#1
Goeieavond allemaal. Ik heb even een vraagje. Hoe zit het hier met festivals. Die hongaren schijnen ook te gebruiken op de festivals. Maar hoe zit dat dan als je bij de bar komt. Melden ze dat of?
Het hangt een beetje af van waar je bent. In mijn ervaring is het óf een ontspannen sfeer waarin nog best veel mogelijk is, of eentje waarin er keihard wordt opgetreden en er echt geen grappen worden gemaakt.Goeieavond allemaal. Ik heb even een vraagje. Hoe zit het hier met festivals. Die hongaren schijnen ook te gebruiken op de festivals. Maar hoe zit dat dan als je bij de bar komt. Melden ze dat of?
Komt erop neer dus dat je de politie wel echt moet vrezen, maar dat als je een beetje stiekem doet dat er best nog wel het een en ander mogelijk is.
Ja en die wetenschap fuckt ook wel gewoon met je. Het is nooit heel ontspannen gebruiken omdat er altijd wel een soort baseline paranoia achter zit.Maar of je het anno 2024 nog wilt proberen, met zo'n streng beleid. Ik weet het niet .... twee jaar in barre omstandigheden achter verroeste tralies zitten is lang. Heel lang.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."