Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb

Ghb

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Giovanni1223 zei:
Denk je dat je na 6 dagen verslaafd ben. Probeer goed voor mijn zelf te zorgen had gaat elke dag Iers beter maar drang is er soms omdat alle kleine dingen veel moeite kost. Heb niks meer gedaan voor 4 a 5 dagen.
Klik om te vergroten...
Verslaafd + ontkenning ja. 6 dagen achter elkaar gebruiken kan ik niet recreatief noemen.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Verslaafd + ontkenning ja. 6 dagen achter elkaar gebruiken kan ik niet recreatief noemen.
Klik om te vergroten...
Eens. En ter aanvulling: óf je hebt (grotendeels) in je eentje zitten gebruiken, wat een belangrijk symptoom van verslaving is, óf je bevind je in een uitermate ongezonde omgeving met zwaar gebruikende ‘vrienden’. Wellicht beiden. Hoe dan ook: geen goede tekenen.
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#3
24 uur, heb wel 5 jaar geleden in kliniek voor gezeten en af en toe nog is maar nu weer 24 uur stom van mezelf....
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ghb, ik ben weer zo stom om ghb 24 uur te gebruiken. Ik ben nu 2-3 uur verder na laatste dosis en voel me redelijk goed moet ik oppassen?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#5
hansie24 zei:
Ghb, ik ben weer zo stom om ghb 24 uur te gebruiken. Ik ben nu 2-3 uur verder na laatste dosis en voel me redelijk goed moet ik oppassen?
Klik om te vergroten...
Hoeveel dagen ben je al bezig?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#6
hansie24 zei:
24 uur, heb wel 5 jaar geleden in kliniek voor gezeten en af en toe nog is maar nu weer 24 uur stom van mezelf....
Klik om te vergroten...
24 uur is te doen. Heb jij phenibut of oxazepam thuis liggen? Eigenlijk als je 24 uur zit en verder niks had gebruikt kunt je alsnog cold turkey stoppen. Wordt niet prettig, maar zeker zonder levensgevaarlijke verschijnselen.
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Diazepam 10 mg wel, okee gelukkig maar tis denk ik ook meer de stress en ongemakkelijk voelen...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit kun je wel zonder pammetjes hoor.

Nu wel opletten dat je niet binnen een korte periode weer aan G begint. Dan sneak je zo weer in je lichamelijke verslaving
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#9
hansie24 zei:
Diazepam 10 mg wel, okee gelukkig maar tis denk ik ook meer de stress en ongemakkelijk voelen...
Klik om te vergroten...
Ja. Verwacht maar hartkloppingen, onrust, een beetje angst en de slapeloosheid ( als je zonder behulp van dia gaat stoppen) maar dat komt goed!
Maar stop maar nu, aub!
G
Giovanni1223Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben laast 6 dagen door gegaan op ghb plus pep. Doe wel vaker paar dagen achter elkaar maar mer nu dat ik heel de week bijna niks voor elkaar kreeg. Ben nu al even gestopt wist niet dat ik tot zulke gekke dingen in staat was. Ben al een impulsief persoon van me zelf nu 100x erger. Na 6 dagen nog energie voor 10 pakte iedere 2 uur 3ml bij meteen afkickverschijnselen gehad wist niet dat het zo snel kon. Nog tips van mensen hoor graag!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Giovanni1223 zei:
Ben laast 6 dagen door gegaan op ghb plus pep. Doe wel vaker paar dagen achter elkaar maar mer nu dat ik heel de week bijna niks voor elkaar kreeg. Ben nu al even gestopt wist niet dat ik tot zulke gekke dingen in staat was. Ben al een impulsief persoon van me zelf nu 100x erger. Na 6 dagen nog energie voor 10 pakte iedere 2 uur 3ml bij meteen afkickverschijnselen gehad wist niet dat het zo snel kon. Nog tips van mensen hoor graag!
Klik om te vergroten...
Ga naar je huisarts en vraag om hulp bij je verslaving.
G
Giovanni1223Lid
01-01-2024, 00:00
#12
_shikantaza zei:
Ga naar je huisarts en vraag om hulp bij je verslaving.
Klik om te vergroten...
Denk je dat je na 6 dagen verslaafd ben. Probeer goed voor mijn zelf te zorgen had gaat elke dag Iers beter maar drang is er soms omdat alle kleine dingen veel moeite kost. Heb niks meer gedaan voor 4 a 5 dagen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."