#1
Je zit aan de seroquel toch? Als ik het zo lees dan werken amfetamines niet zo goed hierop. Waarom probeer je geen drugs in een andere klasse? GHB, phenibut, kratom, dissos etc.
WatZoals ik hier al eerder zei had ik met nieuwjaar 17 xtc pillen gepakt.
Of gewoon wat minder?Je zit aan de seroquel toch? Als ik het zo lees dan werken amfetamines niet zo goed hierop. Waarom probeer je geen drugs in een andere klasse? GHB, phenibut, kratom, dissos etc.
Dat ik hier niet meer van schrok dan ik deed zegt al wat. Al te vaak absurde doseringen voorbij zien komen.
Heel goed @-Rataplan- !Ik ga er mee stoppen. Ik heb mezelf een paar weken geleden aangemeld bij een therapeutische gemeenschap. Ik kan daar naartoe maar moet de ontwenningsfase in een andere kliniek doen. Hun ontwenningstraject van 6 weken zou problematisch kunnen worden omdat ik ze ook ever mijn psychose verteld heb en ik snap het wel. Dinsdag heb in een intake in een psychiatrische kliniek. Ik ga daar een bed zien vast te krijgen zo lang mogelijk en dan doorstromen naar die therapeutische gemeenschap.
Die therapeutische gemeenschap is een traject van 9 maand met intensieve nazorg. Als ik dan eerst een paar maanden naar die kliniek ga ben ik al relatief safe voor een jaar of langer. Na een jaar is mijn brein al een heel stuk herstelt en zal ik terug plezier kunnen vinden in andere dingen. Pas als ik dat punt bereikt heb ga ik kans maken.
Je slikt een anti-psychoticum en lysergidamiden werken minder.. wat een verrassing -.- Is een antipsychoticum man, tuurlijk remt het de werking. Zelfde met veel stims trouwens. De rest zijn allemaal middelen die snel tolerantie opbouwen. Beetje verdiepen in combinaties voor je ze neemt kan geen kwaad he?Een paar weken geleden had ik 300MCG 1cp LSD genomen, ik werd dat wel gewaar maar in tegenstelling tot vroeger geen enkele visuals. Ik werd er niet echt high van terwijl dat toch een hoge dosis is.
En kratom heb ik een tijd gebruikt maar dat effect is zeer mild en verdween op den duur ook helemaal. Wat ik wel nog voel is bromazolam maar daar ben ik in November zwaar moeten van afkicken in de kliniek. Ik nam dat dagelijks en moest steeds mijn dosis verhogen, op den duur zat ik aan 10 bromazolams per dag om nog effect te krijgen. Ik ben dan naar de kliniek gegaan 6 dagen lichamelijke afkick, zeer hard. Maar 3 weken geleden kon ik het niet laten er nog 10 te kopen, die waren op 3 dagen op en heb niks meer bij besteld omdat ik niet terug die afkick wilde, die was te heftig.
Cannabis voel ik ook nog wel maar alleen als ik er 2 weken tussen laat. Ik ga soms 2 gram uithalen, ik kom daar 3 dagen mee toe maar op dag 3 die laatste joint doet ook niks meer. Ik zal de rest van die coke nog opsnuiven in de hoop van, maar ik vrees er voor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."