#1
Ik lees dat veel van jullie 6-apb een fijne ervaring geven, maar ik lees ook veel op andere websites dat het een ergere kater kan geven dan xtc. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
En waar hebben ze last van dan?Dat schijnt beide te kunnen. Ikzelf heb bv nergens last van de dag/dagen erna, maar ik ken ook iemand die op een halve dosis al helemaal stuk gaat en dagen ziek is. Die nooit meer dus. Nou kan ik zelf bv MDMA ook goed handelen en die ander wat minder, dus misschien dat dat een indicatie kan zijn mocht je ervaring met M hebben. Anders eerst met een conservatieve dosis proberen wat de uitwerking is, en accepteren dat mogelijk het effect nog niet is wat je verwacht. Is in ieder geval beter dan een week ziek zijn. Als je net als de meeste nergens last van hebt de dag er op kun je op een volgend event op zoek naar je sweetspot. Die lijkt overigens ook voor iedereen anders te zijn. Bij mij bv rond de 180 mg.
Het zgn. kortjakje-syndroom 😉En waar hebben ze last van dan?
Ik vind het wel meevallen hoor. Gewoon wat moe, futloos, verminderde concentratie en motivatie, en misschien wat emotioneel licht geraakter. Best vergelijkbaar met MDMA.Ik lees dat veel van jullie 6-apb een fijne ervaring geven, maar ik lees ook veel op andere websites dat het een ergere kater kan geven dan xtc. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
En waar hebben ze last van dan?
Dat is wel echt naar. Ik heb bij mdma de laatste tijd ook 2 dagen lang last van mijn maag. Maar dat komt denk ik door iets te frequent gebruik.Nou dit: "helemaal stuk gaat en dagen ziek"
Dus misselijk, overgeven, alsof je echt ziek bent e.d.
Maar voor de goede orde: veruit de meeste hebben een prima ervaring met slechts beperkte nadelige na-effecten. Je wilt alleen voorkomen dat je bij die 1% zit waar het wel slecht valt.
Savonds een vent, sochtends absent💪💪Het zgn. kortjakje-syndroom 😉
Hier zeggen ze altijd “‘s avonds een vent, ‘s ochtends een vent”.
Maar over het algemeen zijn ze somber en lusteloos.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."