur deed me neigen naar speed qua chemisch gehalte, ook heel intens. Heb helaas geen tijd om hem te laten testen, maar ik hoopte dat iemand met dezelfde ervaring en wel een testuitslag dat miss kan delen.
Klik om te vergroten...
Testresultaten van een ander zeggen niets over wat jij in je packie hebt. Je zult zelf moeten laten testen als je wil weten wat er in of door zit.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#6
Coke is idd beter en beter qua kwaliteit, (getest).
Maar idd, geur & kleur & uiterlijk, wilt geen klote zeggen over je coke.
heb shit gehad, dat kaulo vreemd eruitzag & rook, maar goed was
en shit wat er mooi etc uitzag, en slecht was.

testen is de enigste optie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."