Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe combi xtc/mdma + ketamine

De combi xtc/mdma + ketamine

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb al een eerder topic geopend maar die was een beetje onduidelijk en met meerdere vragen erin. Kort gezegd:

ik ga aankomende zaterdag na 2.5 maand een xtc pilletje nemen. Getest en wel dus zonder zorgen zo naar die dansvloer promoveren. Nou heb ik hier en daar wat gehoord over dat mensen wel is xtc/mdma met ketamine combineren. Nou zit ik te zoeken en te zoeken op dit forum maar helaas niet echt een duidelijk topic of antwoord. Als ik aan de xtc zit wat gebeurt er dan als ik dan wat ketamine neem? Ik heb wel is na xtc gebruik, ketamine gedaan maar dat was dus nadat we al van het feest waren en de mdma was uitgewerkt. Je zat dus in je afterglow/nafase waarin je dus vaag bent van de xtc maar geen gelukzalige gevoelens en de energie ervaart.

Wat gebeurt er als ik tijdens mijn roll (dus dat ik de piekeffecten en de energie lekker voel) wat ketamine neem?
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat er gebeurt is dat de keta ongeveer 2x zo potent word. als het niet meer is. let daar heel erg mee op. ik kan na 100mg keta lijn na mdma amper lopen, normaal gesproken ervaar ik het als mild. maar hey gevoel is lekker ja. alleen let op de dosis!
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
ILoveRCs zei:
wat er gebeurt is dat de keta ongeveer 2x zo potent word. als het niet meer is. let daar heel erg mee op. ik kan na 100mg keta lijn na mdma amper lopen, normaal gesproken ervaar ik het als mild. maar hey gevoel is lekker ja. alleen let op de dosis!
Klik om te vergroten...
Ja sowieso minimale puntjes mee beginnen. Maar qua gevoel hoe zou je het omschrijven? Is het echt letterlijk de wonkyheid van de ket samen met de blijdschap en de energie van de mdma? Ik wil niet helemaal wonky en knikkende knietjes krijgen maar een beetje lijkt me opzich wel prima. En hoe zit het met de mdma effecten? Die verminderen niet toch?
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#4
dutchiedutch zei:
Ja sowieso minimale puntjes mee beginnen. Maar qua gevoel hoe zou je het omschrijven? Is het echt letterlijk de wonkyheid van de ket samen met de blijdschap en de energie van de mdma? Ik wil niet helemaal wonky en knikkende knietjes krijgen maar een beetje lijkt me opzich wel prima. En hoe zit het met de mdma effecten? Die verminderen niet toch?
Klik om te vergroten...
Nee t geeft een synergie, beide effecten van de middelen zal je voelen. Eigenlijk een combinatie ervan. Ff om t makkelijk uit te leggen, ik zou t ook niet anders uit kunnen leggen ben daar niet zo goed in.

Op hardcore feesten doe ik t zelf, ik gebruik daar dan 150 mg xtc en snuif ongeveer 1 gram ket weg alleen dat is omdat ik een permanente ketamine tolerantie heb vanwege een periode van misbruik. Inmiddels al een flinke tijd vanaf( gebruik alleen keta op hardcore feesten.
Ik zou de combi gewoon proberen als je MDMA goed kent en bekend bent met de effecten en ook die van ketamine zou je moeten beginnen met je MDMA dosis en in de piek 1 klein puntje ket nemen , kijken of je daar iets van voelt (binnen 15 minuten) ( zal moeten als je geen tolerantie voor ket hebt) zo niet ga je terug naar de wc of dergelijke en snuif je nog 1-2 puntjes. Op deze manier stapel je de ket en kijk je gewoon hoeveel effect je voelt bij de desbetreffende dosis oftewel 1.5/3 puntjes. Is helaas geen exacte MG dosis maar is alsnog niet perse belangrijk. Zolang t verder goed met je gaat op t feest.
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
dutchiedutch zei:
Is het echt letterlijk de wonkyheid van de ket samen met de blijdschap en de energie van de mdma?
Klik om te vergroten...
Ja, dat is het zeker. Althans hoe ik het ervaar. Ik vind dit (samen met de combi keta en 3- of 4-MMC) het leukste wat ik ooit heb gedaan. Je bent heel blij en energiek en tegelijkertijd super wonky. Het is echt geweldig! Het is dan wel belangrijk om gewoon kleine puntjes te nemen en geen hele lijnen van 100 mg weg te snuiven. Mocht je niet wonky genoeg zijn na een klein puntje, kun je altijd bijnemen. Met 3/4-MMC en keta hield ik vaak een 75/25 tot 70/30 verhouding aan. Met XTC is het wat lastiger in die verhoudingen te doseren, vandaar met de ket lekker klein beginnen.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vooral niet teveel ketamine is het advies. Dan moet het goedkomen. :)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Shinyzappy zei:
Op hardcore feesten doe ik t zelf, ik gebruik daar dan 150 mg xtc en snuif ongeveer 1 gram ket weg alleen dat is omdat ik een permanente ketamine tolerantie heb vanwege een periode van misbruik. Inmiddels al een flinke tijd vanaf( gebruik alleen keta op hardcore feesten.
Klik om te vergroten...
Woooooow wtf maat hahahaha op een hardcore feest nog wel. Ik vind een beetje ket op feesten ook wel lekker maar dan wel trance of wavy techno ofzo😂 Ik zou dit echt niet aankunnen denk ik ahahahaha. Maar ik heb beiden middelen nooit misbruikt en geen tolerantie.

dutchiedutch zei:
Wat gebeurt er als ik tijdens mijn roll (dus dat ik de piekeffecten en de energie lekker voel) wat ketamine neem?
Klik om te vergroten...
Nou, als ik t echt goed combineer vind ik het echt ziek trippy. Ik weet dus niet in welke setting je het gaat doen, maar volgens mij verschilt deze ervaring enórm per persoon dus ik zou je in elk geval aanraden om t eerst een keer in een veilige en rustigere omgeving te proberen. Voor mij is t zeker ook wat hierboven beschreven wordt: euforie + wankel x 5. Maar de enige keer dat ik een k-hole achtige ervaring had was omdat mijn combinatie íets te hard ging (zowel de mdma als de ket te hoog en te snel bijgenomen). Voor mij was dat dus dat ik soort van nog met 1 teentje in deze wereld zat, en verder naar een andere dimensie werd geschoten. Inclusief visuals. En veel andere keren wist ik gewoon echt van voor niet meer wat achteren was. Ik vind dat HEUL leuk, maar ben dan wel het liefste thuis. In partysetting verkies ik toch de after voor ket, en de effecten die je hebt als je de keta pas pakt in de comedown van mdma.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Woooooow wtf maat hahahaha op een hardcore feest nog wel. Ik vind een beetje ket op feesten ook wel lekker maar dan wel trance of wavy techno ofzo😂 Ik zou dit echt niet aankunnen denk ik ahahahaha. Maar ik heb beiden middelen nooit misbruikt en geen tolerantie
Klik om te vergroten...
Ja ik neem beide zonder problemen op een feest, het is mijn go to party combi. Ben alsnog helder, kan nog fatsoenlijk lopen alhoewel is traplopen moeilijk zeker op locaties als de maassilo, sporthallen zuid
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Keta is een after drug voor mij. Maar gezien ik niet meer after laat ik de keta links liggen. 1 van de meest teleurstellende drugs naar mijn mening.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."