Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOvermatig gebruik 3mmc is FUCKED

Overmatig gebruik 3mmc is FUCKED

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel naar, maar gelukkig ben je naar het ziekenhuis en is het nu goedgekomen. Goede waarschuwing, maar dan is een titel 'overmatig 3mmc gebruik is fucked' wel wat beter. Aangezien je heel veel had gebruikt terwijl normaal gezien mensen niet meer dan max 200mg zouden moeten pakken per sessie.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
ILoveRCs zei:
vraag me trouwens 1 ding af... is deze partij 3-mmc niet stiekem versneden met 4-mpd ofzo?? wat je noemt klinkt meer als de negatieve gevolgen van 4-mpd dan 3-mmc
Klik om te vergroten...
De genoemde gezondheidsklachten kunnen zeker door 3-MMC veroorzaakt worden hoor! Wel is het zo dat het DIMS in de Nederlandse drugstests ziet dat 3-MMC best wel vaak vervuild is, of soms een heel andere drug dan verwacht.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Druggers zei:
Heel naar, maar gelukkig ben je naar het ziekenhuis en is het nu goedgekomen. Goede waarschuwing, maar dan is een titel 'overmatig 3mmc gebruik is fucked' wel wat beter. Aangezien je heel veel had gebruikt terwijl normaal gezien mensen niet meer dan max 200mg zouden moeten pakken per sessie.
Klik om te vergroten...
Dit zou inderdaad een prima tip zijn. Maar veel mensen hebben natuurlijk moeite om het bij 200 milligram te laten aangezien 3-MMC sterke cravings veroorzaakt.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wel gek dat je klachten zooo lang anahouden terwijl je clean bent gebleven.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
De genoemde gezondheidsklachten kunnen zeker door 3-MMC veroorzaakt worden hoor! Wel is het zo dat het DIMS in de Nederlandse drugstests ziet dat 3-MMC best wel vaak vervuild is, of soms een heel andere drug dan verwacht.
Klik om te vergroten...
oke, was ik niet bewust van, mss trekken sommige mensen caths heel slecht. maar wat je zegt ja, vervuild. lijkt mij in haar geval een best grote kans.. beste achteraf nog laten testen. of 2-mmc kopen nu t nog legaal is. das iig wel zuiver (mag je vanuit gaan)
C
CuteSnuifduifjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ILoveRCs zei:
Wat een nare ervaring zeg.. dan zul je er wel gelijk klaar mee zijn lijkt me. en dat terwijl 3-mmc nog mild is qua belasting op t hart en vaatvernauwing.
Raak aub nooit een andere cathinone aan, die zijn nog (heel) veel erger..

vraag me trouwens 1 ding af... is deze partij 3-mmc niet stiekem versneden met 4-mpd ofzo?? wat je noemt klinkt meer als de negatieve gevolgen van 4-mpd dan 3-mmc
Klik om te vergroten...
Ze hebben in t ziekenhuis niets gezegd over welke stof.. kan dit pas enkele weken later zelf zien als t verslag word doorgestuurd. Weet alleen dat ze de stof norepinephrine gevonden hebben. Ja ik stop in t algemeen met alle drugs. Ik ben nogsteeds slecht ervan en mijn hart kan weinig aan nu..
C
CuteSnuifduifjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Druggers zei:
Heel naar, maar gelukkig ben je naar het ziekenhuis en is het nu goedgekomen. Goede waarschuwing, maar dan is een titel 'overmatig 3mmc gebruik is fucked' wel wat beter. Aangezien je heel veel had gebruikt terwijl normaal gezien mensen niet meer dan max 200mg zouden moeten pakken per sessie.
Klik om te vergroten...
Heb t veranderd!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuteSnuifduifje zei:
norepinephrine
Klik om te vergroten...

Dat is noradrenaline, een stof of hormoon die vrijgemaakt word in je lichaam door stimulanten gebruik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."