Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKun je immuun worden voor drugs?

Kun je immuun worden voor drugs?

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je zit aan de seroquel toch? Als ik het zo lees dan werken amfetamines niet zo goed hierop. Waarom probeer je geen drugs in een andere klasse? GHB, phenibut, kratom, dissos etc.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
-Rataplan- zei:
Zoals ik hier al eerder zei had ik met nieuwjaar 17 xtc pillen gepakt.
Klik om te vergroten...
Wat
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Antipsychotics blokkeren de werking van LSD 100%. Kun je wel tien zegels nemen voel je niets.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is nu 2u26 en ik kom net van een technoclub. Ik had eerst thuis 8 Cara Pils gedronken, onderweg naar die club in de nachtwinkel aquarius gekocht en 1 XTC pil doorgeslikt. In de club was ik aan het wachten op effect maar om 11u50 voelde ik nog niets en ben in de wc een 2de gaan bij pakken. Tegen 1u nog niks. Ik had ook nog een flesje purple mandala bij en dat dan opgedronken. Tegen 1u45 begon het mijn voeten uit te hangen en ging ik naar huis.

Op straat werd ik dan aangesproken door een jong kerelke die tabak vroeg. Ik gaf hem dat en dan vroeg die of ik iets nodig had. Hij had Ketamine en cocaïne. Ketamine ken ik niet en ik wist niet hoe ik dat moest gebruiken. Dus heb ik een grammetje coke gekocht. Terug naar de club, de wc in en een dikke lijn gesnoven. Dat brande wel wat in mijn neus en moest effe 5 minuten bekomen en dan terug de dansvloer op. Nog steeds werd ik niets gewaar. Ik kan precies niet meer high worden.

Zoals ik hier al eerder zei had ik met nieuwjaar 17 xtc pillen gepakt. Niks effect. Ik dacht eerst dat dat door de seroquel kwam dat ik dagelijks neem maar ik heb de laatste 2 dagen geen meer genomen om deze nacht high te kunnen worden. Maar nee, ik word gewoon van niks nog high. Vorige week heb ik 7 pillen 2cb Fly ingenomen, geen effect.

Ik heb dus 8 blikken bier, 2 XTC pillen, een flesje purple mandala en een dikke lijn coke op en ben nog altijd bloednuchter. Niets word ik nog gewaar. Zijn er nog mensen die dat voor hebben? Kan het zijn dat mijn brein zo gewend is geraakt aan drugsprikkels dat ik die gewoon niet meer voel?
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een paar weken geleden had ik 300MCG 1cp LSD genomen, ik werd dat wel gewaar maar in tegenstelling tot vroeger geen enkele visuals. Ik werd er niet echt high van terwijl dat toch een hoge dosis is.

En kratom heb ik een tijd gebruikt maar dat effect is zeer mild en verdween op den duur ook helemaal. Wat ik wel nog voel is bromazolam maar daar ben ik in November zwaar moeten van afkicken in de kliniek. Ik nam dat dagelijks en moest steeds mijn dosis verhogen, op den duur zat ik aan 10 bromazolams per dag om nog effect te krijgen. Ik ben dan naar de kliniek gegaan 6 dagen lichamelijke afkick, zeer hard. Maar 3 weken geleden kon ik het niet laten er nog 10 te kopen, die waren op 3 dagen op en heb niks meer bij besteld omdat ik niet terug die afkick wilde, die was te heftig.

Cannabis voel ik ook nog wel maar alleen als ik er 2 weken tussen laat. Ik ga soms 2 gram uithalen, ik kom daar 3 dagen mee toe maar op dag 3 die laatste joint doet ook niks meer. Ik zal de rest van die coke nog opsnuiven in de hoop van, maar ik vrees er voor.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Coke na x is sowieso zonde. Maar ja je zit bijna wekelijks aan de xtc hoe verwacht je er dan wat van te voelen? Ik denk dat een pauze echt een super goed idee is voor jou.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeebats zei:
Je zit aan de seroquel toch? Als ik het zo lees dan werken amfetamines niet zo goed hierop. Waarom probeer je geen drugs in een andere klasse? GHB, phenibut, kratom, dissos etc.
Klik om te vergroten...
Of gewoon wat minder?
Ik ken Seroquel wel, al die andere dingen niet. Lijkt me geen gezonde combinatie allemaal.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga er mee stoppen. Ik heb mezelf een paar weken geleden aangemeld bij een therapeutische gemeenschap. Ik kan daar naartoe maar moet de ontwenningsfase in een andere kliniek doen. Hun ontwenningstraject van 6 weken zou problematisch kunnen worden omdat ik ze ook ever mijn psychose verteld heb en ik snap het wel. Dinsdag heb in een intake in een psychiatrische kliniek. Ik ga daar een bed zien vast te krijgen zo lang mogelijk en dan doorstromen naar die therapeutische gemeenschap.

Die therapeutische gemeenschap is een traject van 9 maand met intensieve nazorg. Als ik dan eerst een paar maanden naar die kliniek ga ben ik al relatief safe voor een jaar of langer. Na een jaar is mijn brein al een heel stuk herstelt en zal ik terug plezier kunnen vinden in andere dingen. Pas als ik dat punt bereikt heb ga ik kans maken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Wat
Klik om te vergroten...
Dat ik hier niet meer van schrok dan ik deed zegt al wat. Al te vaak absurde doseringen voorbij zien komen.

Ik zou waarschijnlijk letterlijk dood zijn met 17 pillen. Ik snap niet hoe mensen dit overleven.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#10
-Rataplan- zei:
Ik ga er mee stoppen. Ik heb mezelf een paar weken geleden aangemeld bij een therapeutische gemeenschap. Ik kan daar naartoe maar moet de ontwenningsfase in een andere kliniek doen. Hun ontwenningstraject van 6 weken zou problematisch kunnen worden omdat ik ze ook ever mijn psychose verteld heb en ik snap het wel. Dinsdag heb in een intake in een psychiatrische kliniek. Ik ga daar een bed zien vast te krijgen zo lang mogelijk en dan doorstromen naar die therapeutische gemeenschap.

Die therapeutische gemeenschap is een traject van 9 maand met intensieve nazorg. Als ik dan eerst een paar maanden naar die kliniek ga ben ik al relatief safe voor een jaar of langer. Na een jaar is mijn brein al een heel stuk herstelt en zal ik terug plezier kunnen vinden in andere dingen. Pas als ik dat punt bereikt heb ga ik kans maken.
Klik om te vergroten...
Heel goed @-Rataplan- !

Ik ben blij dat je deze stappen gaat maken. Je zat op een gevaarlijke doodlopende weg, waar ook nog eens geen lol meer te ervaren was.

Een heel goed herstel toegewenst. ❤️
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het zal niet opzettelijk zijn dat je na jouw vorige bericht toch verder bent gaan proberen. Zoals al eerder in je andere topic; trippen en quetiapine / seroquel gaan niet samen. Heel jammer ja, maar je neemt die medicatie voor een reden. Stoppen met seroquel (of andere voorgeschreven middelen) om drugs te gebruiken is gevaarlijk. (Downers erbij zoals GHB, alcohol, bromazolam en andere benzo's al helemaal).

Wat goed dat je hebt besloten om ermee te kappen en serieus aan de slag gaat met een bed regelen in een kliniek voordat je een traject in gaat.
Heel veel succes en pas goed op jezelf. Je bent op de goede weg! 🦾
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#12
-Rataplan- zei:
Een paar weken geleden had ik 300MCG 1cp LSD genomen, ik werd dat wel gewaar maar in tegenstelling tot vroeger geen enkele visuals. Ik werd er niet echt high van terwijl dat toch een hoge dosis is.

En kratom heb ik een tijd gebruikt maar dat effect is zeer mild en verdween op den duur ook helemaal. Wat ik wel nog voel is bromazolam maar daar ben ik in November zwaar moeten van afkicken in de kliniek. Ik nam dat dagelijks en moest steeds mijn dosis verhogen, op den duur zat ik aan 10 bromazolams per dag om nog effect te krijgen. Ik ben dan naar de kliniek gegaan 6 dagen lichamelijke afkick, zeer hard. Maar 3 weken geleden kon ik het niet laten er nog 10 te kopen, die waren op 3 dagen op en heb niks meer bij besteld omdat ik niet terug die afkick wilde, die was te heftig.

Cannabis voel ik ook nog wel maar alleen als ik er 2 weken tussen laat. Ik ga soms 2 gram uithalen, ik kom daar 3 dagen mee toe maar op dag 3 die laatste joint doet ook niks meer. Ik zal de rest van die coke nog opsnuiven in de hoop van, maar ik vrees er voor.
Klik om te vergroten...
Je slikt een anti-psychoticum en lysergidamiden werken minder.. wat een verrassing -.- Is een antipsychoticum man, tuurlijk remt het de werking. Zelfde met veel stims trouwens. De rest zijn allemaal middelen die snel tolerantie opbouwen. Beetje verdiepen in combinaties voor je ze neemt kan geen kwaad he?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat komt zeker door de seroquel. Verder als je hoge dosering slikt kan het zijn dat het na twee dagen nog niet uit je systeem is. Halfwaardetijd is 24 uur. Verder lijkt het mij als je seroquel als anti psychoticum slikt dat het niet verstandig is om te stoppen en direct aan de uppers te gaan wat de kans op een psychose kan zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."