Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-B

2C-B

12 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goededag DF’rs ik heb gister avond 1 gram pure 2C-B weten te bemachtigen. Afkomstig van 1 eigen productie batch(ben zelf niet de producent) alhoewel is die onder tussen wel 3 jaar oud. Ik heb er 5 maanden geleden nog van geprobeerd t werkt nog steeds.

nu is mijn vraag wat kan ik er eigenlijk mee?
Neusspray maken?
Of toch maar zelf capsules vullen?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laat eerst maar eens testen. Daarna kun je volgens mij alle ROAs proberen die je hartje begeert. Oraal, nasaal (auw!), rectaal.

10mg is een leuke dosis voor als je niet zo ervaren bent met psychedelics. Als het je bevalt ga je naar 20mg, dan wordt het trippy. Als je dan nog harder wilt, kleine stapjes. 24mg zou al een stuk heftiger moeten zijn. De effecten nemen exponentieel toe.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
10mg is een leuke dosis voor als je niet zo ervaren bent met psychedelics. Als het je bevalt ga je naar 20mg, dan wordt het trippy. Als je dan nog harder wilt, kleine stapjes. 24mg zou al een stuk heftiger moeten zijn. De effecten nemen exponentieel toe.
Klik om te vergroten...
Volgens mij worden de dosissen wel wat anders als je niet slikt… Zie persoonlijk totaal geen voordeel van een andere ROA, volgens mij zijn de effecten niet veel anders maar doet snuiven wel veel pijn. Das natuurlijk weer anders als je er een spray van maakt. Maarrr heb zelf niemand een andere roa dan oraal zien proberen met 2cb🤷🏻‍♀️
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Volgens mij worden de dosissen wel wat anders als je niet slikt… Zie persoonlijk totaal geen voordeel van een andere ROA, volgens mij zijn de effecten niet veel anders maar doet snuiven wel veel pijn. Das natuurlijk weer anders als je er een spray van maakt. Maarrr heb zelf niemand een andere roa dan oraal zien proberen met 2cb🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Ahja, goeie. Dit zijn doseringen voor orale inname. Nasaal grofweg halveren.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Volgens mij worden de dosissen wel wat anders als je niet slikt… Zie persoonlijk totaal geen voordeel van een andere ROA, volgens mij zijn de effecten niet veel anders maar doet snuiven wel veel pijn. Das natuurlijk weer anders als je er een spray van maakt. Maarrr heb zelf niemand een andere roa dan oraal zien proberen met 2cb🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Alhoewel snuiven geen pretje is, werkt het bij mij veel effectiever dan slikken. 10mg gesnoven is voor mij sterker dan 30mg geslikt.

De comeup is wel een heel stuk onaangenamer (je tript echt binnen enkele minuten al heel hard) en dat terwijl het voelt alsof er lava in je neus zit🤣.

De hbr variant zou overigens iets minder moeten branden dan de hcl variant, maar beide is zeer onaangenaam (spreek uit ervaring).
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
XMR zei:
Alhoewel snuiven geen pretje is, werkt het bij mij veel effectiever dan slikken. 10mg gesnoven is voor mij sterker dan 30mg geslikt.

De comeup is wel een heel stuk onaangenamer (je tript echt binnen enkele minuten al heel hard) en dat terwijl het voelt alsof er lava in je neus zit🤣.

De hbr variant zou overigens iets minder moeten branden dan de hcl variant, maar beide is zeer onaangenaam (spreek uit ervaring).
Klik om te vergroten...
Hahaha ja precies. Daarom ook mijn eerste opmerking dat de dosissen wel anders worden. Dat exponentiële neemt veel sneller toe. Meen me te herinneren dat de treshhold van 5 mg wel ongeveer t zelfde is maar waar 25 mg bij slikken een hoge gemiddelde dosis is, is het bij snuiven en andere roa’s echt al een zware dosis… maar daarvoor zou TS even psychonaut wiki moeten checken.

Merkte jij verschil in de effecten zelf? Zoals het verschil in effecten van pep slikken vs snuiven? Want het klinkt alsnog niet echt als een chill idee om te snuiven met jouw omschrijving, behalve dat je wat minder nodig hebt…
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Hahaha ja precies. Daarom ook mijn eerste opmerking dat de dosissen wel anders worden. Dat exponentiële neemt veel sneller toe. Meen me te herinneren dat de treshhold van 5 mg wel ongeveer t zelfde is maar waar 25 mg bij slikken een hoge gemiddelde dosis is, is het bij snuiven en andere roa’s echt al een zware dosis… maar daarvoor zou TS even psychonaut wiki moeten checken.

Merkte jij verschil in de effecten zelf? Zoals het verschil in effecten van pep slikken vs snuiven? Want het klinkt alsnog niet echt als een chill idee om te snuiven met jouw omschrijving, behalve dat je wat minder nodig hebt…
Klik om te vergroten...
Ik krijg echt enorm sterke visuals bij snuiven, terwijl die bij slikken bij mij heel matig zijn. Met snuiven had ik echt dmt achtige patronen, terwijl ik met slikken enkel een soort enhancement van kleuren krijg (patronen krijg ik misschien pas vanaf 40mg, terwijl dat een extreem hoge dosis zou moeten zijn voor slikken).

Dit kan ook een persoonlijk iets zijn, want volgensmij krijgen de meeste mensen wel gewoon leuke visuals met orale doseringen. Pep slikken vs snuiven weet ik het verschil niet van, wat is het verschil dat jij hierin ervaart? Ben wel nieuwsgierig nu.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
XMR zei:
Ik krijg echt enorm sterke visuals bij snuiven, terwijl die bij slikken bij mij heel matig zijn. Met snuiven had ik echt dmt achtige patronen, terwijl ik met slikken enkel een soort enhancement van kleuren krijg (patronen krijg ik misschien pas vanaf 40mg, terwijl dat een extreem hoge dosis zou moeten zijn voor slikken).
Klik om te vergroten...
Oe das eigenlijk wel weer t proberen waard dan… Heel herkenbaar namelijk, ik krijg ook slecht visuals, wat voor op de dansvloer wel fijn is heheh. Maar als je voor t trippen gaat vind ik t ook kut om veel meer te moeten pakken dan de rest.

XMR zei:
Pep slikken vs snuiven weet ik het verschil niet van, wat is het verschil dat jij hierin ervaart? Ben wel nieuwsgierig nu.
Klik om te vergroten...
Met bommen ervaar ik een stabielere rush en veel meer euforie. En minder behoefte aan bijpakken… Snuiven is echt “knallen” voor mij. Vooral strak staan en hard (willen) gaan. Dus afhankelijk van waar ik naar opzoek ben. Maar pep is echt te kut qua katers voor mij dus sowieso vrijwel nooit mijn doc.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#9
_shikantaza zei:
Laat eerst maar eens testen. Daarna kun je volgens mij alle ROAs proberen die je hartje begeert. Oraal, nasaal (auw!), rectaal.

10mg is een leuke dosis voor als je niet zo ervaren bent met psychedelics. Als het je bevalt ga je naar 20mg, dan wordt het trippy. Als je dan nog harder wilt, kleine stapjes. 24mg zou al een stuk heftiger moeten zijn. De effecten nemen exponentieel toe.
Klik om te vergroten...
Ik heb dosissen tot 50mg geprobeerd. Heb zo pak en beet 20 2C-B tripjes gehad. Ik heb zelf capsules van hem gehad was er zelf bij toen hij ze heeft gemaakt. Tis niet zo maar een dealer ik en hem kennen mekaar ook persoonlijk en we helpen mekaar hier en daar in de zakenwereld💪🏻
Zal het alsnog laten testen inderdaad was het aan de ene kant wel van plan alleen de tijden dat de testcentra hier open zijn komt voor mij 9/10 keer niet uit ivm werk
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#10
XMR zei:
Alhoewel snuiven geen pretje is, werkt het bij mij veel effectiever dan slikken. 10mg gesnoven is voor mij sterker dan 30mg geslikt.

De comeup is wel een heel stuk onaangenamer (je tript echt binnen enkele minuten al heel hard) en dat terwijl het voelt alsof er lava in je neus zit🤣.

De hbr variant zou overigens iets minder moeten branden dan de hcl variant, maar beide is zeer onaangenaam (spreek uit ervaring).
Klik om te vergroten...
Hoe zie ik t verschil tussen hbr en hcl?
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shinyzappy zei:
Hoe zie ik t verschil tussen hbr en hcl?
Klik om te vergroten...
In mijn ervaring is hbr iets poederiger en hcl blijft iets meer aan elkaar plakken, maar ik denk niet dat je het zo op het oog kan zien. Kan ook gewoon liggen aan de batches die ik heb gehad. Ik weet het enkel omdat de verkoper het erbij vermeld had.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Shinyzappy zei:
Hoe zie ik t verschil tussen hbr en hcl?
Klik om te vergroten...
Even vragen aan de producent met welk zuur die het heeft getitreerd om de 2C-B te kristalliseren.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shinyzappy zei:
Goededag DF’rs ik heb gister avond 1 gram pure 2C-B weten te bemachtigen. Afkomstig van 1 eigen productie batch(ben zelf niet de producent) alhoewel is die onder tussen wel 3 jaar oud. Ik heb er 5 maanden geleden nog van geprobeerd t werkt nog steeds.

nu is mijn vraag wat kan ik er eigenlijk mee?
Neusspray maken?
Of toch maar zelf capsules vullen?
Klik om te vergroten...
Persoonlijk zou ik gewoon capsules maken. Orale inname geeft altijd wel de meest beheersbare effecten. Dan weet je wat je krijgt zeg maar.

Je kunt natuurlijk proberen een neusspray te maken. Maar dat zal flink wat trial and error kosten om de juiste doseringen (milligram per milliliter) te vinden. Dan moet je dus wel heel veel met 2C-B gaan experimenteren in korte tijd. Sowieso hebben drugs de neiging om sneller te degraderen als ze zijn opgelost in een vloeistof. Ik kan je niet vertellen hoe snel dat zal gaan met 2C-B in water of alcohol. Maar ga er van uit dat als je zo'n neusspray maakt dat je die beter in een jaar tijd opmaakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."