Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSoort slapend been

Soort slapend been

19 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
U
Uptempo-HennieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, ik had even een vraag. Misschien dat ooit iemand dat ook heeft gehad. Ik gebruik niet al te gek veel maar de laatste tijd als ik dan eens gebruik. (Miauw of xtc enz) als de drugs dan uitwerkt heb ik het gevoel alsof m'n been begint te slapen. Als ik dan weer beweeg is het weer minder maar het blijft dan wel. Het is niet dat m'n been kouder wordt of verkleurt maar een soort tinteling en soms steekt het ook. Als ik mijn been dan niet beweeg wordt de pijn ook erger. Het is altijd alleen m'n linkerbeen. Zodra ik geslapen heb is het weg. Iemand die me kan helpen? Gr
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zit je lang stil?
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien blijf je te lang in een bepaalde houding zitten , tijdens het stimfappen ofzo.

Probeer eens meer afwisseling te brengen in je houding/ zithouding.

En anders toch even langs de huisarts.
U
Uptempo-HennieLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Zit je lang stil?
Klik om te vergroten...
Ja soms wel maar net als zaterdag had ik een feestje en best wat bewogen en toen ik naar huis ging en in bed ging liggen begon dat wel te komen
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uptempo-Hennie zei:
Ja soms wel maar net als zaterdag had ik een feestje en best wat bewogen en toen ik naar huis ging en in bed ging liggen begon dat wel te komen
Klik om te vergroten...
Tinteling heeft volgens mij vaak met doorbloeding te maken. Ik heb het vaak na lang stilzitten.
U
Uptempo-HennieLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Tinteling heeft volgens mij vaak met doorbloeding te maken. Ik heb het vaak na lang stilzitten.
Klik om te vergroten...
Oké ja het is wel altijd alleen m'n linkerbeen en het voelt alsof hij slaapt, en als ik hem dan niet beweeg begint het ook pijn te doen..
U
Uptempo-HennieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het voelt ook alsof hij slaapt/geen bloed er doorheen komt. Het begint dan ook te steken als ik niet beweeg. M'n been verkleurt niet en wordt niet kouder als het andere been
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Uptempo-Hennie zei:
Het voelt ook alsof hij slaapt/geen bloed er doorheen komt. Het begint dan ook te steken als ik niet beweeg. M'n been verkleurt niet en wordt niet kouder als het andere been
Klik om te vergroten...
Even mee langs de huisarts.
U
Uptempo-HennieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik blijf dus niet lang in een houding zitten want beweeg best veel eigelijk
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
Uptempo-Hennie zei:
Iemand die me kan helpen? Gr
Klik om te vergroten...
Nee wij niet, je huisarts wel.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
Uptempo-Hennie zei:
Ja ik blijf dus niet lang in een houding zitten want beweeg best veel eigelijk
Klik om te vergroten...
Wij zijn geen dokters hier hè.
U
Uptempo-HennieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeehond zei:
Wij zijn geen dokters hier hè.
Klik om te vergroten...
Nee dat is ook, dacht misschien heeft iemand hetzelfde dus vandaar dat ik het eerst even hier probeer.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Als het niet komt door te lang zitten misschien wel door teveel bewegen ? En dat heb been gewoon ff moet bijkomen :lolol:
Maja verder is het natuurlijk gewoon gissen.
Ik zelf zou er niet teveel achter zoeken Maja ik ben daar bestwil simpel in.
U
Uptempo-HennieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja ik heb een keer een paniekaanval/hyperventilatie gehad door pep. Heb me daar nu wel overheen kunnen zetten maar merk wel dat ik daardoor sneller symptomen krijg zoals tintelingen in de armen en steken op borst maar ik weet dat dat meer paniek is. Had toen ook hart onderzoeken gedaan en ben gewoon gezond. Misschien dat het daarmee te maken kan hebben
?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Uptempo-Hennie zei:
Ja ik heb een keer een paniekaanval/hyperventilatie gehad door pep. Heb me daar nu wel overheen kunnen zetten maar merk wel dat ik daardoor sneller symptomen krijg zoals tintelingen in de armen en steken op borst maar ik weet dat dat meer paniek is. Had toen ook hart onderzoeken gedaan en ben gewoon gezond. Misschien dat het daarmee te maken kan hebben
?
Klik om te vergroten...
Kan
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Uptempo-Hennie zei:
Ja ik heb een keer een paniekaanval/hyperventilatie gehad door pep. Heb me daar nu wel overheen kunnen zetten maar merk wel dat ik daardoor sneller symptomen krijg zoals tintelingen in de armen en steken op borst maar ik weet dat dat meer paniek is. Had toen ook hart onderzoeken gedaan en ben gewoon gezond. Misschien dat het daarmee te maken kan hebben
?
Klik om te vergroten...
Ik heb die nooit gehad maar maatje van mij had daar bijna iedere dag last van. (Zonder drugs)
En zoals ik van hem begrijp kunnen tintelingen/steken in borst/arm idd van een paniek aanval komen.
Als je je echt zorgen maakt ga dan naar een dokter want nu vertel je weer extra informatie die je in je openingspost niet verteld.

Of naar de dokter gaan of ja je erbij neerleggen dat het lichaam eenmaal reageert op het gif wat we erin stoppen ( wat naar mijn idee vrij logisch is ook)
U
Uptempo-HennieLid
01-01-2024, 00:00
#17
N3K0 zei:
Ik heb die nooit gehad maar maatje van mij had daar bijna iedere dag last van. (Zonder drugs)
En zoals ik van hem begrijp kunnen tintelingen/steken in borst/arm idd van een paniek aanval komen.
Als je je echt zorgen maakt ga dan naar een dokter want nu vertel je weer extra informatie die je in je openingspost niet verteld.

Of naar de dokter gaan of ja je erbij neerleggen dat het lichaam eenmaal reageert op het gif wat we erin stoppen ( wat naar mijn idee vrij logisch is ook)
Klik om te vergroten...
Ik heb daar gelukkig nooit last van, alleen soms bij uitwerking. Sinds die ene paniek aanval heb ik dat daarna nog een paar keer gehad maar de laatste paar keer wist ik me er toch overheen te zetten dat het niks is dus gelukkig sindsdien speelt dat ook bijna niet meer. Alleen dat klote been haha..
U
Uptempo-HennieLid
01-01-2024, 00:00
#18
N3K0 zei:
Ik heb die nooit gehad maar maatje van mij had daar bijna iedere dag last van. (Zonder drugs)
En zoals ik van hem begrijp kunnen tintelingen/steken in borst/arm idd van een paniek aanval komen.
Als je je echt zorgen maakt ga dan naar een dokter want nu vertel je weer extra informatie die je in je openingspost niet verteld.

Of naar de dokter gaan of ja je erbij neerleggen dat het lichaam eenmaal reageert op het gif wat we erin stoppen ( wat naar mijn idee vrij logisch is ook)
Klik om te vergroten...
Na die paniek aanval ben ik ook naar de dokter geweest. Een aantal onderzoeke gehad maar alles ziet er goed uit dus vandaar dat ik me er sinds dien ook bij neer heb gelegd dat steken/tintelingen vooral paniek zijn.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
Paniek om niks dus.
U
Uptempo-HennieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeehond zei:
Paniek om niks dus.
Klik om te vergroten...
Ja zoiets weet je van te voren ook niet. Was mijn eerste keer zo'n paniek aanval..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."