Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStim die voldoet aan mijn verwachtingen

Stim die voldoet aan mijn verwachtingen

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Ik probeer al dagen lang te zoeken maar vind helaas geen topic wat aansluit bij mijn specifieke vragen. Ik heb 23 september xtc gebruikt en de 22e ga ik ook weer naar technofeest toe. Ik vind techno zelfs nuchter leuk of als ik heb gedronken maar 1 ding is altijd hetzelfde: na een paar uurtjes ben ik gewoon echt op. Ik wil dus de 22e wel wat gaan gebruiken wat voor energie zorgt maar wat weinig op je serotonine zit vanwege de welbekende pauze. Ik ga namelijk 2 december weer xtc gebruiken en wil de ervaring zo leuk mogelijk weer maken.

1 Hoe staan jullie tegenover (1p)lsd gebruiken op een technofeest van zeg ongeveer 6-8 uur daar staan. Krijg je genoeg energie van de lsd om die tijd van 6-8 uur vol te kunnen houden en lekker te kunnen dansen. Ik heb al (1p)lsd gebruikt alleen dit was in een thuissetting en alleen. Er waren dus weinig prikkels waardoor ik voornamelijk naar muziek lag te luisteren in rare houdingen op mijn bed haha. Ik weet niet hoe energiek je zou worden van een feestomgeving.

2 Als we in het algemeen gewoon gaan kijken naar de bekende drugs en research chemicals, welke middelen zeggen jullie dat het beste is om te gebruiken, tijdens de xtc-pauze, waarvan je een hoop energie krijgt en dus wel zo'n 6-8 uur voortkan. Ik ben bereid bij te nemen/snuiven 1 of enkele keren (geen coke)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
dutchiedutch zei:
Beste mensen,

Ik probeer al dagen lang te zoeken maar vind helaas geen topic wat aansluit bij mijn specifieke vragen. Ik heb 23 september xtc gebruikt en de 22e ga ik ook weer naar technofeest toe. Ik vind techno zelfs nuchter leuk of als ik heb gedronken maar 1 ding is altijd hetzelfde: na een paar uurtjes ben ik gewoon echt op. Ik wil dus de 22e wel wat gaan gebruiken wat voor energie zorgt maar wat weinig op je serotonine zit vanwege de welbekende pauze. Ik ga namelijk 2 december weer xtc gebruiken en wil de ervaring zo leuk mogelijk weer maken.

1 Hoe staan jullie tegenover (1p)lsd gebruiken op een technofeest van zeg ongeveer 6-8 uur daar staan. Krijg je genoeg energie van de lsd om die tijd van 6-8 uur vol te kunnen houden en lekker te kunnen dansen. Ik heb al (1p)lsd gebruikt alleen dit was in een thuissetting en alleen. Er waren dus weinig prikkels waardoor ik voornamelijk naar muziek lag te luisteren in rare houdingen op mijn bed haha. Ik weet niet hoe energiek je zou worden van een feestomgeving.

2 Als we in het algemeen gewoon gaan kijken naar de bekende drugs en research chemicals, welke middelen zeggen jullie dat het beste is om te gebruiken, tijdens de xtc-pauze, waarvan je een hoop energie krijgt en dus wel zo'n 6-8 uur voortkan. Ik ben bereid bij te nemen/snuiven 1 of enkele keren (geen coke)
Klik om te vergroten...
2FA, 3FA of Dexamfetamine zijn denk ik wel geschikt om een lange nacht goed mee door te komen met max 1 redose.

LSD voor de energie doseren kan maar als je net wat te veel neemt kan 't wel weird worden natuurlijk :)
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gebruik gewoon 1p-lsd op een festival in een iets lagere dosis dan je thuis gewend bent. Set en setting zijn belangrijk factor en op een festival is dat echt andere koek dan thuis. Ik zou het niet mengen met een stim als je geen ervaring hebt met lsd alleen op een festival te nemen.

Edit: Ga je de hele tijd topics aan maken om soort van dezelfde vraag te stellen ? Dat kan je ook allemaal stellen in 1 topic. je hebt er nu inmiddels 4 aangemaakt.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#4
De pen is van je zus zei:
Gebruik gewoon 1p-lsd op een festival in een iets lagere dosis dan je thuis gewend bent. Set en setting zijn belangrijk factor en op een festival is dat echt andere koek dan thuis. Ik zou het niet mengen met een stim als je geen ervaring hebt met lsd alleen op een festival te nemen.

Edit: Ga je de hele tijd topics aan maken om soort van dezelfde vraag te stellen ? Dat kan je ook allemaal stellen in 1 topic. je hebt er nu inmiddels 4 aangemaakt.
Klik om te vergroten...
Ik lees tbh gewoon constant hetzelfde 🤣
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
dutchiedutch zei:
Beste mensen,

Ik probeer al dagen lang te zoeken maar vind helaas geen topic wat aansluit bij mijn specifieke vragen. Ik heb 23 september xtc gebruikt en de 22e ga ik ook weer naar technofeest toe. Ik vind techno zelfs nuchter leuk of als ik heb gedronken maar 1 ding is altijd hetzelfde: na een paar uurtjes ben ik gewoon echt op. Ik wil dus de 22e wel wat gaan gebruiken wat voor energie zorgt maar wat weinig op je serotonine zit vanwege de welbekende pauze. Ik ga namelijk 2 december weer xtc gebruiken en wil de ervaring zo leuk mogelijk weer maken.

1 Hoe staan jullie tegenover (1p)lsd gebruiken op een technofeest van zeg ongeveer 6-8 uur daar staan. Krijg je genoeg energie van de lsd om die tijd van 6-8 uur vol te kunnen houden en lekker te kunnen dansen. Ik heb al (1p)lsd gebruikt alleen dit was in een thuissetting en alleen. Er waren dus weinig prikkels waardoor ik voornamelijk naar muziek lag te luisteren in rare houdingen op mijn bed haha. Ik weet niet hoe energiek je zou worden van een feestomgeving.

2 Als we in het algemeen gewoon gaan kijken naar de bekende drugs en research chemicals, welke middelen zeggen jullie dat het beste is om te gebruiken, tijdens de xtc-pauze, waarvan je een hoop energie krijgt en dus wel zo'n 6-8 uur voortkan. Ik ben bereid bij te nemen/snuiven 1 of enkele keren (geen coke)
Klik om te vergroten...
Dit is nou wel de ehm 4de(?) topic die over eigenlijk allemaal precies dezelfde onderwerp en of vraag gaan. Wil je hier een beetje om denken en gewoon verder gaan in je eigen "eerste"gestarte topic? Ook als je vraagstelling nét even anders wordt kan dat gewoon in dezelfde topic natuurlijk he @dutchiedutch :wink: ?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#7
6-APB houd je de ganse nacht wakker kan ik van getuigen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."