#1
Beste mensen,
Ik probeer al dagen lang te zoeken maar vind helaas geen topic wat aansluit bij mijn specifieke vragen. Ik heb 23 september xtc gebruikt en de 22e ga ik ook weer naar technofeest toe. Ik vind techno zelfs nuchter leuk of als ik heb gedronken maar 1 ding is altijd hetzelfde: na een paar uurtjes ben ik gewoon echt op. Ik wil dus de 22e wel wat gaan gebruiken wat voor energie zorgt maar wat weinig op je serotonine zit vanwege de welbekende pauze. Ik ga namelijk 2 december weer xtc gebruiken en wil de ervaring zo leuk mogelijk weer maken.
1 Hoe staan jullie tegenover (1p)lsd gebruiken op een technofeest van zeg ongeveer 6-8 uur daar staan. Krijg je genoeg energie van de lsd om die tijd van 6-8 uur vol te kunnen houden en lekker te kunnen dansen. Ik heb al (1p)lsd gebruikt alleen dit was in een thuissetting en alleen. Er waren dus weinig prikkels waardoor ik voornamelijk naar muziek lag te luisteren in rare houdingen op mijn bed haha. Ik weet niet hoe energiek je zou worden van een feestomgeving.
2 Als we in het algemeen gewoon gaan kijken naar de bekende drugs en research chemicals, welke middelen zeggen jullie dat het beste is om te gebruiken, tijdens de xtc-pauze, waarvan je een hoop energie krijgt en dus wel zo'n 6-8 uur voortkan. Ik ben bereid bij te nemen/snuiven 1 of enkele keren (geen coke)
Ik probeer al dagen lang te zoeken maar vind helaas geen topic wat aansluit bij mijn specifieke vragen. Ik heb 23 september xtc gebruikt en de 22e ga ik ook weer naar technofeest toe. Ik vind techno zelfs nuchter leuk of als ik heb gedronken maar 1 ding is altijd hetzelfde: na een paar uurtjes ben ik gewoon echt op. Ik wil dus de 22e wel wat gaan gebruiken wat voor energie zorgt maar wat weinig op je serotonine zit vanwege de welbekende pauze. Ik ga namelijk 2 december weer xtc gebruiken en wil de ervaring zo leuk mogelijk weer maken.
1 Hoe staan jullie tegenover (1p)lsd gebruiken op een technofeest van zeg ongeveer 6-8 uur daar staan. Krijg je genoeg energie van de lsd om die tijd van 6-8 uur vol te kunnen houden en lekker te kunnen dansen. Ik heb al (1p)lsd gebruikt alleen dit was in een thuissetting en alleen. Er waren dus weinig prikkels waardoor ik voornamelijk naar muziek lag te luisteren in rare houdingen op mijn bed haha. Ik weet niet hoe energiek je zou worden van een feestomgeving.
2 Als we in het algemeen gewoon gaan kijken naar de bekende drugs en research chemicals, welke middelen zeggen jullie dat het beste is om te gebruiken, tijdens de xtc-pauze, waarvan je een hoop energie krijgt en dus wel zo'n 6-8 uur voortkan. Ik ben bereid bij te nemen/snuiven 1 of enkele keren (geen coke)