#1
Dit is een lastig
Gaan jullie maar googelen
Ik doe daar niet aan
What's wrong with my man, man.
Where's your'e car dude!
Dit is een lastig
Gaan jullie maar googelen
Ik doe daar niet aan
Where is my car?What's wrong with my man, man.
Where's your'e car dude!
Jihad meth? Ik moet zeggen dat je me nu helemaal kwijt bent geraakt.de Jihad meth
Captagon!Jihad meth? Ik moet zeggen dat je me nu helemaal kwijt bent geraakt.
D'r zit zo'n kleine N onderin, zo'n neukertje. Die het helemaal verpest.Pyrazolam
Ik vind het eigenlijk meer een soort amfetamine, met een tumor waar de dokter van zegt:
Kan me niet voorstellen dat die gehaktbal aan het einde iets van meerwaarde heeft.Grootste handelswaar in het middenoosten qua drugs iig. Wel een interessant verhaal. Google maar eens wat daarover
Grootste handelswaar in het middenoosten qua drugs iig. Wel een interessant verhaal. Google maar eens wat daaroverIk vind het eigenlijk meer een soort amfetamine, met een tumor waar de dokter van zegt:
"Het ziet er inderdaad niet goed uit, maar het belangrijk dat we vooruit blijven kijken en weten wat de opties zijn".
Sue me bitch!Where is my car?
En jij hebt je je plaatje veranderd, dus maak je maar klaar voor een rechtsszaak.
Ik heb een halfjaar laboranten mbo gedaan maar door een depressie moest ik daar mee stoppen. Dat is nog niet over. Nog steeds suicidaal, zo'n opleiding ga ik niet trekken op het moment en ik ben al bijna 30 dus kan geen geld lenen bij duo.
Ik heb een halfjaar laboranten mbo gedaan maar door een depressie moest ik daar mee stoppen. Dat is nog niet over. Nog steeds suicidaal, zo'n opleiding ga ik niet trekken op het moment en ik ben al bijna 30 dus kan geen geld lenen bij duo.Als je dit zo interessant vindt, ga dan eens naar een open dag of meeloopdag van een hogeschool waar ze biochemie geven!
Ik weet niet uit welke regio je komt, maar bijvoorbeeld in Breda:
![]()
Chemie voltijd hbo-opleiding | Avans
Met de hbo-opleiding Chemie kun je medicijnen maken of je specialiseren in bewijsmateriaal. Ben jij een onderzoekende scheikunde liefhebber?www.avans.nl
![]()
Chemie voltijd hbo-opleiding | Avans
Met de hbo-opleiding Chemie kun je medicijnen maken of je specialiseren in bewijsmateriaal. Ben jij een onderzoekende scheikunde liefhebber?www.avans.nl
Ik heb al naar mijn opties gekeken, ik weet überhaupt niet of ik een HBO studie aan zou kunnen en als ik al zou worden aangekomen of ik de energie kan bijbrengen om het te halen, ik ben namelijk al een halfjaar een traject in elkaar aan het zetten voor beschermd wonen omdat ik zware slapeloosheid ervaarde, dat is nu eindelijk lopende. Weet dat je het goed bedoeld maar het ligt echt gecompliceerder dan je denkt en we hebben dit soort opties al wel bekeken natuurlijk.Ik weet niet wanneer je 30 wordt, maar het moment waarop de stufi ingaat telt. Als jij in september nog 29 bent dan krijg je gewoon de hele hbo stufi.
Dan zou je wel een intest moeten doen voor 21+'ers. En je op tijd moeten inschrijven. Maar het kan misschien nog!
Eerst denken in bezwaren is een kenmerk van depressie. Dus ik ben nu even de optimistische tegenhanger die je wel kan gebruiken. Kom op, er zijn nog allerlei mogelijkheden!
Over complexiteiten van de situatie weet ik natuurlijk weinig. Maar dat belet me er niet van om in je te geloven, ook al doe je dat zelf nog niet zoIk heb al naar mijn opties gekeken, ik weet überhaupt niet of ik een HBO studie aan zou kunnen en als ik al zou worden aangekomen of ik de energie kan bijbrengen om het te halen, ik ben namelijk al een halfjaar een traject in elkaar aan het zetten voor beschermd wonen omdat ik zware slapeloosheid ervaarde, dat is nu eindelijk lopende. Weet dat je het goed bedoeld maar het ligt echt gecompliceerder dan je denkt en we hebben dit soort opties al wel bekeken natuurlijk.
Thanks, waardeer wat je zegt. Er zijn nog kansen inderdaad.Over complexiteiten van de situatie weet ik natuurlijk weinig. Maar dat belet me er niet van om in je te geloven, ook al doe je dat zelf nog niet zo
Een optie waarbij de tijd wat minder dringt is een deeltijdopleiding Chemie. Dat kan je ook gewoon doen in Utrecht. Zoiets kan je evt. ook zelf financieren door ernaast te werken. Ik bedoel maar te zeggen: waar een wil is, is een weg.
![]()
HBO Opleiding Chemie - Deeltijd | Hogeschool Utrecht
Werk je al in de chemie, maar wil je je verder ontwikkelen? De hbo-opleiding Chemie deeltijd is praktijkgericht en geeft je meer opties op de banenmarkt.www.hu.nl
Ik ben zelf ook depressief geweest dus ik heb wel een beetje een idee van hoe dat kan zijn. Maar ik ben er ook uit gekomen. En ik weet hoeveel een inspirerende omgeving waarin ik mijn passies, kennis en vaardigheden kwijt kon voor me heeft gedaan. Dat maakt echt al het verschil.
Of je de cognitieve vaardigheden hebt, dat wordt gewoon getest bij de 21+ test. Dus als je dat een keer probeert dan weet je dat ook weer.
In de tussentijd kan je nog eens kijken naar havo scheikunde onderwerpen om jezelf bij te scholen. Sowieso leuk om jezelf zo een beetje bezig te houden. Ik vond scheikunde altijd heel vet in ieder geval.

Nice!!! Je hebt 'm gevonden. Heel goed gedaan man.
Het is een disso, maar wel een lastige. Sorry beetje flauw.Nice!!! Je hebt 'm gevonden. Heel goed gedaan man.
Alleen nu aan mij om 'm te raden.....
Ff wachten hoor ^^
Gevonden!Het is een disso, maar wel een lastige. Sorry beetje flauw.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."