Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe bouw je coke af

Hoe bouw je coke af

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke hoef je niet af te bouwen. Daar ben je niet lichamelijk verslaafd aan, alleen geestelijk. Maar met coke kun je gewoon zonder problemen stoppen zonder af te bouwen. Natuurlijk krijg je wel een dip, maar het is niet zoals bij GHB of Benzo's bijvoorbeeld dat het echt gevaarlijk is om in 1 keer te stoppen.

Alleen geestelijk zal het lastig zijn na (bijna) dagelijks gebruik. Want je zult wel trek blijven houden en als je niet het onderliggende probleem aanpakt waarom je het gebruikte zal het helemaal moeilijk worden om er vanaf te komen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij coke is het inderdaad andersom. Je moet juist in één keer stoppen en dan niet meer gebruiken, ook geen kleine beetjes.
Onthoud dat je cocaïne altijd meer zin in cocaïne krijgt. Als je dus zin in coke hebt, dan heb je last van een bijwerking. Als je tegen jezelf zegt dat zin in coke een bijwerking is, dan wordt het makkelijker om er vanaf te blijven. Want waarom zou je in reactie op bijwerkingen nog meer bijwerkingen gaan veroorzaken?
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Bij coke is het inderdaad andersom. Je moet juist in één keer stoppen en dan niet meer gebruiken, ook geen kleine beetjes.
Onthoud dat je cocaïne altijd meer zin in cocaïne krijgt. Als je dus zin in coke hebt, dan heb je last van een bijwerking. Als je tegen jezelf zegt dat zin in coke een bijwerking is, dan wordt het makkelijker om er vanaf te blijven. Want waarom zou je in reactie op bijwerkingen nog meer bijwerkingen gaan veroorzaken?
Klik om te vergroten...
Super bedankt voor je antwoord. Waardeer het🥰
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#4
XMR zei:
Gewoon per direct stoppen, afbouwen is niet nodig.
Klik om te vergroten...
Dankjewel🙏
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perenijsje zei:
Coke hoef je niet af te bouwen. Daar ben je niet lichamelijk verslaafd aan, alleen geestelijk. Maar met coke kun je gewoon zonder problemen stoppen zonder af te bouwen. Natuurlijk krijg je wel een dip, maar het is niet zoals bij GHB of Benzo's bijvoorbeeld dat het echt gevaarlijk is om in 1 keer te stoppen.

Alleen geestelijk zal het lastig zijn na (bijna) dagelijks gebruik. Want je zult wel trek blijven houden en als je niet het onderliggende probleem aanpakt waarom je het gebruikte zal het helemaal moeilijk worden om er vanaf te komen.
Klik om te vergroten...
Bedankt!! Ik probeerde een keer te stoppen en de derde dag werd ik wel ziek. Is dat apart?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mcrazy zei:
Bedankt!! Ik probeerde een keer te stoppen en de derde dag werd ik wel ziek. Is dat apart?
Klik om te vergroten...

Virus te pakken? Of gewoon algemene vermoeidheid die toeslaat door langdurig gebruik. Fysiek kan je wel een weekje vermoeider zijn.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mcrazy zei:
Bedankt!! Ik probeerde een keer te stoppen en de derde dag werd ik wel ziek. Is dat apart?
Klik om te vergroten...
Lijkt mij niet. Weet niet hoe lang je dagelijks hebt gebruikt, maar op die frequentie gebruiken is niets anders dan totale roofbouw plegen op je lichaam. Je immuun systeem is verzwakt en vervolgt ontneem je je de enige stof die de reserves telkens nog verder uitput: de coke. Resultaat is dat je lichaam ineens door heeft hoe ontzettend gesloopt het is. Niet gek als dat een paar dagen duurt voordat dit gebeurt.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mcrazy zei:
Bedankt!! Ik probeerde een keer te stoppen en de derde dag werd ik wel ziek. Is dat apart?
Klik om te vergroten...
Ja in de naslag van stimulerende drugs voel je je al snel ziek, zwak, misselijk, moe, ongemotiveerd, verdrietig, onzeker..
Het "hoort" er allemaal bij.

Een van de trucs om van de coke af te blijven is dus ook om jezelf daaraan te herinneren als je weer zin hebt. Je moet ook de kater meewegen, want dat is ook een effect van coke :wink:
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Ja in de naslag van stimulerende drugs voel je je al snel ziek, zwak, misselijk, moe, ongemotiveerd, verdrietig, onzeker..
Het "hoort" er allemaal bij.

Een van de trucs om van de coke af te blijven is dus ook om jezelf daaraan te herinneren als je weer zin hebt. Je moet ook de kater meewegen, want dat is ook een effect van coke :wink:
Klik om te vergroten...
Oh ik begrijp het! Dat is het. Jaa toen ik weer een snuifje nam verdwenen de symptomen. Klopt terugdenken. Ik had een tijdje ook oxy gebruikt zit ik ook niet meer aan, doormezelf te herinneren aan de heftige afkick.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Damius zei:
Lijkt mij niet. Weet niet hoe lang je dagelijks hebt gebruikt, maar op die frequentie gebruiken is niets anders dan totale roofbouw plegen op je lichaam. Je immuun systeem is verzwakt en vervolgt ontneem je je de enige stof die de reserves telkens nog verder uitput: de coke. Resultaat is dat je lichaam ineens door heeft hoe ontzettend gesloopt het is. Niet gek als dat een paar dagen duurt voordat dit gebeurt.
Klik om te vergroten...
Ik snap het, dankjewel🙏🩷
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heyhey,

Hoe bouw je coke af na bijna dagelijks gebruik?

Hoor het graag.

Liefs,

Me🥰
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon per direct stoppen, afbouwen is niet nodig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."