Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDip 6-apb echt zo erg?

Dip 6-apb echt zo erg?

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pinda92Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik lees dat veel van jullie 6-apb een fijne ervaring geven, maar ik lees ook veel op andere websites dat het een ergere kater kan geven dan xtc. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat schijnt beide te kunnen. Ikzelf heb bv nergens last van de dag/dagen erna, maar ik ken ook iemand die op een halve dosis al helemaal stuk gaat en dagen ziek is. Die nooit meer dus. Nou kan ik zelf bv MDMA ook goed handelen en die ander wat minder, dus misschien dat dat een indicatie kan zijn mocht je ervaring met M hebben. Anders eerst met een conservatieve dosis proberen wat de uitwerking is, en accepteren dat mogelijk het effect nog niet is wat je verwacht. Is in ieder geval beter dan een week ziek zijn. Als je net als de meeste nergens last van hebt de dag er op kun je op een volgend event op zoek naar je sweetspot. Die lijkt overigens ook voor iedereen anders te zijn. Bij mij bv rond de 180 mg.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Naar mijn mening is de kater van 6-APB minder erg dan bij MDMA (XTC). Ik heb het idee dat 6-APB minder serotonine opmaakt dan MDMA. Of dat echt zo is weet ik echter niet. Ik maak het met 6-APB dan ook nooit zo bont als met MDMA, want als je een zeer riante portie 6-APB neemt ga je echt mega hard spacen. Naar mijn mening is 6-APB meer een MDA analoog dan een MDMA analoog.
p
pinda92Lid
01-01-2024, 00:00
#4
DerHopmeister zei:
Dat schijnt beide te kunnen. Ikzelf heb bv nergens last van de dag/dagen erna, maar ik ken ook iemand die op een halve dosis al helemaal stuk gaat en dagen ziek is. Die nooit meer dus. Nou kan ik zelf bv MDMA ook goed handelen en die ander wat minder, dus misschien dat dat een indicatie kan zijn mocht je ervaring met M hebben. Anders eerst met een conservatieve dosis proberen wat de uitwerking is, en accepteren dat mogelijk het effect nog niet is wat je verwacht. Is in ieder geval beter dan een week ziek zijn. Als je net als de meeste nergens last van hebt de dag er op kun je op een volgend event op zoek naar je sweetspot. Die lijkt overigens ook voor iedereen anders te zijn. Bij mij bv rond de 180 mg.
Klik om te vergroten...
En waar hebben ze last van dan?
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#5
pinda92 zei:
En waar hebben ze last van dan?
Klik om te vergroten...
Het zgn. kortjakje-syndroom 😉

Hier zeggen ze altijd “‘s avonds een vent, ‘s ochtends een vent”.

Maar over het algemeen zijn ze somber en lusteloos.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
pinda92 zei:
Ik lees dat veel van jullie 6-apb een fijne ervaring geven, maar ik lees ook veel op andere websites dat het een ergere kater kan geven dan xtc. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Klik om te vergroten...
Ik vind het wel meevallen hoor. Gewoon wat moe, futloos, verminderde concentratie en motivatie, en misschien wat emotioneel licht geraakter. Best vergelijkbaar met MDMA.
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#7
pinda92 zei:
En waar hebben ze last van dan?
Klik om te vergroten...

Nou dit: "helemaal stuk gaat en dagen ziek"
Dus misselijk, overgeven, alsof je echt ziek bent e.d.

Maar voor de goede orde: veruit de meeste hebben een prima ervaring met slechts beperkte nadelige na-effecten. Je wilt alleen voorkomen dat je bij die 1% zit waar het wel slecht valt.
p
pinda92Lid
01-01-2024, 00:00
#8
DerHopmeister zei:
Nou dit: "helemaal stuk gaat en dagen ziek"
Dus misselijk, overgeven, alsof je echt ziek bent e.d.

Maar voor de goede orde: veruit de meeste hebben een prima ervaring met slechts beperkte nadelige na-effecten. Je wilt alleen voorkomen dat je bij die 1% zit waar het wel slecht valt.
Klik om te vergroten...
Dat is wel echt naar. Ik heb bij mdma de laatste tijd ook 2 dagen lang last van mijn maag. Maar dat komt denk ik door iets te frequent gebruik.

Goed. One way to find out hoe de 6apb kater gaat zijn dan :tongueout:
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben benieuwd :wink: Laat maar weten hoe het bevallen is
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#10
VJ_LSD72 zei:
Het zgn. kortjakje-syndroom 😉

Hier zeggen ze altijd “‘s avonds een vent, ‘s ochtends een vent”.

Maar over het algemeen zijn ze somber en lusteloos.
Klik om te vergroten...
Savonds een vent, sochtends absent💪💪
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb amper een dip, maar ik neem max 100 mg.

Voel me wel duidelijk lichamelijk wat zwakker voor een dag, maar in het verloop van de dag erna alweer een stuk beter en geestelijk is er amper een dip.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."