Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfbouwen tramadol na 2 weken zeer zwaar gebruik.

Afbouwen tramadol na 2 weken zeer zwaar gebruik.

5 antwoorden
973 weergaven
18-5-2026
s
sameshitdiffdayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, nu 2 /3 weken een terugval gehad in d tramadol .
Voorgeschreven dosis is 3x50mg per dag. Ik zit een goede 2a3 weken op 1000 mg per dag dat is dus 20x 50mg. Nu 2e dag cold turkey dacht dat dat wel zou gaan, zwaar beroerd misselijk kotsen koppijn etc je kent het wel.. wat is mijn beste optie nu? Thnx
s
sameshitdiffdayLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moet ik toch wat nemen nu ?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet er niks van maar als je bij de zoekfunctie Tramadol intypt vind je vast wat meer info in wat je nu het beste kunt doen.

En misschien is ondersteuning van een specialist een slim idee.
s
sameshitdiffdayLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor je reactie, nee ik moet dit helaas zelf doorstaan.. heb nu net 150mg genomen in de hoop het ,o een beetje te kunnen opvangen.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja, waarom je 2 tot 3 weken 1000 mg per dag bent gaan slikken is misschien interessanter om te achterhalen..
Dan ben je ergens zeer ontevreden over neem ik aan. Dat zal met cold Turkey stoppen met dit opiaat zeker niet verbeteren
Week super ziek zijn is het minste dat je kunt verwachten.
En als je geen hulp kunt vragen van de dokter, dan gaat het moeilijk worden.
Sterkte en onder zoekfunctie even kijken wat je kunt verwachten kan zeker geen kwaad.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
sameshitdiffday zei:
Nu 2e dag cold turkey dacht dat dat wel zou gaan, zwaar beroerd misselijk kotsen koppijn etc je kent het wel.. wat is mijn beste optie nu?
Klik om te vergroten...
Het feit dat je ontwenningsverschijnselen ervaart wijst erop dat je niet (pijnloos) cold turkey kunt stoppen. Dus afbouwen is je beste optie. Ideaal zou zijn als je een verslavingsarts om raad kan vragen over hoe je dat het beste aan kunt pakken. Anders kun je rustig in kleine stapjes proberen af te bouwen. Ontwenningsverschijnselen zijn dan een waarschuwing dat je te hard gaat en dat je vaart terug moeten nemen. Veel sterkte!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."