Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal, Dit is al wat vaker op dit forum behandeld, maar ik heb nu zelf voor het eerst coke gehad met echt een hele rare zure, chemische lucht. Gehaald bij dezelfde dealer als altijd maar nu ruikt hij gewoon compleet anders. Normaal gesproken heeft de dealer tussen 65 en 72%, geurloze flakes coke, dus hij is te vertrouwen. Ik ben benieuwd welk versnijdingsmiddel dit effect geeft (fenacetine, Lidocaïne of Procaïne?). Net geprobeerd en het is niet zoet maar juist bitter en zurig, verdooft licht, en geeft opzich wel een ok effect. Niet super, naar mijn gevoel minder goed dan voorheen. Makkelijk te stampen, spierwit, en wat kristalachtig. Het zou ook zomaar gemengde basecoke kunnen zijn met ether. Ik had dit voorheen helemaal niet, dus ben benieuwd of hier meer mensen hetzelfde meemaken bij hun vertrouwde kwaliteit dealers. Kwaliteit wordt elk jaar minder lijkt het😪 Thanks!"
"Mezelf zei: Dit neigt helaas naar speculeren wat niet is toegestaan op dit forum. Niemand kan aan de hand van beschrijvingen en of foto met zekerheid zeggen wat voor middel het is. Laten testen is hiervoor de enige optie. Dat coke elk jaar minder wordt is volgens mij theoretisch juist niet zo. Als we de gemiddelde labresultaten moeten geloven gaat de kwaliteit juist er op vooruit in verhouding tot jaaaren geleden. Zou het niet meer met je eigen tolerantie te maken hebben? Klik om te vergroten... Ik wil idd niet speculeren, excuses daarvoor. Ik ben juist veel minder gaan gebruiken dan voorheen. Dit is de 1e keer in 3 maanden, voorheen elke maand wel een keer. Ben meer benieuwd of het tegenwoordig met andere dingen wordt versneden dan laten we zeggen 5 a 10 jaar geleden. Geur deed me neigen naar speed qua chemisch gehalte, ook heel intens. Heb helaas geen tijd om hem te laten testen, maar ik hoopte dat iemand met dezelfde ervaring en wel een testuitslag dat miss kan delen. Thanks anyway!"