Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet strak staan van speed

Niet strak staan van speed

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoe vaak gebruik je meestal speed?
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je gebruikt veel te veel en frequent speed. Toon eens wat meer liefde naar je hart. Hartritmestoornissen en druk (pijn) op de borst zijn geen signalen voor de poes. Neem dat serieus. Ook het feit dat je alleen de negatieve effecten ervaart en in mindere mate de positieve duidt op tolerantie, zoals anderen ook schrijven.
o
opiat junkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb dus laats speed gehaald en het viel me op dat ik meer nodig had voor effect (dus niet al te beste zuiverheid) en uiteindelijk toen ik meer nam had ik wel goede effecten (grote pupillen, droge mond, energie) maar ik stond niet strak en als ik nog meer neem begin ik extreem te trillen(lijkt wel of ik acute parkinson heb) en ik merk ook dat ik pijn krijg bij mijn hart en mijn hart klopt ook niet meer regelmatig. Maar de effecten zijn niet zo sterk als van de speed die ik altijd had
o
opiat junkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ape zei:
hoe vaak gebruik je meestal speed?
Klik om te vergroten...
Ik koop een keer per zes weken een zakje van 5 gram en daar doe ik dan 2 weken mee
o
opiat junkieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ape zei:
hoe vaak gebruik je meestal speed?
Klik om te vergroten...
Vorige keer ten opzichte van dit zakje wat ik nu heb is 3 weken
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#6
opiat junkie zei:
Ik heb dus laats speed gehaald en het viel me op dat ik meer nodig had voor effect (dus niet al te beste zuiverheid) en uiteindelijk toen ik meer nam had ik wel goede effecten (grote pupillen, droge mond, energie) maar ik stond niet strak en als ik nog meer neem begin ik extreem te trillen(lijkt wel of ik acute parkinson heb) en ik merk ook dat ik pijn krijg bij mijn hart en mijn hart klopt ook niet meer regelmatig. Maar de effecten zijn niet zo sterk als van de speed die ik altijd had
Klik om te vergroten...
Je gebruikt regelmatig amfetamine zo te merken. Je dopamine weet als geen ander wanneer er weer wat speed in het lichaam zit. Hoe vaker je achter elkaar gebruikt hoe minder dopamine er wordt afgegeven. De voorraad is dan een beetje op. Je adrenaline gaat wel gewoon door. Vandaar je onrustige hart of druk op je borst. Ik ben vanaf gisteren gestart met L-tyrosine om dopamine aan te vullen.
o
opiat junkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tyel zei:
Je gebruikt regelmatig amfetamine zo te merken. Je dopamine weet als geen ander wanneer er weer wat speed in het lichaam zit. Hoe vaker je achter elkaar gebruikt hoe minder dopamine er wordt afgegeven. De voorraad is dan een beetje op. Je adrenaline gaat wel gewoon door. Vandaar je onrustige hart of druk op je borst. Ik ben vanaf gisteren gestart met L-tyrosine om dopamine aan te vullen.
Klik om te vergroten...
Maar de spier spanning komt toch juist door de noradrenaline even als de verwijde pupillen
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#8
opiat junkie zei:
Maar de spier spanning komt toch juist door de noradrenaline even als de verwijde pupillen
Klik om te vergroten...
Ja. Net als bij koffie. Als je een sterke espresso hebt gedronken dan voel je ook dat trillen. Niet zo zeer grote pupillen. Dat doet dopamine wat meer. Serotonine al helemaal. Maar dat gebeurt eerder bij mdma
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tolerantie denk ik
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Speed is speed zou je zeggen.
Als je geen testresultaten hebt van de speed die je laatst had, of van die je altijd had dan is er niks over te zeggen natuurlijk.

Een ervaren speedgebruiker weet wanneer hij genoeg heeft gehad om net geen negatieve effecten te krijgen.

Hopelijk weet je nu beter waar je grens ligt want het lijkt me geen pretje als je extreem gaat trillen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
........ Heb je het laten testen........

En ja zoals andere ookal zeggen komt er ook nog eens tolerantie bij kijken.

Wat wil je horen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je gebruikt 5gr in 2 weken? Als in achter elkaar?
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#13
FredKroket zei:
Je gebruikt 5gr in 2 weken? Als in achter elkaar?
Klik om te vergroten...
Das wel veel. Geen wonder dat je dan snel weinig voelt van speed
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#14
opiat junkie zei:
Ik heb dus laats speed gehaald en het viel me op dat ik meer nodig had voor effect (dus niet al te beste zuiverheid) en uiteindelijk toen ik meer nam had ik wel goede effecten (grote pupillen, droge mond, energie) maar ik stond niet strak en als ik nog meer neem begin ik extreem te trillen(lijkt wel of ik acute parkinson heb) en ik merk ook dat ik pijn krijg bij mijn hart en mijn hart klopt ook niet meer regelmatig. Maar de effecten zijn niet zo sterk als van de speed die ik altijd had
Klik om te vergroten...
de effecten die je noemt zijn volledig te danken aan cafeïne. van pure speed word je nooit trillerig (net als zweterige handen krijgen). ook geen pijn aan je hart al snuif je een gram in een dag. ik zou zeggen was je speed met aceton en spoel het nog een paar keer na met demiwater. wat je overhoud is speed. vind t ergens toch hilarisch dat mensen pep versnijden, spul kost puur (80-85% tegenwoordig) 1.50 per gram bij een middelgrote afname.
o
opiat junkieLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Je gebruikt 5gr in 2 weken? Als in achter elkaar?
Klik om te vergroten...
Ieder dag 2 weken achter elkaar maar ik slaap wel 50% van de nachten, steeds een nacht niet en dan weer wel. Mijn laatste lijntje is nooit na 13:00
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
opiat junkie zei:
Ieder dag 2 weken achter elkaar maar ik slaap wel 50% van de nachten, steeds een nacht niet en dan weer wel. Mijn laatste lijntje is nooit na 13:00
Klik om te vergroten...
Poeh das niet best chef. Niet gezond. Denk dat tolerantie een grote rol speelt, naast kwaliteit natuurlijk.
A
AnoniemeGokkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
opiat junkie zei:
Ik heb dus laats speed gehaald en het viel me op dat ik meer nodig had voor effect (dus niet al te beste zuiverheid) en uiteindelijk toen ik meer nam had ik wel goede effecten (grote pupillen, droge mond, energie) maar ik stond niet strak en als ik nog meer neem begin ik extreem te trillen(lijkt wel of ik acute parkinson heb) en ik merk ook dat ik pijn krijg bij mijn hart en mijn hart klopt ook niet meer regelmatig. Maar de effecten zijn niet zo sterk als van de speed die ik altijd had
Klik om te vergroten...
Klinkt voor mij alsof er extreem veel caffeine doorheen zat.... Wou voorheen nog wel eens dubbele diensten werken en dan 2/3 cafeïnepillen nemen om het vol te houden. Een absurd hoge dosis caffeine zorgde bij mij voor steken op de borst, hartkloppingen en trillen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."