#1
hoe vaak gebruik je meestal speed?
Ik koop een keer per zes weken een zakje van 5 gram en daar doe ik dan 2 weken meehoe vaak gebruik je meestal speed?
Vorige keer ten opzichte van dit zakje wat ik nu heb is 3 wekenhoe vaak gebruik je meestal speed?
Je gebruikt regelmatig amfetamine zo te merken. Je dopamine weet als geen ander wanneer er weer wat speed in het lichaam zit. Hoe vaker je achter elkaar gebruikt hoe minder dopamine er wordt afgegeven. De voorraad is dan een beetje op. Je adrenaline gaat wel gewoon door. Vandaar je onrustige hart of druk op je borst. Ik ben vanaf gisteren gestart met L-tyrosine om dopamine aan te vullen.Ik heb dus laats speed gehaald en het viel me op dat ik meer nodig had voor effect (dus niet al te beste zuiverheid) en uiteindelijk toen ik meer nam had ik wel goede effecten (grote pupillen, droge mond, energie) maar ik stond niet strak en als ik nog meer neem begin ik extreem te trillen(lijkt wel of ik acute parkinson heb) en ik merk ook dat ik pijn krijg bij mijn hart en mijn hart klopt ook niet meer regelmatig. Maar de effecten zijn niet zo sterk als van de speed die ik altijd had
Maar de spier spanning komt toch juist door de noradrenaline even als de verwijde pupillenJe gebruikt regelmatig amfetamine zo te merken. Je dopamine weet als geen ander wanneer er weer wat speed in het lichaam zit. Hoe vaker je achter elkaar gebruikt hoe minder dopamine er wordt afgegeven. De voorraad is dan een beetje op. Je adrenaline gaat wel gewoon door. Vandaar je onrustige hart of druk op je borst. Ik ben vanaf gisteren gestart met L-tyrosine om dopamine aan te vullen.
Ja. Net als bij koffie. Als je een sterke espresso hebt gedronken dan voel je ook dat trillen. Niet zo zeer grote pupillen. Dat doet dopamine wat meer. Serotonine al helemaal. Maar dat gebeurt eerder bij mdmaMaar de spier spanning komt toch juist door de noradrenaline even als de verwijde pupillen
Das wel veel. Geen wonder dat je dan snel weinig voelt van speedJe gebruikt 5gr in 2 weken? Als in achter elkaar?
de effecten die je noemt zijn volledig te danken aan cafeïne. van pure speed word je nooit trillerig (net als zweterige handen krijgen). ook geen pijn aan je hart al snuif je een gram in een dag. ik zou zeggen was je speed met aceton en spoel het nog een paar keer na met demiwater. wat je overhoud is speed. vind t ergens toch hilarisch dat mensen pep versnijden, spul kost puur (80-85% tegenwoordig) 1.50 per gram bij een middelgrote afname.Ik heb dus laats speed gehaald en het viel me op dat ik meer nodig had voor effect (dus niet al te beste zuiverheid) en uiteindelijk toen ik meer nam had ik wel goede effecten (grote pupillen, droge mond, energie) maar ik stond niet strak en als ik nog meer neem begin ik extreem te trillen(lijkt wel of ik acute parkinson heb) en ik merk ook dat ik pijn krijg bij mijn hart en mijn hart klopt ook niet meer regelmatig. Maar de effecten zijn niet zo sterk als van de speed die ik altijd had
Ieder dag 2 weken achter elkaar maar ik slaap wel 50% van de nachten, steeds een nacht niet en dan weer wel. Mijn laatste lijntje is nooit na 13:00Je gebruikt 5gr in 2 weken? Als in achter elkaar?
Poeh das niet best chef. Niet gezond. Denk dat tolerantie een grote rol speelt, naast kwaliteit natuurlijk.Ieder dag 2 weken achter elkaar maar ik slaap wel 50% van de nachten, steeds een nacht niet en dan weer wel. Mijn laatste lijntje is nooit na 13:00
Klinkt voor mij alsof er extreem veel caffeine doorheen zat.... Wou voorheen nog wel eens dubbele diensten werken en dan 2/3 cafeïnepillen nemen om het vol te houden. Een absurd hoge dosis caffeine zorgde bij mij voor steken op de borst, hartkloppingen en trillen.Ik heb dus laats speed gehaald en het viel me op dat ik meer nodig had voor effect (dus niet al te beste zuiverheid) en uiteindelijk toen ik meer nam had ik wel goede effecten (grote pupillen, droge mond, energie) maar ik stond niet strak en als ik nog meer neem begin ik extreem te trillen(lijkt wel of ik acute parkinson heb) en ik merk ook dat ik pijn krijg bij mijn hart en mijn hart klopt ook niet meer regelmatig. Maar de effecten zijn niet zo sterk als van de speed die ik altijd had
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."