#1
Hi,
Ik ben de laatste tijd wat gaan reflecteren over mijn drugsgebruik de afgelopen jaren en of ik nog af en toe wat kan gebruiken op bijzondere techno feesten. (Denk aan 3-5 keer per jaar xtc of psychedelica)
Ik ben nu 29 jaar en heb de laatste jaren best wat gebruikt waaronder xtc, 3mmc, 4mmc, coke, speed, 2cb, LSD en ketamine. In 2022 heb ik zo'n 10-15x keta gebruikt en dit heeft uiteindelijk tot verminderde plasdruk geleid wat nu deels hersteld is. Ik gebruik dan ook geen ketamine meer.
Hiernaast hebben er dit jaar 3 incidenten plaatsgevonden waarbij ik toch te ver ben gegaan met drugs. 1x combi van xtc en speed en 2x miauw. Dit had allemaal te maken met nachten doorhalen op techno feesten waarvan er 2 zijn geΓ«indigd met verwardheid/paranoia en 1 met een eerste hulp bezoek in het ziekenhuis.
Op zich heb ik geen erge cravings naar drugs in het dagelijks leven maar hou ik wel heel veel van techno feesten waarbij ik wel erg kan genieten van xtc. Hier ga ik soms ook alleen heen en ook regelmatig nuchter.
Ik heb mezelf voorgenomen om al het snuiven achterwege te laten en alleen een paar keer per jaar xtc of psychedelica te gebruiken.
Mijn laatste incident was van 4 November dit jaar en zit nu aan een pauze van alles behalve af en toe alcohol.
Wat denken jullie hierover met deze achtergrond informatie?
Ik ben de laatste tijd wat gaan reflecteren over mijn drugsgebruik de afgelopen jaren en of ik nog af en toe wat kan gebruiken op bijzondere techno feesten. (Denk aan 3-5 keer per jaar xtc of psychedelica)
Ik ben nu 29 jaar en heb de laatste jaren best wat gebruikt waaronder xtc, 3mmc, 4mmc, coke, speed, 2cb, LSD en ketamine. In 2022 heb ik zo'n 10-15x keta gebruikt en dit heeft uiteindelijk tot verminderde plasdruk geleid wat nu deels hersteld is. Ik gebruik dan ook geen ketamine meer.
Hiernaast hebben er dit jaar 3 incidenten plaatsgevonden waarbij ik toch te ver ben gegaan met drugs. 1x combi van xtc en speed en 2x miauw. Dit had allemaal te maken met nachten doorhalen op techno feesten waarvan er 2 zijn geΓ«indigd met verwardheid/paranoia en 1 met een eerste hulp bezoek in het ziekenhuis.
Op zich heb ik geen erge cravings naar drugs in het dagelijks leven maar hou ik wel heel veel van techno feesten waarbij ik wel erg kan genieten van xtc. Hier ga ik soms ook alleen heen en ook regelmatig nuchter.
Ik heb mezelf voorgenomen om al het snuiven achterwege te laten en alleen een paar keer per jaar xtc of psychedelica te gebruiken.
Mijn laatste incident was van 4 November dit jaar en zit nu aan een pauze van alles behalve af en toe alcohol.
Wat denken jullie hierover met deze achtergrond informatie?