Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta over de grens

Keta over de grens

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo. Mede forumleden, ik neem morgen de trein naar duitsland, vanuit venlo naar winterberg. Nu is mijn vraag is er enige drugscontrole op de treinlijnen tussen nederland en DE?
Wou namelijk een beetje keta meenemen voor de reis ? Weet zo niet of ik dit juist geposted heb maar hoor t graag
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#2
op treinreizen die over de grens gaan ben ik persoonlijk nog nooit gecontroleerd! ik heb wel eens een klein stukje hasj in me koffer meegenomen op het vliegtuig naar spanje.. ik raad het absoluut niet aan enige form van illegale middelen/goederen over de grens te vervoeren!!! let al helemaal op met grotere hoeveelheden, vastzitten voor drugshandel in duitsland lijkt me geen pretje! met een 1 tot 3 gram zou je nog kunnen zeggen dat het voor persoonlijk recreatief gebruik is maar pas aub op met dit soort dingen!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
O ik dacht dat je over je grens was gegaan met je ketamine gebruik.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shinyzappy zei:
Hallo. Mede forumleden, ik neem morgen de trein naar duitsland, vanuit venlo naar winterberg. Nu is mijn vraag is er enige drugscontrole op de treinlijnen tussen nederland en DE?
Wou namelijk een beetje keta meenemen voor de reis ? Weet zo niet of ik dit juist geposted heb maar hoor t graag
Klik om te vergroten...
al zou er drugscontrole zijn, dan hebben ze keta nog niet zo 123 gevonden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."