Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGlinstert 3mmc?

Glinstert 3mmc?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
addict053Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja alles glinstert en het is scherp. Jajajaj jullie hebben gelijk maar ik heb daar geen tijd voor ofzo. Ik ben afhankelijk van dat spul
a
addict053Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag,

En alweer heb ik ander spul of gemixt spul want het is super scherp en er zitten glans stukjes in. Of hoorde dat bij 3mmc. Kan mij zelf dat niet herinneren. Hoorde van elk dealer dat 3mmc op raakt.
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laten testen en je weet het!
Maar het kan een beetje glinsteren, net als veel andere stofjes die gekristalliseerd zijn.
En scherpe stukjes, je kunt het natuurlijk fijner malen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap dat wij hier allemaal een neus voor drugs hebben. Maar als jij wil weten wat je naar binnen loopt te harken, laat het even testen.

Speculeren is niet toegestaan.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
addict053 zei:
Ik ben afhankelijk van dat spul
Klik om te vergroten...
Makkelijk gezegd, maar JIJ bent niet afhankelijk, dat is je verslaving die tegen je praat en voor jou denkt en de verkeerde keuzes maakt.
Je kunt zonder gevaren direct stoppen met 3-mmc. Dan moet je alleen wel super sterk zijn en fijn als je steun om je heen hebt om door de moeilijke eerste paar dagen/weken te komen. En ook genoeg afleiding, zodat je niet de hele tijd aan die troep denkt. Alle begin is moeilijk, daarna zul je trots op jezelf kunnen zijn.

Kun je daarna ook meteen je gebruikersnaam op df veranderen :tonguewink:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Ik snap dat wij hier allemaal een neus voor drugs hebben. Maar als jij wil weten wat je naar binnen loopt te harken, laat het even testen.

Speculeren is niet toegestaan.
Klik om te vergroten...
De helft hier heeft ook een kont voor drugs. 😂
D
DreamyDaisy1997xxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Antwoord is ja.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ccc zei:
Antwoord is ja.
Klik om te vergroten...
Speculeren is niet toegestaan hier en is compleet zinloos. Dus niet doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."