#1
Nee. Maar woon nog thuisBen je nog minderjarig?
Nee. Maar woon nog thuisBen je nog minderjarig?
Weet je wel hoe je dit op de juiste manier moet gebruiken?Ik heb sowieso synthetische urine aangeschaft.
Hear hear!Je gebruik proberen te verbergen en dan nog verkondigen dat je geen probleem hebt. Het rottige met verslaving is dat het moment dat je je realiseert dat je wel degelijk een probleem hebt vaak te laat is, en dan kost het nog meer moeite om je kop weer op orde te krijgen. Wees nou maar eerlijk over je gebruik en vertrouw erop dat je zelf de grootte van het probleem niet kunt overzien.
Ik neem aan warm houden en in potje gietenWeet je wel hoe je dit op de juiste manier moet gebruiken?
Haha ik denk als een struisvogelIk ben wel benieuwd, hoe ervaar je de gegeven adviezen?
Nee je moet het opdrinkenIk neem aan warm houden en in potje gieten
Jaman denk t ookNee je moet het opdrinken
Probeer sws te verminderen, drugs hoor je niet te gebruiken om in slaap te komen. Er wordt al actie ondernomen over een eventuele behandeling, je moet dan ook zelf inzien dat het momenteel te ver gaat.Yo!
Ik heb volgende week dinsdag thuis een gesprek over welke behandeling bij min nodig is. Dus misschien word er dan een drugtest gedaan (ik weet het niet zeker) en ik heb gister voor het laatst coke en 3mmc bommetjes en snuif gehad + xanax om te kunnen slapen. en vandaag weer bommetjes 3mmc, hoeveel mg weet ik zo niet en net weer xanax. Ik ben van plan nu niks meer te gaan te gebruiken sowieso tot dinsdag. Denken jullie dat mijn urine veilig is voor de drugtest of niet?
Alvast bedankt.
Neem niet vaak meer. Heel soms doe ik het nog. Maar heb dat ook aangegeven en ze zeggen dat dat super is. Als ik maar volhou. En dat ga ik zeker doen.Probeer sws te verminderen, drugs hoor je niet te gebruiken om in slaap te komen. Er wordt al actie ondernomen over een eventuele behandeling, je moet dan ook zelf inzien dat het momenteel te ver gaat.
Kerel. Jij weet mijn hele situatie niet eens en hoeveel/ hoevaak ik gebruik.Ik schrik echt van je careless houding. Lekker thuis dagen achter elkaar bommetjes klappen en geen probleem zien. Wees dan ook een grote jongen en disrespecteer je ouders niet meer en zoek een eigen plek. In plaats van je ouders zonder gêne keihard te bedonderen.
Te vaak, waarom moet je anders een test doen?Kerel. Jij weet mijn hele situatie niet eens en hoeveel/ hoevaak ik gebruik.
Ik bedoel de achterliggende dingen die ik liever niet deel.Te vaak, waarom moet je anders een test doen?
Je kan niet met drugs omgaan, dat moge duidelijk zijn toch?Ik bedoel de achterliggende dingen die ik liever niet deel.
Kap met dat zeggen. Anders zat ik toch elke dag aan de zooi?Je kan niet met drugs omgaan, dat moge duidelijk zijn toch?
Je pakt 4 soorten harddrugs door elkaar en de dag erna wil je weer verder. En je moet onder dwang een test doen. En dit allemaal terwijl je nog thuis woont en wellicht minderjarig bent. Daar kunnen we wel op uit maken dat je er niet mee om kan gaan.Kap met dat zeggen. Anders zat ik toch elke dag aan de zooi?
Gevaarlijke denkwijze. Het gaat niet om anderen, het gaat om jezelf. Op deze manier leg je de verantwoordelijkheid niet bij jezelf.Denk dat er hier heel wat zwaardere gebruikers rondhangen
Zeker waar. Vaak werkt het toch het beste om zelf te ervaren hoe het is. Dat blijft het beste hangen hahaTS wilt gewoon z'n stuff kunnen pakken en daarom gans de poppekast om zn ouders te sussen en geen extra gezeik te willen 🙃 Wat is te veel, voor de ene als je het dagelijks nodig hebt, vr dd ander wekelijks. @snuifdruif050 zal zelf de gevolgen wel ervaren, hulp aanvaarden, msschn op tijd of eerder aan de late kant, zal ie dan wel ervaren e.
Ja dat dacht ik ook altijd... Valt toch een beetje tegen 😂Denk dat er hier heel wat zwaardere gebruikers rondhangen 🙃
Laat een zwangere meid plassen in een klein potje en lever dat in haha. Mischien dat je ook nog een leuek uitslag krijgt haha😋😋😋Urine is veel te complex om geloofwaardig na te maken. Toch? Of ben ik nou gek?
Kprobeer ook maar in @snuifdruif050 z'n/haar hoofd te kruipen qua denkwijze. Het is ook gewoon een feit qua verslaafden hier en elders. Waar ik niet mee wil zeggen, dat mn zich met die hoogste graad v druggebruikers/verslaafden moet meten, integendeel, dat moet je juist mijden, om daar te komen. Kmerkte op dat iedereen nogal tekeer ging tegen TS en tuurlijk begrijp ik ieders verontwaardiging en dat velen zulk iemand wil wakker schudden en de gevarendriehoek vr zn/haar ogen wil houden, mr kan z'n 'carelesss' atittitude ook plaatsen, oa diepere achtergrond en redenen.Gevaarlijke denkwijze. Het gaat niet om anderen, het gaat om jezelf. Op deze manier leg je de verantwoordelijkheid niet bij jezelf.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."