Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA + Codeine + Promethazine Serotonine Syndroom?

MDMA + Codeine + Promethazine Serotonine Syndroom?

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DriedubbelehasjLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben kapot aan t gaan.

Doodziek, overgeven, 4x flauwgevallen vandaag, niks eten, enorm depressief, hartkloppingen, paranoia, raar gevoel aan enkel en polsen, Enorm vermoeid gevoel, Zweten,
spierkramp in benen?

ik ben bang dat ik het serotonine syndroom heb te pakken. Ik heb sinds 30 December tot 2 Januari 2Liter Lean gedronken + 1.5g mdma gebruikt. ik ben 17 en lig al sinds nieuwjaar in bed misselijk maar toch 1 en 2 januari mijn lean opgedronken + mdma gebruikt. Waarom ik mdma heb gebruikt komt omdat ik van een 3mmc verslaving afkom en ik dat spul niet meer wil maar wel een upper.

ik kap ermee met drugs ik ga halfjaar niks gebruiken.

iemand tips over wat ik zou kunnen doen. En als ik misschien echt het serotonine syndroom heb. Sorry voor dit slecht opgestelde bericht ik voel me ook erg wazig.

gr
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed dat je dit bericht hier neerzet.
Bel alsjeblieft de spoedeisende hulp, huisartsenpost of ga er naartoe als dat nog lukt. Nog liever; vraag een gezinslid/huisgenoot/iemand om je hierbij te helpen.

Het serotoninesyndroom kan een dodelijke afloop hebben. Nu in actie komen. En zoals je zelf zegt; gebruik maar een tijd geen drugs meer en zeker niet op deze manier.

Sterkte.

[Edit] Wil je een update geven zodra dat lukt?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja zoveel rommel gebruiken is natuurlijk ookwel vragen om problemen he.

Niemand kan je hier helpen ga naar de dokter.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan niet beoordelen of je het serotonine syndroom hebt, maar de behandeling bestaat voornamelijk uit stoppen met gebruiken en rust nemen. Dat kun je gewoon doen, want je zit nog niet zo lang aan de lean en met middelen als 3-mmc en mdma kun je gewoon stoppen zonder afbouwen. Zorg dat je in ieder geval genoeg drinkt, ook als eten even niet lukt. Ik vind je symptomen best serieus, dus ik wil je zeker aanraden om ook een arts te bezoeken.

Hoe kom je aan promethazine, als ik vragen mag? (Puur nieuwsgierigheid, ik hoef geen details)
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#5
OtherShore zei:
Ik kan niet beoordelen of je het serotonine syndroom hebt, maar de behandeling bestaat uit stoppen met gebruiken en rust nemen. Dat kun je gewoon doen, want je zit nog niet zo lang aan de lean en met middelen als 3-mmc en mdma kun je gewoon stoppen zonder afbouwen. Zorg dat je in ieder geval genoeg drinkt, ook als eten even niet lukt. Ik vind je symptomen best serieus, dus ik wil je zeker aanraden om ook een arts te bezoeken.

Hoe kom je aan promethazine, als ik vragen mag? (Puur nieuwsgierigheid, ik hoef geen details)
Klik om te vergroten...
Promethazine zit samen met de codeïne in de lean drank.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
AlwaysTrying zei:
Promethazine zit samen met de codeïne in de lean drank.
Klik om te vergroten...
Lean wordt in de VS gemaakt van een hoestdrank die codeïne en promethazine bevat, maar die hoestdrank is in Nederland en België niet verkrijgbaar. Dus vandaar mijn vraag.
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Driedubbelehasj zei:
Ik ben kapot aan t gaan.

Doodziek, overgeven, 4x flauwgevallen vandaag, niks eten, enorm depressief, hartkloppingen, paranoia, raar gevoel aan enkel en polsen, Enorm vermoeid gevoel, Zweten,
spierkramp in benen?

ik ben bang dat ik het serotonine syndroom heb te pakken. Ik heb sinds 30 December tot 2 Januari 2Liter Lean gedronken + 1.5g mdma gebruikt. ik ben 17 en lig al sinds nieuwjaar in bed misselijk maar toch 1 en 2 januari mijn lean opgedronken + mdma gebruikt. Waarom ik mdma heb gebruikt komt omdat ik van een 3mmc verslaving afkom en ik dat spul niet meer wil maar wel een upper.

ik kap ermee met drugs ik ga halfjaar niks gebruiken.

iemand tips over wat ik zou kunnen doen. En als ik misschien echt het serotonine syndroom heb. Sorry voor dit slecht opgestelde bericht ik voel me ook erg wazig.

gr
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat je bang genoeg bent en echt actie onderneemt om de spoedeisende hulp of iets dergelijks te bellen.
Want met een hoge dosis lean kan je namelijk ook bang zijn voor een vergiftiging.. Nier of lever falen, of een ademhalingstop.
En met zoveel mdma erbij is jezelf vergiftigen redelijk aannemelijk.

Bel!

En laat inderdaad even iets van je lezen nog.

Ik wens je een hoge dosis verstandigheid. 🍀
D
DriedubbelehasjLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cardboard zei:
Goed dat je dit bericht hier neerzet.
Bel alsjeblieft de spoedeisende hulp, huisartsenpost of ga er naartoe als dat nog lukt. Nog liever; vraag een gezinslid/huisgenoot/iemand om je hierbij te helpen.

Het serotoninesyndroom kan een dodelijke afloop hebben. Nu in actie komen. En zoals je zelf zegt; gebruik maar een tijd geen drugs meer en zeker niet op deze manier.

Sterkte.

[Edit] Wil je een update geven zodra dat lukt?
Klik om te vergroten...
Mijn lieve moeder heeft een grote pan groentesoep gemaakt. 2 koppen op en voel me gelijk al iets beter de misselijkheid is weg maar heb ook 2g paracetamol gepakt. Ik kijk nog aan tot morgen 12:00 als ik me dan niet een beetje beter voel ga ik naar huisarts. Dank voor je reactie
D
DriedubbelehasjLid
01-01-2024, 00:00
#9
N3K0 zei:
Tja zoveel rommel gebruiken is natuurlijk ookwel vragen om problemen he.

Niemand kan je hier helpen ga naar de dokter.
Klik om te vergroten...
Klopt…
D
DriedubbelehasjLid
01-01-2024, 00:00
#10
OtherShore zei:
Ik kan niet beoordelen of je het serotonine syndroom hebt, maar de behandeling bestaat uit stoppen met gebruiken en rust nemen. Dat kun je gewoon doen, want je zit nog niet zo lang aan de lean en met middelen als 3-mmc en mdma kun je gewoon stoppen zonder afbouwen. Zorg dat je in ieder geval genoeg drinkt, ook als eten even niet lukt. Ik vind je symptomen best serieus, dus ik wil je zeker aanraden om ook een arts te bezoeken.

Hoe kom je aan promethazine, als ik vragen mag? (Puur nieuwsgierigheid, ik hoef geen details)
Klik om te vergroten...
Voor dit bericht hetzelfde wat ik tegen @Cardboard zei. Ik ga aankijken tot 12:00 morgen ochtend. Dank voor je reactie.

Ik verkocht zelf van alle soorten drugs tot xanax, pijnstillers, uppers, behalve cocaïne. Ik was een grote dealer maar ben er niet trots op. Heeft meer kapot gemaakt dan wat ik er aan had. Ben nu 3maandjes gestopt en ervaar veel meer rust (ik verkocht hasj en wiet vanaf 14) vanaf 15 kwam hier harddrugs bij. Doordat ik dit heb meegemaakt heb ik voor alles wel connecties en heb ik een naam waar ik woon en kan ik veel bestellen voor net geen geld, omdat ik al mijn klanten naar die dealers heb gegeven. Ik ben hier niet trots op en ben super blij dat ik uit dealen ben. Vooral omdat ik bijna 18 ben en ik zo niet ben opgevoed. Maarja, door dit heb ik connecties voor heel veel, teveel..
Gr
D
DriedubbelehasjLid
01-01-2024, 00:00
#11
AlwaysTrying zei:
Ik hoop dat je bang genoeg bent en echt actie onderneemt om de spoedeisende hulp of iets dergelijks te bellen.
Want met een hoge dosis lean kan je namelijk ook bang zijn voor een vergiftiging.. Nier of lever falen, of een ademhalingstop.
En met zoveel mdma erbij is jezelf vergiftigen redelijk aannemelijk.

Bel!

En laat inderdaad even iets van je lezen nog.

Ik wens je een hoge dosis verstandigheid. 🍀
Klik om te vergroten...
Dank voor bericht.

hetzelfde wat ik tegen @Cardboard en @OtherShore zeg. Ik kijk aan tot morgen 12:00
Je hebt ook gelijk dit is gewoon jezelf vernietigen en niet meer leuk gebruiken. Ik zoek altijd de grenzen op en ga hier ook vaak overheen.

bedankt voor hoge dosis verstandigheid xD

gr

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."