Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey guys, even een wat serieuze post. Ik “probeer” het kort te houden. Afgelopen zondag met bevrijdingsfestival heel wat 2mmc er door heen gesnoven. Ik denk in een tijdsbestek van 10 uur anderhalf/2 gram? Snachts begon opeens me arm te tintelen toen ik al thuis was en dat werd snel erger met dat ik me volledige gevoel in me linker arm kwijt raakte. Dit breide zich al snel uit naar me (linker) borst, heup, been en uiteindelijk zelfs me nek en gedeelte van me gezicht. Ik kon bijna alles nog bewegen, behalve me schouder erg slecht en het slikken ging erg moeizaamalleen het was volledig verdoofd. Toch maar even naar het ziekenhuis gebeld en die vonden verstandig ambulance langs te laten komen. Bleek niks levensbedreigends aan de hand te zijn maar ze gaven wel aan dat het zo maar iets heeft aan kunnen tasten en dat dit zo blijft. Dagje later heb ik bij me arm, schouder/nek nog steeds verdoofd gevoel. Ik zou over een week als ik er aan denk even update of dat weg is. Zou toch zonde zijn als van die troep gevoel weg gaat zijn. Wat ik probeer te zeggen is pas er mee op, en gebruik echt met mate."
"Gelato43 zei: Heel erg heftig, ik hoop dat het goed met je komt. e zenuwen zijn namelijk verschrikkelijk op het gebied van herstellen, kan tientallen jaren duren... Klik om te vergroten... Dankjewel Het zal vast wel weer goed komen. Was vooral even een schik op het moment zelf en het besef achteraf dat je misschien wel lange termijn schade hebt opgelopen. Daarom dat ik het toch even wilde delen om mensen bewust te maken dat het ‘kan’ gebeuren."
"@De Dunne excuus voor de late reactie. Ik ben gelukkig weer helemaal okey. Het verdoofde gevoel was na 2 weken weg. Heb wel af en toe een tintelend gevoel, maar als dat het is ben in dankbaar."
"Matineus zei: Hi @slayqueen, Persoonlijk heb ik dit ook gemerkt. Dit zou te maken kunnen hebben met het zogeheten “beloningssysteem” op korte termijn. Door mijn dosering en inname goed bij te houden, en een ruime tijd tussen gebruik te houden, heb ik hier niet zo veel last meer van. Het is natuurlijk ook goed om bij jezelf na te gaan of die cravings die je ervaart wel fijn zijn. Buiten gemak staat veiligheid/gezondheid natuurlijk voorop. Merk je dat de cravings heviger worden, lijkt mij het slim om 3M/4M even te laten voor wat het is. Als ik mag vragen, hoe vaak neem je deze stofjes? Klik om te vergroten... Ik gebruik 1/2 keer per maand. Maar wat je zegt klopt sws wel als het te erg word is je eigen natuurlijk het belangrijkst."
"Hey guys, Dit is me eerste post maar ik had eigenlijk een vraagje. Als ik naar festivals en feesten ga gebruik ik vaak 3m of 4m. Ik begin alleen te merken dat de cravings echt heftig worden. Als het feest voorbij is dat je blijft willen bijnemen, maar ook vooral 1/2 dagen erna dat ik alleeeen maar met die kut cravings in me hoofd zit. Is er iets wat je aan die cravings kan doen waardoor het minder wordt? Zeg er wel bin dat ik het het fijnste vind om te snuiven maar dan de cravings het ergste zijn. Maar met gewoon pilletje is het ook zwaar pittig dag erna. Dat was me vraagje alvast bedankt <333"
"Zo is ff lekker deze zonnige dag afsluiten met me serie en goede nacht slaap."