Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAan alle mede-GHB gebruikers -> veilig doseren was nog nooit makkelijk

Aan alle mede-GHB gebruikers -> veilig doseren was nog nooit makkelijk

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WheresthapowdaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vond dit toch wel even de moeite om te sharen;

Er is een recentelijk een APP ontwikkeld die het veilig gebruiken van je G zooooveel vermakelijker maakt รฉn vergemakkelijkt.

Ik link hier zo even de URL om 'm te installeren
Super eenvoudig wijst zichzelf wel uit.
Basically tik je telkens je shot/dose in en kies je een timer wanneer de app je laat waten wanneer het terug safe is voor een nieuwe dosis. (En ook aantoont hoe lang het was sinds je laatste dosis)

Never again; 'waneer was mijn laatste dose weer en hoeveel ml had ik genomen kan ik al bijnemen' dilemma

Vanaf nu ook geen enkel excuus meer voor we all know that friend that always gets a g-hole in a club and ruins te evening for the others haha

apps.apple.com

GSafe App - App Store

Download GSafe by Basile Bruneau on the App Store. See screenshots, ratings and reviews, user tips and more games like GSafe.
apps.apple.com apps.apple.com

Have fun en g safe ๐Ÿ’งโœจ
IMG_2822.png

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
toen ik nog ghb gebruikte pakte ik vaak 5 a 6ml in 1x en daar ging ik goed op zonder tolerantie gewoon als 1 ste dosis eens in de zoveel tijd (upper + g = goddelijke porno )

1x bijna out gegaan toen deed ik 4 en na een uur nog een 4 toen snel een uppers moeten snuiven om te voorkomen dat ik out ging
wat een tijden waren dat , gelukkig liggen ze achter me
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wheresthapowda zei:
Ik vond dit toch wel even de moeite om te sharen;

Er is een recentelijk een APP ontwikkeld die het veilig gebruiken van je G zooooveel vermakelijker maakt รฉn vergemakkelijkt.

Ik link hier zo even de URL om 'm te installeren
Super eenvoudig wijst zichzelf wel uit.
Basically tik je telkens je shot/dose in en kies je een timer wanneer de app je laat waten wanneer het terug safe is voor een nieuwe dosis. (En ook aantoont hoe lang het was sinds je laatste dosis)

Never again; 'waneer was mijn laatste dose weer en hoeveel ml had ik genomen kan ik al bijnemen' dilemma

Vanaf nu ook geen enkel excuus meer voor we all know that friend that always gets a g-hole in a club and ruins te evening for the others haha

apps.apple.com

GSafe App - App Store

Download GSafe by Basile Bruneau on the App Store. See screenshots, ratings and reviews, user tips and more games like GSafe.
apps.apple.com apps.apple.com

Have fun en g safe ๐Ÿ’งโœจ
Bekijk bijlage 60392
Klik om te vergroten...
Er is ook een website die niet allerlei meta-data van je apparaat harkt:

Mag ik al een buis?

magikaleenbuis.nl magikaleenbuis.nl

En die is bovendien heel grappig :tearsofjoy:
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik schrijf altijd op hoelaat en hoeveel ik neem, niet allen g maar alle middelen.
W
WheresthapowdaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Er is ook een website die niet allerlei meta-data van je apparaat harkt:

Mag ik al een buis?

magikaleenbuis.nl magikaleenbuis.nl

En die is bovendien heel grappig :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hahaha die is ook goed. "Gewoon", "hard", "beschaafd" ๐Ÿ˜‚
W
WheresthapowdaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Javelin FGM-148F zei:
Ik schrijf altijd op hoelaat en hoeveel ik neem, niet allen g maar alle middelen.
Klik om te vergroten...
Das natuurlijk het allerverstandigste idd!
Maar ik neem zelf eigenlijk altijd enkel G en pep.
En pep is voor mij sowieso steeds de stabilisator. Een schepje te veel is enkel zonde van het g'tje ๐Ÿ˜…
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Javelin FGM-148F zei:
Ik schrijf altijd op hoelaat en hoeveel ik neem, niet allen g maar alle middelen.
Klik om te vergroten...
Dit probeerde ik ook vaak te doen, maar dat was niet zo handig op feestjes ed, nu houd ik het sinds kort bij in de app: journal, werkt echt top, en je kunt altijd alles weer terugkijken
W
WheresthapowdaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wheresthapowda zei:
Oh kende ik ook niet. Ook is ff chechen dus ๐Ÿ™
Klik om te vergroten...
Zou je die anders eens je willen linken? Ik vind het niet meteen
W
WheresthapowdaLid
01-01-2024, 00:00
#9
miles zei:
Dit probeerde ik ook vaak te doen, maar dat was niet zo handig op feestjes ed, nu houd ik het sinds kort bij in de app: journal, werkt echt top, en je kunt altijd alles weer terugkijken
Klik om te vergroten...
Oh kende ik ook niet. Ook is ff chechen dus ๐Ÿ™
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wheresthapowda zei:
Zou je die anders eens je willen linken? Ik vind het niet meteen
Klik om te vergroten...
play.google.com

PsychonautWiki Journal - Apps on Google Play

Substance Journaling
play.google.com play.google.com
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
Grandioos(ze) onzin. De werking van G gaat niet om het wel of niet outgaan en de effecten zijn van veel meer afhankelijk dan de dosering alleen. Voelen mensen niet het gewenste, pakken ze meer dus en dan is het net die 0,1 of 0..2 die maakt dat je toch gaat. Verder weet je de sterkte niet. Dus blij voor je dat je hebt mogen ervaren alsof je het wiel had ontdekt, geeft vaak een beter gevoel dan velen drugs doen.......maar helaas werkt het dus niet zo.
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik doseer om de twee uur. Daarvoor stel ik een timer in op mijn smartwatch. Ik kan zien hoe lang het nog duurt voor ik weer mag (en dus ook indirect hoe lang het geleden is dat ik de dosis nam). Dat ding begint te trillen als het tijd is (ik heb alle geluiden uit staan). En er wordt geen data verzameld en doorgestuurd naar andere partijen. Geen rekenfouten onder invloed, want het is een standaard timer met repeat functie. En ik heb het altijd bij mij.
J
Jay030Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gebruik altijd me app stuur mezelf een bericht met het aantal ml
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."