Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLichaam werkt tegen

Lichaam werkt tegen

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De KetakoningLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste allemaal,

Ik gebruik al een paar jaar recreatief. 1 tot 2x per maand gemiddeld. Echter afgelopen week was ik op een feestje (3mmc/xtc) en na een tijdje werd het motorisch allemaal een stuk lastiger. Zoals: zware ledermaten, bewegenen koste veel energie, neus ophalen was ook lastig(en dus snuiven) en mijn syem werd monotoon. Al met al geen super ervaring aangezien dit juist het tegenovergestelde is van wat je met 3m/x wil bereiken.

conclusie was vorige week dat de x verkeerd was gevallen(wel getest) in combinatie met slechte slaap/voeding. Echter ging ik gisteren sos snuiven en toen was in de loop vd avond eenzelfde situatie. Precies dezelfde symptomen.

Nu vroeg ik me af of iemand een idee heeft hoe dit komt? Ik was zelf van plan sws maand of 2/3 niet te gebruiken maar was benieuwd of iemand hier ervaring mee had.
D
De KetakoningLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mr. Jummy zei:
1/2x per maand stimulerende middelen gebruiken is teveel. Sowieso is 3mmc en xtc combineren zonde. Ik zou als ik jou was een paar maanden niks gebruiken en kijken hoe het dan valt.
Klik om te vergroten...
Xtc/mdma combineren met 3mmc is een van mijn favorieten combi’s. Dat wachten ging ik idd doen maar was benieuwd of iemand een reden had
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je gebruikt 1 tot 2 keer per maand? Maar combineert XTC en 3-MMC in één sessie? En neemt gisteren dan sos terwijl je lichaam alles behalve hersteld is? Tja, het lijkt op uitputting van je lichaam en neurotransmitters met dit tempo.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Ketakoning zei:
Dankje voor je reactie, naast dat ik natuurlijk rust neem nog andere dingen waar ik op kan letten?
Klik om te vergroten...
Gezond eten, voldoende slapen en bewegen 🤸🏼 En jezelf in de tussentijd vermaken met andere hobbies haha. En als je je zorgen maakt over je klachten even contact opnemen met de huisarts, dan wel eerlijk zijn over je gebruik
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Ketakoning zei:
Dankje voor je reactie, naast dat ik natuurlijk rust neem nog andere dingen waar ik op kan letten?
Klik om te vergroten...
Naast gezond eten, slapen en bewegen; tijd. Je cellen hebben simpelweg ook tijd nodig om te kunnen herstellen.
D
De KetakoningLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pompoen zei:
Bedoel je dat je praktisch altijd 3 maanden tussen je gebruik laat?

wat bedoel je dan met dit:

Of gebruik je gemiddeld 1-2 keer per maand andere middelen dan xtc/3mmc?

even voor mijn duidelijkheid.. het lijkt elkaar wat tegen te spreken.
Klik om te vergroten...
Hi, excuus. Xtc gebruik ik 1x per 3 maanden ongeveer, 3mmc wel eens vaker. Die 1-2x per maand is een combi van middelen. Sos, 3m,xtc,keta en soms psychidelica. Al reken ik die laatste niet mee dan.

Hoop zo duidelijk!
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Ketakoning zei:
Bedankt allemaal.

Ik neem even rust, doe het rustig met alcohol en ga even goed op slaap/voeding en sporten letten.

na de nare ervaring zaterdag niks kunnen doen maar heb vandaag(zondag) meteen goed gegeten en een heerlijke wandeling van 25km door de natuur gemaakt!
Klik om te vergroten...
Heel verstandig. Ik stond er nooit bij stil: maar alcohol werkt ook op de dopamine huishouding. Dus idd slim daar ook mee te matigen als je herstellend bent van drugs als coke en 3mmc.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mr. Jummy zei:
1/2x per maand stimulerende middelen gebruiken is teveel. Sowieso is 3mmc en xtc combineren zonde. Ik zou als ik jou was een paar maanden niks gebruiken en kijken hoe het dan valt.
Klik om te vergroten...
1 keer per maand te veel?
Met welke reden?
D
De KetakoningLid
01-01-2024, 00:00
#9
HappyMind zei:
Je gebruikt 1 tot 2 keer per maand? Maar combineert XTC en 3-MMC in één sessie? En neemt gisteren dan sos terwijl je lichaam alles behalve hersteld is? Tja, het lijkt op uitputting van je lichaam en neurotransmitters met dit tempo.
Klik om te vergroten...
Dankje voor je reactie, naast dat ik natuurlijk rust neem nog andere dingen waar ik op kan letten?
P
PompoenLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Ketakoning zei:
Dit doe ik praktisch altijd, denk dat het idd de eerder genoemde opstapeling van alles is
Klik om te vergroten...
Bedoel je dat je praktisch altijd 3 maanden tussen je gebruik laat?

wat bedoel je dan met dit:
De Ketakoning zei:
Ik gebruik al een paar jaar recreatief. 1 tot 2x per maand gemiddeld.
Klik om te vergroten...
Of gebruik je gemiddeld 1-2 keer per maand andere middelen dan xtc/3mmc?

even voor mijn duidelijkheid.. het lijkt elkaar wat tegen te spreken.
M
Mr. JummyLid
01-01-2024, 00:00
#11
1/2x per maand stimulerende middelen gebruiken is teveel. Sowieso is 3mmc en xtc combineren zonde. Ik zou als ik jou was een paar maanden niks gebruiken en kijken hoe het dan valt.
D
De KetakoningLid
01-01-2024, 00:00
#12
miles zei:
1 keer per maand te veel?
Met welke reden?
Klik om te vergroten...
Ja deze volg ik ook niet helemaal, zeker gezien de symptomen
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Minder gebruiken en tussen xtc gebruik 3maanden pauze nemen gaat wel wat voor je oplossen denk ik.
D
De KetakoningLid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Minder gebruiken en tussen xtc gebruik 3maanden pauze nemen gaat wel wat voor je oplossen denk ik.
Klik om te vergroten...
Dit doe ik praktisch altijd, denk dat het idd de eerder genoemde opstapeling van alles is
D
De KetakoningLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt allemaal.

Ik neem even rust, doe het rustig met alcohol en ga even goed op slaap/voeding en sporten letten.

na de nare ervaring zaterdag niks kunnen doen maar heb vandaag(zondag) meteen goed gegeten en een heerlijke wandeling van 25km door de natuur gemaakt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."