Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStructuurformules raden

Structuurformules raden

471 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Dit is een lastig
Gaan jullie maar googelen
Ik doe daar niet aan
Klik om te vergroten...

What's wrong with my man, man.

Where's your'e car dude!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu ik erover nadenk, natrium (sodium - Na) komt wel voor in chemische structuren maar calcium (calcium - C) vrijwel niet. Waarom is dit, professor?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eve's drop zei:
What's wrong with my man, man.

Where's your'e car dude!
Klik om te vergroten...
Where is my car?

En jij hebt je je plaatje veranderd, dus maak je maar klaar voor een rechtsszaak.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eve's drop zei:
de Jihad meth
Klik om te vergroten...
Jihad meth? Ik moet zeggen dat je me nu helemaal kwijt bent geraakt.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Jihad meth? Ik moet zeggen dat je me nu helemaal kwijt bent geraakt.
Klik om te vergroten...
Captagon!

en.wikipedia.org

Fenethylline - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zeemeerman zei:
Pyrazolam
Klik om te vergroten...
D'r zit zo'n kleine N onderin, zo'n neukertje. Die het helemaal verpest.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Captagon!

en.wikipedia.org

Fenethylline - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org
Klik om te vergroten...
Ik vind het eigenlijk meer een soort amfetamine, met een tumor waar de dokter van zegt:

"Het ziet er inderdaad niet goed uit, maar het belangrijk dat we vooruit blijven kijken en weten wat de opties zijn".
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Grootste handelswaar in het middenoosten qua drugs iig. Wel een interessant verhaal. Google maar eens wat daarover
Klik om te vergroten...
Kan me niet voorstellen dat die gehaktbal aan het einde iets van meerwaarde heeft.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Ik vind het eigenlijk meer een soort amfetamine, met een tumor waar de dokter van zegt:

"Het ziet er inderdaad niet goed uit, maar het belangrijk dat we vooruit blijven kijken en weten wat de opties zijn".
Klik om te vergroten...
Grootste handelswaar in het middenoosten qua drugs iig. Wel een interessant verhaal. Google maar eens wat daarover
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Where is my car?

En jij hebt je je plaatje veranderd, dus maak je maar klaar voor een rechtsszaak.
Klik om te vergroten...
Sue me bitch!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Ik heb een halfjaar laboranten mbo gedaan maar door een depressie moest ik daar mee stoppen. Dat is nog niet over. Nog steeds suicidaal, zo'n opleiding ga ik niet trekken op het moment en ik ben al bijna 30 dus kan geen geld lenen bij duo.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wanneer je 30 wordt, maar het moment waarop de stufi ingaat telt. Als jij in september nog 29 bent dan krijg je gewoon de hele hbo stufi.

Dan zou je wel een intest moeten doen voor 21+'ers. En je op tijd moeten inschrijven. Maar het kan misschien nog!

Eerst denken in bezwaren is een kenmerk van depressie. Dus ik ben nu even de optimistische tegenhanger die je wel kan gebruiken. Kom op, er zijn nog allerlei mogelijkheden!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Als je dit zo interessant vindt, ga dan eens naar een open dag of meeloopdag van een hogeschool waar ze biochemie geven!

Ik weet niet uit welke regio je komt, maar bijvoorbeeld in Breda:
www.avans.nl

Chemie voltijd hbo-opleiding | Avans

Met de hbo-opleiding Chemie kun je medicijnen maken of je specialiseren in bewijsmateriaal. Ben jij een onderzoekende scheikunde liefhebber?
www.avans.nl www.avans.nl

www.avans.nl

Chemie voltijd hbo-opleiding | Avans

Met de hbo-opleiding Chemie kun je medicijnen maken of je specialiseren in bewijsmateriaal. Ben jij een onderzoekende scheikunde liefhebber?
www.avans.nl www.avans.nl
Klik om te vergroten...
Ik heb een halfjaar laboranten mbo gedaan maar door een depressie moest ik daar mee stoppen. Dat is nog niet over. Nog steeds suicidaal, zo'n opleiding ga ik niet trekken op het moment en ik ben al bijna 30 dus kan geen geld lenen bij duo.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Ik weet niet wanneer je 30 wordt, maar het moment waarop de stufi ingaat telt. Als jij in september nog 29 bent dan krijg je gewoon de hele hbo stufi.

Dan zou je wel een intest moeten doen voor 21+'ers. En je op tijd moeten inschrijven. Maar het kan misschien nog!

Eerst denken in bezwaren is een kenmerk van depressie. Dus ik ben nu even de optimistische tegenhanger die je wel kan gebruiken. Kom op, er zijn nog allerlei mogelijkheden!
Klik om te vergroten...
Ik heb al naar mijn opties gekeken, ik weet überhaupt niet of ik een HBO studie aan zou kunnen en als ik al zou worden aangekomen of ik de energie kan bijbrengen om het te halen, ik ben namelijk al een halfjaar een traject in elkaar aan het zetten voor beschermd wonen omdat ik zware slapeloosheid ervaarde, dat is nu eindelijk lopende. Weet dat je het goed bedoeld maar het ligt echt gecompliceerder dan je denkt en we hebben dit soort opties al wel bekeken natuurlijk.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Ik heb al naar mijn opties gekeken, ik weet überhaupt niet of ik een HBO studie aan zou kunnen en als ik al zou worden aangekomen of ik de energie kan bijbrengen om het te halen, ik ben namelijk al een halfjaar een traject in elkaar aan het zetten voor beschermd wonen omdat ik zware slapeloosheid ervaarde, dat is nu eindelijk lopende. Weet dat je het goed bedoeld maar het ligt echt gecompliceerder dan je denkt en we hebben dit soort opties al wel bekeken natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Over complexiteiten van de situatie weet ik natuurlijk weinig. Maar dat belet me er niet van om in je te geloven, ook al doe je dat zelf nog niet zo :wink:

Een optie waarbij de tijd wat minder dringt is een deeltijdopleiding Chemie. Dat kan je ook gewoon doen in Utrecht. Zoiets kan je evt. ook zelf financieren door ernaast te werken. Ik bedoel maar te zeggen: waar een wil is, is een weg.

www.hu.nl

HBO Opleiding Chemie - Deeltijd | Hogeschool Utrecht

Werk je al in de chemie, maar wil je je verder ontwikkelen? De hbo-opleiding Chemie deeltijd is praktijkgericht en geeft je meer opties op de banenmarkt.
www.hu.nl www.hu.nl

Ik ben zelf ook depressief geweest dus ik heb wel een beetje een idee van hoe dat kan zijn. Maar ik ben er ook uit gekomen. En ik weet hoeveel een inspirerende omgeving waarin ik mijn passies, kennis en vaardigheden kwijt kon voor me heeft gedaan. Dat maakt echt al het verschil.

Of je de cognitieve vaardigheden hebt, dat wordt gewoon getest bij de 21+ test. Dus als je dat een keer probeert dan weet je dat ook weer.

In de tussentijd kan je nog eens kijken naar havo scheikunde onderwerpen om jezelf bij te scholen. Sowieso leuk om jezelf zo een beetje bezig te houden. Ik vond scheikunde altijd heel vet in ieder geval.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tip: kijk goed naar de -o-, daar begint de naam mee.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Over complexiteiten van de situatie weet ik natuurlijk weinig. Maar dat belet me er niet van om in je te geloven, ook al doe je dat zelf nog niet zo :wink:

Een optie waarbij de tijd wat minder dringt is een deeltijdopleiding Chemie. Dat kan je ook gewoon doen in Utrecht. Zoiets kan je evt. ook zelf financieren door ernaast te werken. Ik bedoel maar te zeggen: waar een wil is, is een weg.

www.hu.nl

HBO Opleiding Chemie - Deeltijd | Hogeschool Utrecht

Werk je al in de chemie, maar wil je je verder ontwikkelen? De hbo-opleiding Chemie deeltijd is praktijkgericht en geeft je meer opties op de banenmarkt.
www.hu.nl www.hu.nl

Ik ben zelf ook depressief geweest dus ik heb wel een beetje een idee van hoe dat kan zijn. Maar ik ben er ook uit gekomen. En ik weet hoeveel een inspirerende omgeving waarin ik mijn passies, kennis en vaardigheden kwijt kon voor me heeft gedaan. Dat maakt echt al het verschil.

Of je de cognitieve vaardigheden hebt, dat wordt gewoon getest bij de 21+ test. Dus als je dat een keer probeert dan weet je dat ook weer.

In de tussentijd kan je nog eens kijken naar havo scheikunde onderwerpen om jezelf bij te scholen. Sowieso leuk om jezelf zo een beetje bezig te houden. Ik vond scheikunde altijd heel vet in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Thanks, waardeer wat je zegt. Er zijn nog kansen inderdaad.

En dan nu:

9E0B50DA-18D9-4A35-80A3-D8660BAA8B9B.jpeg
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Screenshot_20230114_204757_Samsung Internet.jpg


Gok dat deze makkelijk (redelijk makkelijk zover ik het begrijp) is voor de kenners
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Thanks, waardeer wat je zegt. Er zijn nog kansen inderdaad.

En dan nu:

Bekijk bijlage 48590
Klik om te vergroten...
Nice!!! Je hebt 'm gevonden. Heel goed gedaan man.

Alleen nu aan mij om 'm te raden.....

Ff wachten hoor ^^
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Nice!!! Je hebt 'm gevonden. Heel goed gedaan man.

Alleen nu aan mij om 'm te raden.....

Ff wachten hoor ^^
Klik om te vergroten...
Het is een disso, maar wel een lastige. Sorry beetje flauw.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Het is een disso, maar wel een lastige. Sorry beetje flauw.
Klik om te vergroten...
Gevonden! :grin:

psychonautwiki.org

Methoxphenidine

Methoxphenidine (also known as 2-MXP or MXP) is a lesser-known novel dissociative substance of the diarylethylamine class. It is an NMDA antagonist with subjective effects similar to those of ketamine and phencyclidine (PCP). It is structurally related to diphenidine and ephenidine.[1]
psychonautwiki.org psychonautwiki.org

Helemaal niet flauw. Super vet dat het je is gelukt ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...192021222324
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."