Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ei-Salade zei: Ik zal adviseren langer pauze te nemen dan 1 maand. November is pas geleden en je zit alweer te denken aan een volgende keer gebruiken. Neem bijvoorbeeld een jaar als dat lukt. Het lijkt erop dat de grens laag ligt en daarmee dus incidenten gebeuren wanneer je eenmaal gebruikt Klik om te vergroten... Ik ben het eens met wat Ei-Salade zegt. Ik heb dit jaar XTC ook net een aantal keren teveel gebruikt. Ik zou het lekker op 1-2x per jaar houden is beter voor jezelf en worden de keren dat je gebruikt stukke beter van."