Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosering 3mmc bommetje

Dosering 3mmc bommetje

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wauzeling zei:
Nog beter: koop een mg weegschaal, had die van mij gewoon bij Bol besteld.
Klik om te vergroten...
Dit dus.
M
Mrs.NotSoCleanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo!

ik had een vraagje.
Ik doe nu al een tijdje 3mmc dmv snuiven. Maar nu zou ik graag ook een keer een bommetje willen proberen. Ik heb alleen geen weegschaal om te doseren.

hebben jullie misschien tips om te kunnen doseren zonder weegschaal? ( ja ik ga nog een weegschaal aanschaffen maar ik ben ook benieuwd of het zonder kan)
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#3
NienPla67 zei:
Hallo!

ik had een vraagje.
Ik doe nu al een tijdje 3mmc dmv snuiven. Maar nu zou ik graag ook een keer een bommetje willen proberen. Ik heb alleen geen weegschaal om te doseren.

hebben jullie misschien tips om te kunnen doseren zonder weegschaal? ( ja ik ga nog een weegschaal aanschaffen maar ik ben ook benieuwd of het zonder kan)
Klik om te vergroten...
Nee beste is afwegen , check voor dosissen over 3MMC bommetjes even https://psychonautwiki.org/wiki/3-MMC
M
Mrs.NotSoCleanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shinyzappy zei:
Nee beste is afwegen , check voor dosissen over 3MMC bommetjes even https://psychonautwiki.org/wiki/3-MMC
Klik om te vergroten...
Thx voor de link. Alleen moet nog lang wachten tot de weegschaal helaas binnen is😅
P
Pedalode RooieGingerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is de weegschaal al binnen?😜
M
Mrs.NotSoCleanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee die komt binnenkort binnen als het goed is
P
Pedalode RooieGingerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Iemand die weet of dit een normale dosering is??! Heb geen weegschaal. Is 3mmc als bommetje. Is het te weinig of te veel. Ben beetje bang dat ik het niet goed doe.

Heb gewoon het verdeeld nu over 2 gelijke met blote oog. Eentje in de vloei en eentje ernaast is dus ong het zelfde voor mijn gevoel.

Tips zou erg welkom zijn alsjeblieft!!!
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pedalode RooieGinger zei:
Iemand die weet of dit een normale dosering is??! Heb geen weegschaal. Is 3mmc als bommetje. Is het te weinig of te veel. Ben beetje bang dat ik het niet goed doe.

Heb gewoon het verdeeld nu over 2 gelijke met blote oog. Eentje in de vloei en eentje ernaast is dus ong het zelfde voor mijn gevoel.

Tips zou erg welkom zijn alsjeblieft!!!
Klik om te vergroten...
en genomen? weet vrij wel zeker dat je tering wappie er van bent geweest/nog bent
P
Pedalode RooieGingerLid
01-01-2024, 00:00
#9
klxaasx zei:
en genomen? weet vrij wel zeker dat je tering wappie er van bent geweest/nog bent
Klik om te vergroten...
Ja heb het genomen en ging hartstikke goed! Duurde ff met inwerken maar toen ik het eenmaal voelde was het echt fantastisch!!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pedalode RooieGinger zei:
Iemand die weet of dit een normale dosering is??! Heb geen weegschaal. Is 3mmc als bommetje. Is het te weinig of te veel. Ben beetje bang dat ik het niet goed doe.

Heb gewoon het verdeeld nu over 2 gelijke met blote oog. Eentje in de vloei en eentje ernaast is dus ong het zelfde voor mijn gevoel.

Tips zou erg welkom zijn alsjeblieft!!!
Klik om te vergroten...
Ja het ziet eruit als een flinke dosis.

Dus deze reactie kan ik me goed voorstellen 😂
Pedalode RooieGinger zei:
Ja heb het genomen en ging hartstikke goed! Duurde ff met inwerken maar toen ik het eenmaal voelde was het echt fantastisch!!
Klik om te vergroten...
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pedalode RooieGinger zei:
Ja heb het genomen en ging hartstikke goed! Duurde ff met inwerken maar toen ik het eenmaal voelde was het echt fantastisch!!
Klik om te vergroten...
ahhh fijn, hoelang duurt je binge nu al?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toch vraag ik me een beetje af of het wel goed gaat met je?

In de nacht van zondag op maandag nog een bommetje slikken, zonder dat je weet hoeveel het is, terwijl je nog wacht tot je weegschaal wordt geleverd..

Wat waren redenen dat je dacht 'okee fuck it, ik neem het gewoon?'
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Toch vraag ik me een beetje af of het wel goed gaat met je?

In de nacht van zondag op maandag nog een bommetje slikken, zonder dat je weet hoeveel het is, terwijl je nog wacht tot je weegschaal wordt geleverd..

Wat waren redenen dat je dacht 'okee fuck it, ik neem het gewoon?'
Klik om te vergroten...
ahjoh die man is aan het bingen met zn vriendin, ben stiekem tering jaloers HAHA
P
Pedalode RooieGingerLid
01-01-2024, 00:00
#14
klxaasx zei:
ahhh fijn, hoelang duurt je binge nu al?
Klik om te vergroten...
Al 12 uurtjes
P
Pedalode RooieGingerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neo-Shulginist zei:
Toch vraag ik me een beetje af of het wel goed gaat met je?

In de nacht van zondag op maandag nog een bommetje slikken, zonder dat je weet hoeveel het is, terwijl je nog wacht tot je weegschaal wordt geleverd..

Wat waren redenen dat je dacht 'okee fuck it, ik neem het gewoon?'
Klik om te vergroten...
Ja gaat zeker goed en die foto was voor 2 personen he niet voor 1😂
P
Pedalode RooieGingerLid
01-01-2024, 00:00
#16
klxaasx zei:
ahjoh die man is aan het bingen met zn vriendin, ben stiekem tering jaloers HAHA
Klik om te vergroten...
Ja klopt hahahaha echt fantastische avond gehad met zn 2e!!!🥰
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ah fijn, goed om te horen. toch zou k zelf nooit aan chemsexen doen haha
W
WauzelingLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pedalode RooieGinger zei:
Ja klopt hahahaha echt fantastische avond gehad met zn 2e!!!🥰
Klik om te vergroten...
Als je volgende keer beetje wilt eyeballen met bommetjes, een “normaal” sleutelpuntje van ong 1-2mm hoog en 0,5cm lang is tussen 10-15mg vaak. Dus reken dat ongeveer uit en rond af naar beneden (better safe than sorry).

Edit: Mods, als bovenstaande niet toegestaan is haal ik het weg, bedoelde het niet als advies maar meer als maatstaf, vandaar ook mijn reactie hieronder :innocent:

Nog beter: koop een mg weegschaal, had die van mij gewoon bij Bol besteld.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wauzeling zei:
Als je volgende keer beetje wilt eyeballen met bommetjes, een “normaal” sleutelpuntje van ong 1-2mm hoog en 0,5cm lang is tussen 10-15mg vaak. Dus reken dat ongeveer uit en rond af naar beneden (better safe than sorry).
Klik om te vergroten...
Dat is ongeveer net zo precies als hamburgers per square eagle (🍔 / :eagle::eagle:)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wauzeling zei:
Als je volgende keer beetje wilt eyeballen met bommetjes, een “normaal” sleutelpuntje van ong 1-2mm hoog en 0,5cm lang is tussen 10-15mg vaak. Dus reken dat ongeveer uit en rond af naar beneden (better safe than sorry).

Edit: Mods, als bovenstaande niet toegestaan is haal ik het weg, bedoelde het niet als advies maar meer als maatstaf, vandaar ook mijn reactie hieronder :innocent:

Nog beter: koop een mg weegschaal, had die van mij gewoon bij Bol besteld.
Klik om te vergroten...
Vaak.. lol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."